Miksi mua aina

kiinnostaapi

tietyllä tavalla "vaikeat" ja "vähäsanaiset" miehet. Ja henkilöt, joista ei ehkä monikaan pitäisi. Tälläkin hetkellä.

11

1997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku tunnustaa tykkäävänsä vähän omituisistakin otuksista :)

• varmaan

että olet kiinnostunut minusta ja minä olen vähäsanainen

• kai minä ...

siihen olen

t: puulla päähän lyöty

• kysyjäminä

Kukas sua on puulla päähän lyönyt?
        Millaisella puulla ja milloin? ;)

• vedetyksi ...
        kysyjäminä kirjoitti:

Kukas sua on puulla päähän lyönyt?
        Millaisella puulla ja milloin? ;)

sellaiseen mitä ei ollut tarkoitettu ...

Ota siitä selvää :D

Mutta tilanne on ohi jo ...

• kysyjäminä
        vedetyksi ... kirjoitti:

sellaiseen mitä ei ollut tarkoitettu ...

Ota siitä selvää :D

Mutta tilanne on ohi jo ...

Tais jäädä kuhmu vaivaamaan..? ;)

• olekkaan

ainut, jota kiinnostaa vaikeat ja haasteelliset miekkoset :) Tykkäänkin vähän erikoisista sellaisista. Ja mielummin vähäsanainen ku joku papupata :-)

• aivan kuin minun suusta

juu niin itekin tosiaan ihastun aina aivan vääriin tyyppeihin ja sellaisiin joita ei voi saada tai joissa on oikeasti jotain haastetta!mutta se on jännä kun mua tulee iskemään komeat poijjat yms mutta kun ne ei yleensä muhun taas iske..monesti kaverit ihmettelee miks ihastun aivan outoihin tyyppeihin,noh tunteilleen ei voi mitään,mutta pakko on nyt unohtaa( SINUT) ja jatkaa eteenpäin..:)

• mulla
        aivan kuin minun suusta kirjoitti:

juu niin itekin tosiaan ihastun aina aivan vääriin tyyppeihin ja sellaisiin joita ei voi saada tai joissa on oikeasti jotain haastetta!mutta se on jännä kun mua tulee iskemään komeat poijjat yms mutta kun ne ei yleensä muhun taas iske..monesti kaverit ihmettelee miks ihastun aivan outoihin tyyppeihin,noh tunteilleen ei voi mitään,mutta pakko on nyt unohtaa( SINUT) ja jatkaa eteenpäin..:)

i-han sama tilanne...
        vaikka kyllä ne miehetkin, muittenkin mielestä lähettää semmosia signaaleja et ne kerää naisia ympärilleen, semmosia ku me.
        sit ne vaan pelaa/ei uskalla/ei kelpaa niille.
        kiva juttu

• nancy

niin....aika sama juttu.....kiinnostaa sellaiset erikoiset ja ujot, tuttua.

• kysykologi

Kukaan ei varmaan lyhyen tekstisi perusteella osaa leikkiä psykologia. Itse en ymmärrä miksi koet, että sinulla on ongelma? Olemme jokainen yksilöitä ja tuhoisaa olisi jos kiveen olisi hakattu että naisten pitäisi ihastua vain tietynlaisiin miehiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe