Kurun Mökki

Sunziina.

Kurun mökille tulijat ilmoittakoon täällä itsestään, ettei mun tarvitse jokaiselle erikseen laatia listaa "ehkä"-tulijoista. =)Myös ne, keillä on auto tai ketkä suostuvat kuskeiksi suuntaan jos toiseen, voisivat ilmoittaa asiasta. Kiitos.

29

6309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkelinkatse.

Minä olen tulossa!

• Sunzi

Enkelinkatse perui mökille tulonsa.

• mukana ollaan tosin jonkun kyytiin vonkuisin ku ei oo kulkupeliä itellä

• Minäpä voin ajella sinne suuntaan :)

• Tulen kyllä sinne mökille. Voin toimia hovikuskina yhdessä autossa. Eli voin ajaa sinne ja takaisin, mut mökillä ollessa en lupaa olla ajokunnossa. ;)

• joo, heilahdan paikalle mutta tulen vasta noin klo. 22.00 öö.. ei kai muuta.

• CuteMan

ihan pieni epävarmuustekijä vielä, mutta mitä tod. näköisemmin mukaan tuun. Ja autokin ois käytössä.

• Benzin

bensiini tulee

• Sunziina.

Asianomaisten luvalla: Ronya ja Tinaukko liitetty klubiin. :)

• septimi

autolla kans, hmmmmm tai jos hieno sää on niin miksei fillarilla :D, juu ja varauksena jos työt antaa myöten niin lähen heti johkiii kauas, mut ikäväkseni täytyy todeta että mä oon korvaamaton :(...joten piristykseksi siihen epätoivoon tuun sit piristyyn teitin kanssa :).

• ..mitään,kun ei tiedä viellä mistään mitään.Kuten saako sitä perjantaita vapaaks..jne.

Jos tuun ni omalla autolla.Jos joku uskaltautuu ni eiköhän tuolla autossa tilaa ole.
      :)

• Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.
        Ku on sama lähtö- ja pääte- asema, niin se olis helpompaa.

• Miinuska.
        SAS81M kirjoitti:

Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.

Passaa vallan mainiosti.
        :)

• quit_playin_games
        SAS81M kirjoitti:

Joo. Kyl mä voisisn tulla samalla kyydillä.

jaahas mihis on matka?

• -Kaweri-

Ehkäpä tulen sittenkin sinne.

• _Ville

taivun painostettuna :)

• kisteri

Mä tulen kans. Mun autoon mahtuu pari ihmistä matkustaan.

• rautanaula

jepjep

• Rhomeo

Tulossa mukaan, ellei ylitsepääsemättömiä esteitä ilmaannu (toivottavasti ei)...

• Reizor

Mukana menossa. Autolla. Kärkijoukkona, aamusta lähdetään, mukana autossa ainakin Sunziina. (ja ne sen tavarat).. Mukaan mahtuu pari henkeä, jos pääsee jo ajoissa lähtemään.

• Sunziina.

Onkos tulijoissa pahasti koiralle allergisia??? Killen rottis olisi tulossa mukaan, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan. Koira voi Killeineen nukkua pihalla tai saunamökissä muiden allergittomien kanssa. Allergiset ilmoittakoon mielipiteensä!!!

• Miinuska.

..allerginen.Mutta kuhan jonkin matkan päässä pysyy ni passaahan tuo että mukaan tulee.

• Kielimies41Tre

Tuun kyl, jos löytyy hoito..... ;) Muksulle siis.

• Kenties, riippuu tosiaan vähän miten immeiset suhtautuu yhtään runkkariin eli koiraani, en voi jättää sitä tosiaan tänne, joten se olisi otettava mukaan, uskoisin että pääsee ilman hengenahdistuksia yms alistamista, mutta enemmistö päättää.

Kiitti

• COM/WATCH Fi

Kalle, voisitko etsiä Ihan jees piisille ja videolle uuden osoitteen - olin liian laiska tänään

• Benzin

Bensa palaa maisemiin myöhemmin,
      eikä pääse mökille.
      Mukavaa viikonloppua menijöille!
      -Benzin

• kisteri

Jos Kille ei lähde otan oman koiran mukaan. Voidaan nukkua vaikka pihalla sen kanssa. Maksaa ihan mukavasti viedä se hoitolaan viikonlopuks...

• Reizor

Pian se alkaa! :)

Otan mukaan kahvitarpeet, wc paperit ja muut yleiset roinat, mitä ei paikalta mahdollisesti löydy. Kunhan itsensä löytää paikalle, pesuvälineet ja ravinto mukanaan, on kaikki kunnossa. Tapaamisiin! :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe