Yksityisetsivän palkkaaminen

Pingeling

Mitä mahtaa yksityisetsivän palkkaaminen maksaa? Ei nyt varjostamaan ketään, mutta selvittämään henkilön olinpaikkakunnan. Onkohan tämä ylettömän kallista?

6

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sepä sitten riippuu aivan täysin yksityisetsivästä...Harvemmin taidetaan sopia mitään könttäsummia urakasta, koska ei tiedetä miten kauan kestää ja menee pitkälti tunti/työveloituksen mukaan. Kyllähän nuo (vähintään) monta kymppiä per tunti ovat.

Ja en nyt osoittele yksityisetsiviä, vaan ihan yleisenä huomautuksena, että jos itse olisin duunissa tuntiliksalla jossa voi laskuri juosta hankaluuksiin/vesiperiin vedoten vaikka miten kauan, niin en välttämättä hommaa erityisen nopealla urakalla tekisi.

Ja sitäpaitsi voihan olla, että henkilö oikeastikin on niin vaikeasti tavoitettava ettei lukuisista aidosti käytetyistä työtunneista huolimatta löydy...Mitäs sanot, jos eteesi lyödään huikea lasku ja ilmoitetaan ettei henkilöä silti löydy koska vahvojen viitteiden mukana on paennut maasta esim. Euroopan ulkopuolelle? Työstähän tässä maksetaan eikä lopputuloksesta, tai miten nyt sopimus tietty sanoo mutta eihän työn vastaanottaja ikinä tiedä etukäteen miten sotkuisen ja vaikean jutun kanssa on joutumassa tekemisiin toimeksiannon ottaessaan. Sitenpä en oikein usko, että kukaan tekee kanssasi sopimusta "lasku tulee ainoastaan jos tavoite täytetään".

Nämä on seikkoja jotka kannattaa ottaa huomioon pohtiessa hyöty-kulusuhdetta.

• Yksityisetsivä -68

Juu näinhän se on että yksityisetsivän palkkaaminen maksaa maltaita. Itse teen töitä 50€ tuntipalkalla. Hyvinhän siinä tienailee.

• Keikkailija

Itse olen tehnyt 4 keikkaa laivaristeilyllekun puoliso on epäillyt miehen/vaimon pettävän. Kaikki lähti oikeestaan puolivahingossa kun työkaveri pyysi ja sen jälkeen muutamalle muulle puoli tutulle. 300e olen ottanut liksaa ja tietenkin työn tilaaja on maksanut laivamatkan. 2 kertaa epäily on ollut turhaa ja kaksi kertaa puoliso tosiaan petti. Siksi maksu on niin pieni koska ei mulla mitään lupia ole, mutta ei siinä lupaa tarvita kun varjostaa yhtä ihmistä 23 tunnin ajan. Kovasti on tullut kiitosta joka kerta että tieto oli sen hinnan arvoinen.

• Anonyymi

Miten markkinoit tätä toimintaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      245
      3343
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      132
      2418
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1935
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      225
      1842
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1749
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1364
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      55
      1355
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1120
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      101
      1077
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      60
      1056
    Aihe