Kurun Mökki

Sunziina.

Kurun mökille tulijat ilmoittakoon täällä itsestään, ettei mun tarvitse jokaiselle erikseen laatia listaa "ehkä"-tulijoista. =)Myös ne, keillä on auto tai ketkä suostuvat kuskeiksi suuntaan jos toiseen, voisivat ilmoittaa asiasta. Kiitos.

29

6269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkelinkatse.

      Minä olen tulossa!

      • Sunzi

        Enkelinkatse perui mökille tulonsa.


    • mukana ollaan tosin jonkun kyytiin vonkuisin ku ei oo kulkupeliä itellä

    • Minäpä voin ajella sinne suuntaan :)

    • Tulen kyllä sinne mökille. Voin toimia hovikuskina yhdessä autossa. Eli voin ajaa sinne ja takaisin, mut mökillä ollessa en lupaa olla ajokunnossa. ;)

    • joo, heilahdan paikalle mutta tulen vasta noin klo. 22.00 öö.. ei kai muuta.

    • CuteMan

      ihan pieni epävarmuustekijä vielä, mutta mitä tod. näköisemmin mukaan tuun. Ja autokin ois käytössä.

    • Benzin

      bensiini tulee

    • Sunziina.

      Asianomaisten luvalla: Ronya ja Tinaukko liitetty klubiin. :)

    • septimi

      autolla kans, hmmmmm tai jos hieno sää on niin miksei fillarilla :D, juu ja varauksena jos työt antaa myöten niin lähen heti johkiii kauas, mut ikäväkseni täytyy todeta että mä oon korvaamaton :(...joten piristykseksi siihen epätoivoon tuun sit piristyyn teitin kanssa :).

    • ..mitään,kun ei tiedä viellä mistään mitään.Kuten saako sitä perjantaita vapaaks..jne.

      Jos tuun ni omalla autolla.Jos joku uskaltautuu ni eiköhän tuolla autossa tilaa ole.
      :)

      • Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.
        Ku on sama lähtö- ja pääte- asema, niin se olis helpompaa.


      • Miinuska.
        SAS81M kirjoitti:

        Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.
        Ku on sama lähtö- ja pääte- asema, niin se olis helpompaa.

        Passaa vallan mainiosti.
        :)


      • quit_playin_games
        SAS81M kirjoitti:

        Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.
        Ku on sama lähtö- ja pääte- asema, niin se olis helpompaa.

        jaahas mihis on matka?


    • -Kaweri-

      Ehkäpä tulen sittenkin sinne.

    • _Ville

      taivun painostettuna :)

    • kisteri

      Mä tulen kans. Mun autoon mahtuu pari ihmistä matkustaan.

    • rautanaula

      jepjep

    • Rhomeo

      Tulossa mukaan, ellei ylitsepääsemättömiä esteitä ilmaannu (toivottavasti ei)...

      • Reizor

        Mukana menossa. Autolla. Kärkijoukkona, aamusta lähdetään, mukana autossa ainakin Sunziina. (ja ne sen tavarat).. Mukaan mahtuu pari henkeä, jos pääsee jo ajoissa lähtemään.


    • Sunziina.

      Onkos tulijoissa pahasti koiralle allergisia??? Killen rottis olisi tulossa mukaan, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan. Koira voi Killeineen nukkua pihalla tai saunamökissä muiden allergittomien kanssa. Allergiset ilmoittakoon mielipiteensä!!!

      • Miinuska.

        ..allerginen.Mutta kuhan jonkin matkan päässä pysyy ni passaahan tuo että mukaan tulee.


    • Kielimies41Tre

      Tuun kyl, jos löytyy hoito..... ;) Muksulle siis.

    • Kenties, riippuu tosiaan vähän miten immeiset suhtautuu yhtään runkkariin eli koiraani, en voi jättää sitä tosiaan tänne, joten se olisi otettava mukaan, uskoisin että pääsee ilman hengenahdistuksia yms alistamista, mutta enemmistö päättää.

      Kiitti

      • COM/WATCH Fi

        Kalle, voisitko etsiä Ihan jees piisille ja videolle uuden osoitteen - olin liian laiska tänään


    • Benzin

      Bensa palaa maisemiin myöhemmin,
      eikä pääse mökille.
      Mukavaa viikonloppua menijöille!
      -Benzin

      • kisteri

        Jos Kille ei lähde otan oman koiran mukaan. Voidaan nukkua vaikka pihalla sen kanssa. Maksaa ihan mukavasti viedä se hoitolaan viikonlopuks...


    • Reizor

      Pian se alkaa! :)

      Otan mukaan kahvitarpeet, wc paperit ja muut yleiset roinat, mitä ei paikalta mahdollisesti löydy. Kunhan itsensä löytää paikalle, pesuvälineet ja ravinto mukanaan, on kaikki kunnossa. Tapaamisiin! :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe