On tämä nykymaailma ihanaa kun ei tarvitse enää ulkomaille lähteä etsimään eksoottisia kokemuksia. Karhulassakin asuu nykyisin niin upeita mustia miehiä, että huh huh! Saavat tämmöisen kolmevitosen yksinhuoltajaäidin kesähormonit hyrräämään... Tiedetään ja muistetaan -kondomit on mukana. Ihan reilusti kehotan tytöt kokeilemaan. Vaikka ei Tampereella ollakaan, niin kyllä musta makkara on makoisaa!
Mustaa makkaraa!
26
8744
Vastaukset
- nam.
ja tällainen kolmevitonen yh on aivan intonaa... no joo.kuulkaas ihmiset. jospas ensin tutustuisitte näihin ihmisinä, ei mustina miehinä jne. taitaa siellä joku suomalainen nakkipippeli taas hepuloida??? seksi ei ole koko elämä!!! mutta mielummin ei nakkeja!
ja sanottakoon vielä, että kyllä noita suomalaisiakin miehiä löytyy riittävästi... - melkein saanut
miten se on erilaista..????
- nam.
tumma iho on niin kaunis, joka paikasta! vaaleanpunakka ei oikein ihanalta näytä... ja nämä ihanat miehet on kyllä tautivapaita, kaikki kyllä käy terv.tarkastukset läpi, ja taudit hoidetaan, kun tulevat. känniset suomalaiset örveltäjät ei paljoa innosta!
Ei voi muuta sanoa ku hyi helvetti! En kyllä menis ikinä sekaantumaan sellaisiin. Suomalainen se olla pitää. No mut jokaisel omat makunsa.
- Antisomali
Nainen mun makuun, itse en panis koskaa naista joka on antan mustan sorkkia itseään.. En itsekkään koske ku suomalaisiin! Suomalaisuus kunniaan!!
- U-U
Henna, minkävärinen Sierrasi on ? :o
- Vaalea Villikissa
Tuli tuossa juuri Mesikämmenestä iskettyä mustaa munaa... Ja kyllä kävi suomi-pojat kuumana! Pieni tappelun nujakka snagarilla ja arvatkaa kuka hoiti... Lähti härmän häjy lasarettiin. Nyt makoilee musta adonis alastonna petissä.. Aamulla taas kunnossa.. Ja älkää kuulkaas väittäkö ettei muka muut ottais..
- simis
nyt ei kyllä oo täysin uskottavaa, että mesikämmenessä muka olis tarjolla laatua..kulahtaneita luuskia
- nani
Varmaan pilailet vaan naisten kustannuksella, jos oikeasti olet nainen, kyllä minua nolottaa puolestasi!! Ylpeiletkö todellakin sillä että yllytit miehet tappelemaan sairaalaan asti?? Jos olet nainen, suosittelen pään hoitoa!
- siellä siis
...tietokonetta,vaikka maailman paras adonis on sängyssä.no sehän kertookin jo paljon sun juttujen totuudenmukaisuudesta.heppu anto sulle visvasyylän (mitä ne levittää) ja pisti kuorsaten.ja nauraa lopuksi sun helppoudelle.
Toki se on aamulla kunnossa,ja sä saanut turpaan ja tullut ryöstetyksi.hahah...
- Sinitta
Tämä kirjoittaja on ilmiselvästi joku mies, joka vain provosoi. Ei silti, kyllä siinä jotain perääkin on. Itse olemme aviomieheni (suomalainen) kanssa piristäneet seksielämäämme afrikkalaisella kundilla. Mieheni tykkää katsella minua ja mustaa miestä sängyssä. Ja onhan se kyllä totta, mitä "siitä" sanotaan.
- Naavamuna
Vittu se on vammaisellakin sekä
himot myös hulluillakin...
Taidat olla suurluokan INVA! - ...
haiskahtaa heteromiehen homostelu-fantasialta.
mut hyvä, että on paikka missä voi noita patoutumiaan purkaa.
- nani
Etköhän Vaalea villikissa ole vain joku joka haluaa mustata naisten maineen!! onneksi kovin moni ei ota juttuasi todesta!!
- laatulekkiä
Miten kukaan naikkonen voi olla noin äärettömän tyhmä. Täytyy olla pikkusen päässä vikaa kun tollasia kirjoittelee. Hekeudu äkkiä hoitoon!!!!!
- Sinitta
Kuten jo aiemmin kerroin, tuo "Vaalea Villikissa" on varmasti provo. Allekirjoitan kuitenkin tuon, että mustaa miestä kannattaa kokeilla. Oma mieheni tykkää katsella touhujamme ja itsekin kiihotun kummasti enemmän, kun vieras musta mies panee mua oman ukon katsellessa. Eikä ukko oo yhtään mustasukkanen, vaan se on jopa ystävystynyt tämän mustan äijän kanssa.
- näin on
Mä kokeilin kerran erästä tummaihoista koripalloilijaa ja meinasin haljeta (KIRJAIMELLISESTI)!! Ei oo ihme, että suomalaiset juntit tuntee itsensä uhatuksi.
- uhatuksi tunneta
...vaan samanlaista halveksuntaa,kun teiltä saa kun käy virossa maksullisissa.
tosin siellä naiset todellakin näyttävät naisilta.eikä punakoilta pyöreiltä tuhisijoilta niikuin täällä..
ja junttiudesta sen verran,että olenpa siellä saanut pari kertaa ilmaiseksikin..eikä ne junteille ilman anna..ja olihan kyytiä! jumalainen ruoto jota osataan käyttää huimalla tavalla.
ja olin kuulemma upea rakastaja.ehkä se johtui siitä että oikeasti halusin sitä kaunotarta...ja onpa tuo kaunotar käynyt pari kertaa täälläkin luonani...likalla rahaakin on,maksoi koko ravintola illan ruokineen.
eihän teidän suomitanttojen kanssa huvitakaan muuta kun hätäseen pussit tyhjentää.thyi...
jaa,pitää mennä taas,lautta viroon lähtee taas...;) - nani
uhatuksi tunneta kirjoitti:
...vaan samanlaista halveksuntaa,kun teiltä saa kun käy virossa maksullisissa.
tosin siellä naiset todellakin näyttävät naisilta.eikä punakoilta pyöreiltä tuhisijoilta niikuin täällä..
ja junttiudesta sen verran,että olenpa siellä saanut pari kertaa ilmaiseksikin..eikä ne junteille ilman anna..ja olihan kyytiä! jumalainen ruoto jota osataan käyttää huimalla tavalla.
ja olin kuulemma upea rakastaja.ehkä se johtui siitä että oikeasti halusin sitä kaunotarta...ja onpa tuo kaunotar käynyt pari kertaa täälläkin luonani...likalla rahaakin on,maksoi koko ravintola illan ruokineen.
eihän teidän suomitanttojen kanssa huvitakaan muuta kun hätäseen pussit tyhjentää.thyi...
jaa,pitää mennä taas,lautta viroon lähtee taas...;)...se että olen punakka poskiltani voi johtua siitä että olen terve, en kanna sukupuolitauteja, en polta tupakkaa tai käytä ylettömästi alkoholia. Kun taas ne sun viron ilonaiset joutuvat usein turvautumaan huumeisiin kestääkseen elämää joka ei ole ihmisarvoista.
Hauskaa kesää kaikille ja rakastelkaa rakkaudesta!!
- Sinkkuäiti
Yli kymmenen vuotta "huonossa" suhteessa eläneenä ja reilu pari vuotta "yh":na takana, itsetunto vielä kuiteski jopa parempi kuin koskaan ennen. Ilman, että sitä seksisuhteilla pitäis "paikkailla"... Sitä todellista eksotiikkaa on löytynyt arkipäiväisistä kohtaamisista erilaisten ihmisten kanssa,katse katseesta, hymy hymystä.. jne. TIETENKIN olen "koko ajan haku päällä",enkä vielä ole kohdannut sitä "oikeaa", mutta lukemattoman määrän todella upeita suomalaisia,kotkalaisia miehiä, työn merkeissä (ilman seksiä!!) joista moni nainen VARMASTI voisi löytää sen itselleen "täydellisen" :)Ja sitten kun muuten synkkaa, niin ei se itse väri merkitse niin paljon että erikseen mainostaa tarvis...
- Sinkkuäiti
Ja mikäli kirjoituksella on vain tarkoitus provosoida (oli sitten mies tai nainen) niin totuus on se, että jokainen AIDOSTI TUNTEVA ihminen hakee toimivaa seksi/tunne/älysuhdetta..Sopivassa määrin kaikkea...
- Viinernakki
Onkos kenelläkään tietoa, että onko näiden mustien maahanmuuttajien joukossa yhtään homoa? En mitenkään kehtaa itse mennä kysymään. Onko kenelläkään kokemuksia? Hienoa, jos tytöt ovat olleet rohkeita ja onnekkaita. Itsellä ujous estää. Ja turpiin saamisen pelko. Ne saattavat olla jopa suomalaisiakin ahdasmielisempiä, jos ottaa homouden puheeksi.
- Asuu jossain
Ristarin suunnalla.
- Anonyymi
Peräveivari siis kaipailee suklaareikää, syö munas !!
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin miksi olet yh 35v😂😂😂🤡
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006