Miksi mua aina

kiinnostaapi

tietyllä tavalla "vaikeat" ja "vähäsanaiset" miehet. Ja henkilöt, joista ei ehkä monikaan pitäisi. Tälläkin hetkellä.

11

2024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku tunnustaa tykkäävänsä vähän omituisistakin otuksista :)

    • varmaan

      että olet kiinnostunut minusta ja minä olen vähäsanainen

    • kai minä ...

      siihen olen

      t: puulla päähän lyöty

      • kysyjäminä

        Kukas sua on puulla päähän lyönyt?
        Millaisella puulla ja milloin? ;)


      • vedetyksi ...
        kysyjäminä kirjoitti:

        Kukas sua on puulla päähän lyönyt?
        Millaisella puulla ja milloin? ;)

        sellaiseen mitä ei ollut tarkoitettu ...

        Ota siitä selvää :D

        Mutta tilanne on ohi jo ...


      • kysyjäminä
        vedetyksi ... kirjoitti:

        sellaiseen mitä ei ollut tarkoitettu ...

        Ota siitä selvää :D

        Mutta tilanne on ohi jo ...

        Tais jäädä kuhmu vaivaamaan..? ;)


    • olekkaan

      ainut, jota kiinnostaa vaikeat ja haasteelliset miekkoset :) Tykkäänkin vähän erikoisista sellaisista. Ja mielummin vähäsanainen ku joku papupata :-)

      • aivan kuin minun suusta

        juu niin itekin tosiaan ihastun aina aivan vääriin tyyppeihin ja sellaisiin joita ei voi saada tai joissa on oikeasti jotain haastetta!mutta se on jännä kun mua tulee iskemään komeat poijjat yms mutta kun ne ei yleensä muhun taas iske..monesti kaverit ihmettelee miks ihastun aivan outoihin tyyppeihin,noh tunteilleen ei voi mitään,mutta pakko on nyt unohtaa( SINUT) ja jatkaa eteenpäin..:)


      • mulla
        aivan kuin minun suusta kirjoitti:

        juu niin itekin tosiaan ihastun aina aivan vääriin tyyppeihin ja sellaisiin joita ei voi saada tai joissa on oikeasti jotain haastetta!mutta se on jännä kun mua tulee iskemään komeat poijjat yms mutta kun ne ei yleensä muhun taas iske..monesti kaverit ihmettelee miks ihastun aivan outoihin tyyppeihin,noh tunteilleen ei voi mitään,mutta pakko on nyt unohtaa( SINUT) ja jatkaa eteenpäin..:)

        i-han sama tilanne...
        vaikka kyllä ne miehetkin, muittenkin mielestä lähettää semmosia signaaleja et ne kerää naisia ympärilleen, semmosia ku me.
        sit ne vaan pelaa/ei uskalla/ei kelpaa niille.
        kiva juttu


    • nancy

      niin....aika sama juttu.....kiinnostaa sellaiset erikoiset ja ujot, tuttua.

    • kysykologi

      Kukaan ei varmaan lyhyen tekstisi perusteella osaa leikkiä psykologia. Itse en ymmärrä miksi koet, että sinulla on ongelma? Olemme jokainen yksilöitä ja tuhoisaa olisi jos kiveen olisi hakattu että naisten pitäisi ihastua vain tietynlaisiin miehiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe