Vatsatipat ruoansulatusoireisiin

onko apua

Onko kukaan saanut apua vatsatipoista (yhdistelmä R5) ruoansulatusvaivoihin... ärtyneeseen paksusuoleen, närästykseen, ilmavaivoihin ja vatsan ja suolen polttamiseen? MIten kauan paraneminen on kestänyt? Itsellä samaan aikaan myös piihappogeeli, ruoansulatusentsyymit, maitohappobakteerit.

Onko nämä tipat kauhean vahvoja, kun on noin monta? Voiko joku näistä aineista olla sellainen, että ei ole avuksi minun tapauksessa vaan vaikka haitaksi?

Olisiko kellään luetteloa, että mihin nämä tarkkaan ottaen auttavat:

Anacardium
Argentum nitricum
Arsenicum album
Belladonna
Carbo vegetabilis
Chamomilla
Chelidonium
Lycopodium
Nux vomica
Scrophularia nodosa

Kaikki on D6 ja 0,1ml

5

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mirtsu-

Onko muuten sulle ollut apua tuosta piihappogeelistä? Itsellä on vatsavaivoja, närästystä ja polttoa, eikä apua tunnu olevan mistään.

• kokeilla

Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.

• -mirtsu-
        kokeilla kirjoitti:

Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.

Sen olen tehnytkin jo :)

• vatsatippoja

voi saada? Voiko niitä ostaa ilman että käy homeopaatilla? Kiinnostaisi kovasti, mutta en juuri tällä hetkellä välitä mennä homeopaatin vastaanotolle..

• Miruka

Itse olen saanut apua Chelidonium Alfaplex (Al 14) tableteista. Ne ovat imeskeltäviä tabletteja, kielen alle kuten nitrot, joita olen ottanut nyt reilun kuukauden ajan kaksi aamulla ja kaksi illalla. Ei turvotusta, ei ilmavaivoja, ei närästystä, eikä muitakaan epämääräisiä vaivoja.
      Sain nämä homeopatiaa harjoittavata osteopaatilta, enkä osaa sanoa mistä näitä muutoin saa. Valmistaja on DCG Nordic Ab, Sverige. Purkissa on 140 tabl, á 250g. Jos vain jostain löytyy niin kuulisin itsekin mielelläni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe