Pelkään kun latasin windows live messegerin,että se maksaisi kun jotkut kertoivat minulle. Maksaako se vai onko se VARMASTI ilmainen!?
Maksaako windows live messenger
10
1491
Vastaukset
- Mikael49
on täysin ilmainen. Windows Live Messengerissä tosin on mahdollisuus soittaa puhelimiin. Se maksaa. Kaikki yhteydet tietokoneiden välillä ovat ilmaisia.
- HeLe_
maksaako jos laittaa mikrofonin tai web kameran!?
- ei maksa
HeLe_ kirjoitti:
maksaako jos laittaa mikrofonin tai web kameran!?
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa. - Joomo
ei maksa kirjoitti:
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa.Olen kuullut juttua, että messenger tulee maksulliseksi... Onko tämä huhu todellakin totta? :O
- en kerro
ei maksa kirjoitti:
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa.Onko tuo totta eiko mese maksa?
- janned_
minäkin pelkäsin samaa kun latasin sen mutta se on kuulemma ilmainen
- MinäIte.
Yleensä jossain vaiheessa ohjelma kyselee maksullisia koodeja, jos vain kyseessä olisi maksulinen ohjelma.
Live Messenger on täysin ilmainen ohjelma !
- H.K
pitäähö siis mese ladata tieksikalle
- omena00
mä oon meses eikä se maksa mitään
- salla oona 00 bestis
hyvä oona vasta alotit meses
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809