millaiset kengät naisen tulisi vieraana laittaa häihin? olen kuullut ettei varpaat saisi näkyä kengistä kirkossa. Mutta katsotaanko nykyään pahalla jos on remmisandaalit?
kengät häihin
8
6244
Vastaukset
- muumi-neiti
kunhan nyt ei rantasandaalin standardeja sentään täytä.Itselläni oli taannoin kokohameeseen sopivat erittäin nyörilliset kengät jalassa eikä niitä kukaan haukkunut (oli vielä myynnissäkin juhlakenkinä)kehuja sain kengistäni
- kettukarkki
vähän sama juttu olkapäitten kanssa, että emminä viittis mennä kirkkoon topissa, vaikken uskova olekaan. kyse on paitsi tietyn siveysmääreen täyttämisestä ja toisaalta, kirkothan ovat usein vanhoja ja uljaita paikkoja jolloin tekee mieli kunnioittaa jo ihan tilaa(saati sitten työtään tekevää pappia) ns siveällä pukeutumisella. kesähäissä toisaalta on pakko ottaa huomioon hellemahdollisuus. jos asu ei muuten ole paljastava, ei remmikengät kaiketi ihan rienaavimmasta päästä.
ja taas, juhlakengät on juhlakengät, samoilla joilla dalsii kartsalla ei ehkä tohtisi mennä juhlistamaan. - 20 vuotta
en ole kuullut koskaan moista eikä ole tullut kahvipöytäkeskusteluissakaan esiin. joten siitä vaan sandaalit jalkaan.
tuon yläosan avonaisuuden olen kuullut monesti. Mutta nykyäähän morsiuspuvut ovat enmmän tai vähemmän avonaisia. Katolilaisissa maissahan ei edes turisti voi mennä katsomaan kirkkoa jos olkapäät on paljaana tai miehillä polvet näkyvät.- konstihan
on, jos juhlapuku on kovin avonainen/olkaimeton/hihaton, ottaa jokin kevyt shaali/huivi/jopa pashmina olkapäille. Kirkot ovat usein viileitä, jotkut jopa kylmiä, ja toisaalta jos juhlat jatkuvat myöhään ja ollaan ulkonakin, voi "peite" olla tarpeen juhlissakin.
- tuntuvat
hieman arkisilta,
kun kuitenkin kyseessä on hääjuhla -
juhla-avokkaita suosittelen.- Thilia thalia
Onko vaikutelma arkinen vai juhlava. On olemassa todella kauniita ja juhlavan näköisiä sandaaleita, joissa ei ole kuin pari remmiä ristissä. Koron korkeus ja leveys ja sandaaleiden väri vaikuttavat vahvasti siihen, ovatko remmisandaalit juhlavat vai arkiset. Mielestäni ketjun aloittaja voi surutta mennä sandaaleissa häihin.
- nätit
Itselläni oli häät justiin ja mulla oli juhlasandaletit nätit ja naiselliset sellaset.Olin laitattanut kädet ja varpaankynnet ranskalaisilla manikyyreillä ja olishan se ollut hirveetä jos pienet ja söpöt varpaat ois olleet piilossa eikä pikkutyttöjen ihasteltava kuten monet huomasi ne heti kun vain pilkosti hameen alta.
- Anonyymi
Hyi olkoon. Ei kai kukaan ihastele toisten varpaita. Ainahan ne on ällöjä, vaikka miten hyvin olisi hoidettu kynnet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453479Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2782306- 951445
- 701313
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481290Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1061272Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1201207- 451099
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1681092- 591083