Onko kukaan saanut apua vatsatipoista (yhdistelmä R5) ruoansulatusvaivoihin... ärtyneeseen paksusuoleen, närästykseen, ilmavaivoihin ja vatsan ja suolen polttamiseen? MIten kauan paraneminen on kestänyt? Itsellä samaan aikaan myös piihappogeeli, ruoansulatusentsyymit, maitohappobakteerit.
Onko nämä tipat kauhean vahvoja, kun on noin monta? Voiko joku näistä aineista olla sellainen, että ei ole avuksi minun tapauksessa vaan vaikka haitaksi?
Olisiko kellään luetteloa, että mihin nämä tarkkaan ottaen auttavat:
Anacardium
Argentum nitricum
Arsenicum album
Belladonna
Carbo vegetabilis
Chamomilla
Chelidonium
Lycopodium
Nux vomica
Scrophularia nodosa
Kaikki on D6 ja 0,1ml
Vatsatipat ruoansulatusoireisiin
5
2031
Vastaukset
- -mirtsu-
Onko muuten sulle ollut apua tuosta piihappogeelistä? Itsellä on vatsavaivoja, närästystä ja polttoa, eikä apua tunnu olevan mistään.
- kokeilla
Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.
- -mirtsu-
kokeilla kirjoitti:
Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.
Sen olen tehnytkin jo :)
- vatsatippoja
voi saada? Voiko niitä ostaa ilman että käy homeopaatilla? Kiinnostaisi kovasti, mutta en juuri tällä hetkellä välitä mennä homeopaatin vastaanotolle..
- Miruka
Itse olen saanut apua Chelidonium Alfaplex (Al 14) tableteista. Ne ovat imeskeltäviä tabletteja, kielen alle kuten nitrot, joita olen ottanut nyt reilun kuukauden ajan kaksi aamulla ja kaksi illalla. Ei turvotusta, ei ilmavaivoja, ei närästystä, eikä muitakaan epämääräisiä vaivoja.
Sain nämä homeopatiaa harjoittavata osteopaatilta, enkä osaa sanoa mistä näitä muutoin saa. Valmistaja on DCG Nordic Ab, Sverige. Purkissa on 140 tabl, á 250g. Jos vain jostain löytyy niin kuulisin itsekin mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983