Pelkään kun latasin windows live messegerin,että se maksaisi kun jotkut kertoivat minulle. Maksaako se vai onko se VARMASTI ilmainen!?
Vastaukset 10
- Mikael49
on täysin ilmainen. Windows Live Messengerissä tosin on mahdollisuus soittaa puhelimiin. Se maksaa. Kaikki yhteydet tietokoneiden välillä ovat ilmaisia.
- HeLe_
maksaako jos laittaa mikrofonin tai web kameran!?
- ei maksa
HeLe_ kirjoitti:
maksaako jos laittaa mikrofonin tai web kameran!?
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa. - Joomo
ei maksa kirjoitti:
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa.Olen kuullut juttua, että messenger tulee maksulliseksi... Onko tämä huhu todellakin totta? :O
- en kerro
ei maksa kirjoitti:
Ei maksa.
Netistä ei pysty lataamaan mitään maksullisia ohjelmia ellei anna henkilö-ja osoitetietoja sekä luottokortinsa numeroa.Onko tuo totta eiko mese maksa?
- janned_
minäkin pelkäsin samaa kun latasin sen mutta se on kuulemma ilmainen
- MinäIte.
Yleensä jossain vaiheessa ohjelma kyselee maksullisia koodeja, jos vain kyseessä olisi maksulinen ohjelma.
Live Messenger on täysin ilmainen ohjelma !
- H.K
pitäähö siis mese ladata tieksikalle
- omena00
mä oon meses eikä se maksa mitään
- salla oona 00 bestis
hyvä oona vasta alotit meses
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361962
- 41610
- 31536
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne59452- 37435
- 55422
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14403T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6397- 40391
- 32381