Tuli tässä vaan mieleeni, että montakohan vuotta Ilves jaksaa vielä roikottaa Raipea mukana/Raipe jaksaa vielä roikkua mukana...
Raipe taitaa olla jo 42 tai 43 vuotias, mikä tarkoittaa sitä, että ei se jaksa enää painaa täysillä. Pelaa lyhyitä vaihtoja ja saa ehkä vähän ylivoima-aikaa, mutta siihen se jää. Ei pysty auttamaan joukkuetta läheskään niin paljon kuin se apua tarvisi.
Kaikella kunnioituksella silti Raipea kohtaan.
Hienoimpia pelaajia mitä tähän liigaan on koskaan mahtunut.
..........
3
266
Vastaukset
- Laura1
Raipe todennäköisesti alkaa olla viimeisissä peleissään. Uskon, että korkeintaan yksi kausi alkavan jälkeen ja sitten hän alkaa katsoa muita hommia. Eiks hänellä ole jokin firmakin hoidettavana tai sitten on osakkaana. Lisäksi vois hyvin antaa panoksensa esim.juniorivalmentajan työssä tai vaikkapa ihan sm-sarjassa valmentajana!Ainakin vois kokeilla:)Kyllä hänen taitoaan ja kokemustaan pitää jotenkin kyetä hyödyntämään.
Raipehan on kone ja vieläpä sellainen kone, että alkaa vasta olla sisäänajettu.
Viime kaudella Oulussa Raipe teki ekassa kohtaamisessa 1 1 Ilveksen voittoon päättyneessä ottelussa. Oulusta ei moni seura pisteitä hakenut. Oli hienoa nähdä oululaisen yleisön antavan raikuvat suosionosoitukset Raipen maalille. Sitä kunniaa ei ole Raksilassa saanut yksikään toinen pelaaja. Ilveksen valmentaja Kari Eloranta mainitsi asiasta jopa lehdistötilaisuudessa, aiheesta.
Helmisen kaltaisen pelaajan jokaisesta pelaamasta vuodesta kannattaa olla kiitollinen, sillä Raipe on lajinsa viimeinen. Raipe on tyylipuhdas playmaker, jonka pelikäsitys on edelleen omaa luokkaansa Suomessa. Todennäköisesti hän pystyisi pelaamaan pientä roolia jopa viisikymppiseksi (vrt. Jouni Rinne, joka kävi pelaamassa yhden pelin KalPassa ja teki tehot 0 2 yhdessä pelissä, yli-ikäisenä ja ylipainoisena). Vaikka vauhti onkin Raipella hiipumaan päin, niin silti hän on kiekollisilta taidoiltaan edelleen uhka vastustajille. Häneltä tulee harhasyöttöjä harvoin ja hän tuntuu aina löytävän kiekolle juuri sen paikan, missä auttaa joukkuettaan eteenpäin. Hieno mies!- kingi.91
jaa,raipe muka saa ylivoimaa?,viime kaudella ainakin,sai paljon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488