Onko kukaan saanut apua vatsatipoista (yhdistelmä R5) ruoansulatusvaivoihin... ärtyneeseen paksusuoleen, närästykseen, ilmavaivoihin ja vatsan ja suolen polttamiseen? MIten kauan paraneminen on kestänyt? Itsellä samaan aikaan myös piihappogeeli, ruoansulatusentsyymit, maitohappobakteerit.
Onko nämä tipat kauhean vahvoja, kun on noin monta? Voiko joku näistä aineista olla sellainen, että ei ole avuksi minun tapauksessa vaan vaikka haitaksi?
Olisiko kellään luetteloa, että mihin nämä tarkkaan ottaen auttavat:
Anacardium
Argentum nitricum
Arsenicum album
Belladonna
Carbo vegetabilis
Chamomilla
Chelidonium
Lycopodium
Nux vomica
Scrophularia nodosa
Kaikki on D6 ja 0,1ml
Vatsatipat ruoansulatusoireisiin
5
2206
Vastaukset
- -mirtsu-
Onko muuten sulle ollut apua tuosta piihappogeelistä? Itsellä on vatsavaivoja, närästystä ja polttoa, eikä apua tunnu olevan mistään.
- kokeilla
Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.
- -mirtsu-
kokeilla kirjoitti:
Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.
Sen olen tehnytkin jo :)
- vatsatippoja
voi saada? Voiko niitä ostaa ilman että käy homeopaatilla? Kiinnostaisi kovasti, mutta en juuri tällä hetkellä välitä mennä homeopaatin vastaanotolle..
- Miruka
Itse olen saanut apua Chelidonium Alfaplex (Al 14) tableteista. Ne ovat imeskeltäviä tabletteja, kielen alle kuten nitrot, joita olen ottanut nyt reilun kuukauden ajan kaksi aamulla ja kaksi illalla. Ei turvotusta, ei ilmavaivoja, ei närästystä, eikä muitakaan epämääräisiä vaivoja.
Sain nämä homeopatiaa harjoittavata osteopaatilta, enkä osaa sanoa mistä näitä muutoin saa. Valmistaja on DCG Nordic Ab, Sverige. Purkissa on 140 tabl, á 250g. Jos vain jostain löytyy niin kuulisin itsekin mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855