millaiset kengät naisen tulisi vieraana laittaa häihin? olen kuullut ettei varpaat saisi näkyä kengistä kirkossa. Mutta katsotaanko nykyään pahalla jos on remmisandaalit?
kengät häihin
8
6561
Vastaukset
- muumi-neiti
kunhan nyt ei rantasandaalin standardeja sentään täytä.Itselläni oli taannoin kokohameeseen sopivat erittäin nyörilliset kengät jalassa eikä niitä kukaan haukkunut (oli vielä myynnissäkin juhlakenkinä)kehuja sain kengistäni
- kettukarkki
vähän sama juttu olkapäitten kanssa, että emminä viittis mennä kirkkoon topissa, vaikken uskova olekaan. kyse on paitsi tietyn siveysmääreen täyttämisestä ja toisaalta, kirkothan ovat usein vanhoja ja uljaita paikkoja jolloin tekee mieli kunnioittaa jo ihan tilaa(saati sitten työtään tekevää pappia) ns siveällä pukeutumisella. kesähäissä toisaalta on pakko ottaa huomioon hellemahdollisuus. jos asu ei muuten ole paljastava, ei remmikengät kaiketi ihan rienaavimmasta päästä.
ja taas, juhlakengät on juhlakengät, samoilla joilla dalsii kartsalla ei ehkä tohtisi mennä juhlistamaan. - 20 vuotta
en ole kuullut koskaan moista eikä ole tullut kahvipöytäkeskusteluissakaan esiin. joten siitä vaan sandaalit jalkaan.
tuon yläosan avonaisuuden olen kuullut monesti. Mutta nykyäähän morsiuspuvut ovat enmmän tai vähemmän avonaisia. Katolilaisissa maissahan ei edes turisti voi mennä katsomaan kirkkoa jos olkapäät on paljaana tai miehillä polvet näkyvät.- konstihan
on, jos juhlapuku on kovin avonainen/olkaimeton/hihaton, ottaa jokin kevyt shaali/huivi/jopa pashmina olkapäille. Kirkot ovat usein viileitä, jotkut jopa kylmiä, ja toisaalta jos juhlat jatkuvat myöhään ja ollaan ulkonakin, voi "peite" olla tarpeen juhlissakin.
- tuntuvat
hieman arkisilta,
kun kuitenkin kyseessä on hääjuhla -
juhla-avokkaita suosittelen.- Thilia thalia
Onko vaikutelma arkinen vai juhlava. On olemassa todella kauniita ja juhlavan näköisiä sandaaleita, joissa ei ole kuin pari remmiä ristissä. Koron korkeus ja leveys ja sandaaleiden väri vaikuttavat vahvasti siihen, ovatko remmisandaalit juhlavat vai arkiset. Mielestäni ketjun aloittaja voi surutta mennä sandaaleissa häihin.
- nätit
Itselläni oli häät justiin ja mulla oli juhlasandaletit nätit ja naiselliset sellaset.Olin laitattanut kädet ja varpaankynnet ranskalaisilla manikyyreillä ja olishan se ollut hirveetä jos pienet ja söpöt varpaat ois olleet piilossa eikä pikkutyttöjen ihasteltava kuten monet huomasi ne heti kun vain pilkosti hameen alta.
- Anonyymi
Hyi olkoon. Ei kai kukaan ihastele toisten varpaita. Ainahan ne on ällöjä, vaikka miten hyvin olisi hoidettu kynnet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483