Paras ja huonoin HIMin levy?
Mun mielest paras on the greatest love songs vol. 666 ja huonoin on dark light..
Levyt
11
785
Vastaukset
- dfjsdkl
parhaat levyt on ehkä love metal ja razorblade romance, huonoimmasta en tiedä
- Kati46548465451
Alkupään levyt kokoelmaan asti,Dark Light vähän kevyempi,jossa ei kuitenkaan kauheesti vikaa löydä.
- anna-
eiköhän tästä ole jauhettu..
Kaikki paskoja..- ..........
eiköhän tästä ole jauhettu: onko sun pakko tulla tänne mollaamaan, jos et tykkää?
- edellinen
.......... kirjoitti:
eiköhän tästä ole jauhettu: onko sun pakko tulla tänne mollaamaan, jos et tykkää?
Te him-fanit suuttutte pienistä ja te jauhatte samoja juttuja..kummallista porukkaa...
- ........
Mun mielestä paras on Love Metal ja huonoin Deep Shadows and Brilliant Highlights.
- bel
Paras!
- emböö
paras HIM levy on mun mielestä love metal ja huonoin greatest lovesong vol.666.
- on tietenkin
Razorblade Romance ja huonoin on Dark Light. Dark Light on liian poppia mulle, vanhempi him on paljon rankempaa ja parempaa musiikkia. Tietysti Greatest Lovesongs vol 666 on myös huippulevy :)
- bim-bo
Razorblade romance on paras ja ihana levy! Se on ihan täydellinen levy HIMiltä verrattuna johonki dark light paskaan.. dark light on ehdottomasti huonoin levy
- emzz
paras deep shadow..... ja huonoin lovesong vol.666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059