Paras ja huonoin HIMin levy?
Mun mielest paras on the greatest love songs vol. 666 ja huonoin on dark light..
Levyt
11
826
Vastaukset
- dfjsdkl
parhaat levyt on ehkä love metal ja razorblade romance, huonoimmasta en tiedä
- Kati46548465451
Alkupään levyt kokoelmaan asti,Dark Light vähän kevyempi,jossa ei kuitenkaan kauheesti vikaa löydä.
- anna-
eiköhän tästä ole jauhettu..
Kaikki paskoja..- ..........
eiköhän tästä ole jauhettu: onko sun pakko tulla tänne mollaamaan, jos et tykkää?
- edellinen
.......... kirjoitti:
eiköhän tästä ole jauhettu: onko sun pakko tulla tänne mollaamaan, jos et tykkää?
Te him-fanit suuttutte pienistä ja te jauhatte samoja juttuja..kummallista porukkaa...
- ........
Mun mielestä paras on Love Metal ja huonoin Deep Shadows and Brilliant Highlights.
- bel
Paras!
- emböö
paras HIM levy on mun mielestä love metal ja huonoin greatest lovesong vol.666.
- on tietenkin
Razorblade Romance ja huonoin on Dark Light. Dark Light on liian poppia mulle, vanhempi him on paljon rankempaa ja parempaa musiikkia. Tietysti Greatest Lovesongs vol 666 on myös huippulevy :)
- bim-bo
Razorblade romance on paras ja ihana levy! Se on ihan täydellinen levy HIMiltä verrattuna johonki dark light paskaan.. dark light on ehdottomasti huonoin levy
- emzz
paras deep shadow..... ja huonoin lovesong vol.666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213307
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402681Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2082212Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521461- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621201Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951174