Ohuet ranteet

mikkkoo

Olen 16 vuotias poika ja täysin normaalipainoinen, mutta silti ranteeni ovat todella ohuet ja tuo näyttää oudolta. Urheilen ja olen siis ihan normaalipainoinen, mutta jostain syystä ranteeni ovat vain ohuet. Onko tähän mitään apua?

12

6736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :>>

      Pienet luut, et voi niille mitään, paitsi ehkä jotaan sellasii keinoi on et juot paljon maitoo, tai siis syöt jotaan kalsium-pillereit, ne kyl vaan vahvistaa, ei luita voi kasvattaa...

    • ainakin

      ohuet ranteet ovat upean näköisiä miehillä.

      • mikkkoo

        Maitoa ja maitotuotteita käytän melko runsaasti, mutta eikö ohuille ranteille muka sitten mitään voi, ei niihin saa mitenkään lisää leveyttä?


      • nostelemaan
        mikkkoo kirjoitti:

        Maitoa ja maitotuotteita käytän melko runsaasti, mutta eikö ohuille ranteille muka sitten mitään voi, ei niihin saa mitenkään lisää leveyttä?

        Ranteissa kulkee myös lihaksia, jotka vahvistuvat punttiksella samalla kun teet treenaat käsiä. Yksi tapa on myös laittaa käsi kämmenselkä ylöspäin vaikka oman jalan päälle (siis kun istut) ja nostaa painoja niin että vain ranne liikkuu, ylös alas ylös alas...


      • mikkkoo
        nostelemaan kirjoitti:

        Ranteissa kulkee myös lihaksia, jotka vahvistuvat punttiksella samalla kun teet treenaat käsiä. Yksi tapa on myös laittaa käsi kämmenselkä ylöspäin vaikka oman jalan päälle (siis kun istut) ja nostaa painoja niin että vain ranne liikkuu, ylös alas ylös alas...

        Eli kädet reisien päälle kämmenet ylöspäin, ja nostelee puntteja pelkkiä ranteita käyttäen?


      • myöskin
        mikkkoo kirjoitti:

        Eli kädet reisien päälle kämmenet ylöspäin, ja nostelee puntteja pelkkiä ranteita käyttäen?

        voit kääntää kämmenet alaspain, etsit jonkun jonka päälle voit laittaa ranteet ja teet samanlaista liikettä näin. Siis pelkkiä ranteita käyttäen. Vahvistaa kyynärlihasta, mikä tietääkseni vaikuttaa myös ranteisiin. Kokeile myös näitä sormienvahvistajia, siis niitä pikku laitteita joilla puristetaan kädet nyrkkiin.
        Mutta edelleenkin suosittelen kokonaisvaltaista kropan treenausta kuntosalilla, pitkään salilla käyneillä miehillä on oikein ihan "jänteikkäät" ranteet ja kyynärvarret. Mutta elä huoli kuule ohkasista ranteistasi, tuskin naiset pahaksi katsovat, kyllä se on niin pieni osa ulkonäköä :)


      • slkfa
        myöskin kirjoitti:

        voit kääntää kämmenet alaspain, etsit jonkun jonka päälle voit laittaa ranteet ja teet samanlaista liikettä näin. Siis pelkkiä ranteita käyttäen. Vahvistaa kyynärlihasta, mikä tietääkseni vaikuttaa myös ranteisiin. Kokeile myös näitä sormienvahvistajia, siis niitä pikku laitteita joilla puristetaan kädet nyrkkiin.
        Mutta edelleenkin suosittelen kokonaisvaltaista kropan treenausta kuntosalilla, pitkään salilla käyneillä miehillä on oikein ihan "jänteikkäät" ranteet ja kyynärvarret. Mutta elä huoli kuule ohkasista ranteistasi, tuskin naiset pahaksi katsovat, kyllä se on niin pieni osa ulkonäköä :)

        etsit jonkun jonka päälle voit laittaa ranteet --> tarkoitan kädet. Anteeksi epäselvät selitykseni, jos et ymmärtänyt niin kysäse vielä :)


      • derf
        nostelemaan kirjoitti:

        Ranteissa kulkee myös lihaksia, jotka vahvistuvat punttiksella samalla kun teet treenaat käsiä. Yksi tapa on myös laittaa käsi kämmenselkä ylöspäin vaikka oman jalan päälle (siis kun istut) ja nostaa painoja niin että vain ranne liikkuu, ylös alas ylös alas...

        Oman käsitykseni mukaan itse ranteessa ei ole juuri lainkaan lihaksia, jolloin vuosienkaan punttisali ei välttämättä tuo siihe ranteeseen paksuutta, mutta kyynärvarteen kylläkin(olen kyllä kuullut, että joillekkin siihen ranteeseenkin tulee jotain lihasta). No joo, empä tiedä, mutta ohuet ranteethan saa vain kyynärvärret näyttämään paksummilta ;)


      • vuosipöösiasdo
        derf kirjoitti:

        Oman käsitykseni mukaan itse ranteessa ei ole juuri lainkaan lihaksia, jolloin vuosienkaan punttisali ei välttämättä tuo siihe ranteeseen paksuutta, mutta kyynärvarteen kylläkin(olen kyllä kuullut, että joillekkin siihen ranteeseenkin tulee jotain lihasta). No joo, empä tiedä, mutta ohuet ranteethan saa vain kyynärvärret näyttämään paksummilta ;)

        pieleen meni. ranteessa on lihaksia, jos koukistat sormiasi ja pidät ranteen ylä- ja alaosista kiinni, niin tunnet selvää liikettä. ilman mitään mömmöjä tms. sain itse puolen vuoden kotitreenauksella monta senttiä lisää ranteen ympäryysmittaan. sivuttaiseen en tiedä mitään keinoa, mutta paksuutta saa kummasti lisää ;)


      • Anonyymi
        myöskin kirjoitti:

        voit kääntää kämmenet alaspain, etsit jonkun jonka päälle voit laittaa ranteet ja teet samanlaista liikettä näin. Siis pelkkiä ranteita käyttäen. Vahvistaa kyynärlihasta, mikä tietääkseni vaikuttaa myös ranteisiin. Kokeile myös näitä sormienvahvistajia, siis niitä pikku laitteita joilla puristetaan kädet nyrkkiin.
        Mutta edelleenkin suosittelen kokonaisvaltaista kropan treenausta kuntosalilla, pitkään salilla käyneillä miehillä on oikein ihan "jänteikkäät" ranteet ja kyynärvarret. Mutta elä huoli kuule ohkasista ranteistasi, tuskin naiset pahaksi katsovat, kyllä se on niin pieni osa ulkonäköä :)

        Olen nainen, minulla on solakat ranteet, pitkän matkaa... olen tyytyväinen ranteisiini, tosin ei sitä tule juurikaan katsottua ihmisestä muuta kuin yleisolemusta ja tututtaessa luonnetta...


    • maijjjaaaa

      Siis ...

      ... sirot kädet miehellä ovat ihanat. Ovat näppärän näköiset ;-)

    • Anonyymi

      ?
      Nilkka ja ranne vammat, jäätynyt nivel,kertovat että nival on jäähtynyt Nivala ,kun kipeä, ja pallomainen, rustovaurio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe