Aloin syöttää vauvalleni kuukauden ikäisenä
lusikallisen vesitilkkaan laimennettua ruusunmarjasosetta joka syöttökerta.Ja siitä
vaan pikkuhiljaa suurentamaan annosta.Ei tullut
ripulia ja vauvani söi kiinteää ruokaa jo pikkasen kahden kuukauden ikäisenä.
Sinne jäivät koliikit-kiinteän ruuan aöoittamisen myötä.
Koliikkiin auttoi
3
2152
Vastaukset
- Kahden äiti
Kyllä tossa voi jotain perääkin olla. Vastaavanlaista olen kuullut ennenkin, että ois auttanut. Itsekin aion aloittaa 2kk ikäiselle pojalleni päärynäsose"kokeilut" ihan pienillä määrillä. Katsotaan, onko vaikutusta mahavaivoihin.
- hoitoalalla
noin pieniä vauvoja kiinteällä syötätte, kun vauvan vatsa ja suolisto eivät ole vielä kehittyneet vastaanottamaan kiinteää ruokaa (näin sanoo neuvolat ja lääketiede). Pikkuvauvojen ravinnontarve tyydyttyy pelkällä maidolla, jota tulee tietysti saada riittävästi. Suolisto- ja vatsavaivat voivat jopa pahentua liian aikaisin aloitetulla kiinteällä ravinnolla.
Kannattaisi ensi kokeilla maitohappobakteerit ja Cupalatoniakin tulisi käyttää säännöllisesti vähintää 3-4 päivää ennen kuin siitä apu tulee.
Tiedän kokemuksesta, että itku ja lapsen kipuiluy on kauheaa katsottavaa, mutta jokin tarkoitus luonnolla on ollut maitoruokinnan suosimisella, joten en ihan epäilyksettä suosittelisi kiinteän aloittamista ihan näin vauvoille.- hoitoalalla
Täysin samaa mieltä kanssasi. Vielä voisi kokeilla tuota uutta Tuttelia, jossa prebiootteja, kun tutkimusten mukaan edesauttaa suoliston hyvinvointia. Mulla useampi tapaus, joka on jälkeepäin kiitellyt vinkistä. Pieni kehittyvä suolisto ei todellakaan ole valmis ottamaan vastaan mitä tahansa ja äidinmaidossa on luonnostaan nämä tärkeät suoliston kehityksen kannalta aivan olennaiset ainesosat. Hyvä, että nyt joku korvikevalmistajakin on tämän vihdoin tajunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984