seksikäs - mitä se on?

kummastunut nainen

Mieheni sai ajttelemattomalla kommentillaan aikaiseksi riidanpoikasen ja lisäkiukustumisen pelossa ei uskalla jatkaa aiheesta vaikka pyysin.

Minulla on ystävätär, joka on mielestäni nk. tavallisen nätti; kivan näköinen ja naisen muotoinen, hoikkakin. Muttei missään nimessä mikään erityisen ihmeellisen näköinen. Mieheni meni sitten seksikkyydestä puhuttaessa lipsauttamaan, että hänen ja monen muunkin tuntemamme miehen mielestä ko. nainen on erittäin seksikäs.

Loukkaannuin ja lisäksi en käsitä. Mikä on sellaista seksikkyyttä jota miehet tällaisissa tavallisissa naisissa näkevät suorastaan sankoin joukoin? Mistään pukeutumis- tms. jutusta ei voi olla kyse, koska nainen on silläkin saralla aika tavis.

Ehkäpä minäkin olen tietämättäni jonkun mielestä seksikäs?

27

3420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsittää

että seksikkyys lähtee päästä
      ei hameen pituudesta eikä napaan
      asti ulottuvasta kaula-aukosta
      tämä on ainakin minun mielipide.

• naturan demanto

Naiset ovat mielestäni jäävejä arvostelemaan toisten naisten seksikkyyttä. Olen huomannut, että naisten mielestä usein seksikkäimpiä ovat sellaiset naiset (missit, mallit), jotka miesten mielestä näyttävät lähinnä teennäisiltä. Ihan samalla tavalla kuin itse olen miehenä jäävi arvostelemaan muiden miesten seksikkyyttä. En minä kerta kaikkiaan vaan näe, onko joku mies seksikäs vai ei.

• ex-mies

oli kehunut naisystävälleen kuinka seksikäs minä olen, tämä nainen tuli sitten kysymään minulta miten minä pukeudun yms. Mähän pukeudun ihan tavallisesti, farkut ja t-paita ja sellasta, olen hiukan ylipainoinen enkä meikkaa.

Kysyinpäs sitten exältäni tätä ja hän sanoi että mun kävelytyyli on seksikäs ja keinuva.

• ulkonäköä ...

koko olemus, liikkeet ja ilmeet vaikuttaa ...

• -NN-

Miksi loukkaannuit?
      Se että joku on seksikäs, ei silti ole pois sulta. Sinä et välttämättä ole niin seksikäs, mutta sinussa voi olla jotain muuta käsittämättömän ihanaa. (tuliko hyvä mieli?)
      Mua on sanottu ällöksi ja seksikkääksi.Kaikilla on oma makunsa.. tärkeintä miten itse itsensä kantaa. Minusta nainen joka on itsevarma, mutta ei koppava on aina seksikäs. Niin ja "harrastan" kuitenkin miehiä!!

• Muikku.

Älä ole kateellinen. Äläkä turhaan yritä vähätellä ystäväsi ulkonäköä. Jos hän nyt vaan on miesten mielestä hot niin hän on silloin hot. Ei siitä asiasta pääse yli eikä ympäri.

• on sekoitus

ulkonäköä ja itseluottamusta ja sittenkin se lopulta on vain katsojan päässä

• samaa

mieltä kanssasi näinhän se menee.

• on sitä

että nainen on itsevarma,sinut itsensä kanssa.hän osaa katsoa ja hymyillä viettelevästi,mutta ei ole silti kylmän laskelmoiva.hän tietää missä se raja kulkee.jos hän muuttuu koppavaksi,hän tietää että hänestä,seksikkäästä,naisesta tulee miesten silmissä veemäinen akka,eli ei enää niin kiinnostava.

• adrianleewerkuhn

oletkin...:D

Ei Sinulla ole koskaan käynyt mielessä, että joku toinenkin mies vaikuttaisi seksikkäältä...? Sen silti merkitsemättä yhtään mitään muuta.

Allekirjoittaneella on varsin rajoitettu kokemus pitkistä parisuhteista (siis pidemmistä kuin yksi yö ja viisi kertaa), mutta eikö suhteeseenkin kuulu ajattelun- ja mielipiteenvapaus...?

Miehenä voinen lisätä, että jotkut naiset vain ovat seksikkäitä, sen korreloimatta välttämättä millään tavoin ulkonäköön, pukeutumiseen, älykkyyteen tms.

Monasti väitetään, että myös ihminen on eläin ja kyse saattaisi olla hyvin primaarisista asioista, esim. tietoisten havaintojen ulottumattomiin jäävistä seikoista.

Kenties jotkin "naaraat" vain tuoksuvat seksille ja saavat luolamiesten päät ja nuijat herkistymään...

• tuoksuvat vain..

Niin seksille..Lienee lähellä totuutta:)

• pillun

Itse en ole seksikäs mahoineni ja pultsarilookissa mutta esim. huora on seksikäs kun mikä ja halutessaan osaa sen mitä on harjoitellut.

• Onko sinusta kaikki hyvännäköiset miehet seksikkäitä? Eikö kukaan ns. tavallisen näköinen mies ole mielestäsi seksikäs?

• Eddie

Minulla oli opiskeluaikana kämppis joka oli miehille yksi kärpäspaperi. KAIKKIEN miesten mielestä hän oli MAAILMAN seksikkäin nainen (olin ehkä vähän kade ja usein kun joku mies lähestyi minua, hän halusikin kuulla jotain ihanasta tytöstä jonka kanssa asuin).
        Kämppikseni oli tosi älykäs tyttö ja tiesi millaisia asioita miehet yleensä pitävät seksikkäänä ja opetteli käyttäytymään siten. Loistava näyttelijä, oikeasti hän ei pitänyt itseään seksikkäänä, eikä miehissä kiinnostanut muu kuin turvallinen olkapää. Kun mies oli vähän aikaa kuvioissa ja alkoi todella tykätä, tyttö muuttuikin seksikkäästä naisesta suojelua ja huolenpitoa tarvivaksi lapseksi. Joka kerta.
        En olisi uskonut, että niin uskottavasti voi näytellä, jos ei tunne oloaan seksikkääksi.

• ad.

kateellinenko sä olet vai missä mättää? Harmittiko kun mies kehaisi jotain toista naista kuin sua? Pitikö siitä nyt joku riita sitten aloittaa? Voi sua pikkusta...

• ???

Minkäs selityksen sinä keksit huonolle käytöksellesi? Paraniko oma itsetunto, kun pääsit toiselle vähän nälväisemään?

Kai sitä nyt jokainen normaalit tunteet ja ajatukset omaava ihminen ymmärtää, ettei kukaan ole terästä. Jos oma rakas kehuu läheistä ystävää seksikkääksi, niin saattaahan se nirppaista kateudeksi ja vähän ottaa päähän, kun ajattelee missä kaikkialla on yhdessä oltu ja mies vaan katselut naapuria himoisin silmin. Enpä taitaisi itsekään taputella olkapäälle ja olla onnellinen miehen puolesta, että on silmänruokaa löytänyt.

Kuka tahansa ulkopuolinen menee, mitäs väliä sillä on. Mutta että kaveri ja ystävä...

• Muikku.
        ??? kirjoitti:

Minkäs selityksen sinä keksit huonolle käytöksellesi? Paraniko oma itsetunto, kun pääsit toiselle vähän nälväisemään?

Kai sitä nyt jokainen normaalit tunteet ja ajatukset omaava ihminen ymmärtää, ettei kukaan ole terästä. Jos oma rakas kehuu läheistä ystävää seksikkääksi, niin saattaahan se nirppaista kateudeksi ja vähän ottaa päähän, kun ajattelee missä kaikkialla on yhdessä oltu ja mies vaan katselut naapuria himoisin silmin. Enpä taitaisi itsekään taputella olkapäälle ja olla onnellinen miehen puolesta, että on silmänruokaa löytänyt.

Kuka tahansa ulkopuolinen menee, mitäs väliä sillä on. Mutta että kaveri ja ystävä...

Voi voi. Onko sunkin ukkos kehassu naapurin Pirjoa? Ei siitä silti tarvitse ottaa itselleen mitään elämää suurempaa ongelmaa....ota se herne nyt pois sieltä nenästäs;)

• heijaa...
        Muikku. kirjoitti:

Voi voi. Onko sunkin ukkos kehassu naapurin Pirjoa? Ei siitä silti tarvitse ottaa itselleen mitään elämää suurempaa ongelmaa....ota se herne nyt pois sieltä nenästäs;)

Mitäs noista. Työtoverisi.. voisi kilauttaa taas kaverille ja selventää lisää. Tiedoksi vaan sinnepäin, täältä tullaan elämä!!!

• tarkennan
        heijaa... kirjoitti:

Mitäs noista. Työtoverisi.. voisi kilauttaa taas kaverille ja selventää lisää. Tiedoksi vaan sinnepäin, täältä tullaan elämä!!!

viel kun tuo sex jäi mielleen pyörimmään,mie muistutan jot ne terveiset ja tiijot voip välittee niinku tiijät sinne karjalan piirakkamaille, myö tullaan kuhan keretään. Ja kahvill suap tulla. Semmoses pienes kyläpahases myöhä kaikk ollaa melkei sukulaisii.

Kun tuo lomaki on jo koht ees niin kotmurreki pallautuu mielell, vaik kyllähän mie siel paikan pääl haastan kui ite savolainen.

Miekii aattelin niit nimii tuuva esill kui ol siukii viestis, mut ku oon nii viimese pääl ihmine miekii ja pitäs pistää ain paremmaks ( tapa sielt karjalast lähtösi) nii arvelin et mie selvitän niit useemman ku ei tähä hattään muistist löyvy.

Nyt miul on kiirus työpaikall, jot oon sel oikeel kellonlyömäll. Mut työkaverit myö nähään ja hymmyillää...

• !!!!
        Muikku. kirjoitti:

Etkös sinä nimenomaan ole täällä toitottanut useaan otteeseen, että kateus on ihmisen tuntemuksista mitä normaalein?!! Mihin ymmärtäväisyytesi nyt katosi?

• Muikku.
        !!!! kirjoitti:

Etkös sinä nimenomaan ole täällä toitottanut useaan otteeseen, että kateus on ihmisen tuntemuksista mitä normaalein?!! Mihin ymmärtäväisyytesi nyt katosi?

Oot tainnut nyt pikkasen käsittää jotain väärin...en ole sanonut, että olen ymmärtäväinen kateellisia ihmisiä kohtaan, päinvastoin. Pikkurouvien kannattaisi nyt vaan ottaa se herne pois sieltä nenästä....

• sentään
        Muikku. kirjoitti:

Oot tainnut nyt pikkasen käsittää jotain väärin...en ole sanonut, että olen ymmärtäväinen kateellisia ihmisiä kohtaan, päinvastoin. Pikkurouvien kannattaisi nyt vaan ottaa se herne pois sieltä nenästä....

Kamalia k*sipäitä täällä. Leppoisaa kesämieltä vaan sinnekin.

• Muikku.
        sentään kirjoitti:

Kamalia k*sipäitä täällä. Leppoisaa kesämieltä vaan sinnekin.

Nimenomaan. Leppoisaa kesämieltä vaan sinullekkin. Ja muista, että ei se niin vakavaa ole jos se ukko kehasee naapurin Pirjoa;)Älä ole kateellinen...

• oma mies ei..

..saa nanoa mitään eikä varsinkaan katsoa liikaa sinne suuntaan eikö vain? muuten oma akka saa mieliterveys ongelmia kauniin naisen suhteen.
      Tosta sun kommentista/viestistä taas toteaa ja näkee että,kyllä se sexikäs kaunis nainen tuottaa toisille naisille aina mental- problems.
      Vaikka se sexikäs kaunis nainen oliskin ihan MUKAVA KäYTäNNöSSä HAUSKA JA OKEI!

varsinkin sitten!!!! saatte ongelmia seksikkään kauniin naisen suhteen!

• ihan luonnollista

jos nainen loukkaantuu siitä, kun miehensä kehuu toista naista seksikkääksi. Onhan tuo nyt todella tökeröä käytöstä mieheltä.

Eiköhän jokainen nainen ymmärrä, että maailma on pullollaan seksikkäitä naisia, muitakin kuin hän itse.

• kissoja?

Joku vuosi takaperin kerrottiin tutkimuksesta, jossa oli selvinnyt semmonen juttu, että ne naiset, joilla on kissoja ja jotka ovat niistä saaneet jonkin tietyn bakteeritartunnan, ovat miesten mielestä seksuaalisesti puoleensavetävämpiä kuin kissattomat naiset. Ihan oli oikea tieteellinen tutkimus eikä mitään huuhaata. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe