onko kukaan

soittanut

sellaiselle ennustajalle kuin Tunne Mäkipää? Hän asui silloin muistaakseni Vammalassa (en ole ihan varma). Hänelle tilattiin soittoaika ja maksettiin etukäteen. Soiteltiin hänelle tuossa -80 luvun alkupuolella. En tiedä, onko hän enää elossakaan. Hän tiesi aika hyvin. Kun kysyin lapsistani, hän kertoi aina kolmen lapsen tulevaisuuden. Kysyin sitten, että kuinkas tämä vanhin. Hän jotain sanoi, että on niin lähellä toista lastani, ettei osaa erottaa. No, sitten tämä vanhin lapseni kuoli. Soitin hänelle vielä kerran ja silloin kysyin, että näkikö hän sen lapseni kuoleman. Hän sanoi nähneensä, mutta ei tietysti voinut sitä minulle sanoa. En sitten enää uskaltanut hänelle soittaa. Silloin, kun ennustaja kertoo jotain, siitä muodostaa jonkinlaisen kuvan. Kun se "kuva" ei sitten toteudukaan, heti ajatellaan, että ei se tiennyt mitään. Kun olen jälkeenpäin ajatellut ennustuksia, olen tajunnut, että niinhän hän sanoikin, mutta itse olin muodostanut muunlaisen kuvan.

32

3998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan sitä

      sanoa vaikka ei olis nähnytkään.. ei kannata leikkiä tämmösten pimeitten asioitten kanssa.

      Kerran eräälle tutulle ennustettiin ikäviä asioita.. ja ennustajan piti olla hyväkin 'tietäjä' Rukoilin Jumalalta, ettei nuo ennustukset kävisi toteen hänen kohdallaan ja ne eivät toteutuneet ollenkaan. Jumala on näitten tietäjähenkien yläpuolella. Ja raamattu kieltää kyselemästä sellaisilta.

    • Clarividente

      Kyllä, hän vieläkin harjoittaa ennustamista.

      • Mistä saisi numeron .Tunne on ennustanut minulle hyvin


    • Saimensis

      Toivoisin saavani T. Mäkipään yhteystiedot.

      • CLARIVIDENTE

        027669931


    • vaahtera49

      hei, mun mielestä on nykyisin tunne vierula ja mulla on numero. mun sähköposti on [email protected]

    • erittäinTyytyväinen

      Olen soittanut aikoinaan useastikin. Täytyy sanoa, että on näkijänä ihan eri luokkaa kuin 0700 näkijät. Minulle nähnyt aina todella hyvin.

    • eiKuluttajansuojaa

      Muistaakseni tuolla oli vastaanotto Helsingin Tapulikaupungissa 90-luvulla. Jos on sama, niin oli aivan pimeä tyyppi! Ennusti kuolemaa kahden ystäväni miehille (ei toteutunut). Itse kipuilin tulevan avioeroni kanssa ja Mäkipää sanoi, että en koskaan eroa, että "suhteenne on pitkä ja kapea kuin valtion leipä". Se ahdisti kovin, koska oli vaikea tehdä päätöstä. Jonka sitten kyllä muutaman vuoden päästä tein!
      Mulle tuli mieleen, että nainen on sadisti. Toinen ystäväni otti todella raskaasti nuo pelottelut.
      Koska en ole ihan varma nimestä, korostan nyt että otti vastaan Tapulikaupungissa. Korjatkaa jos olen väärässä!

      • erittäinTyytyväinen

        Voin sanoa ettei ole sama. Asuu muualla.


      • Anonyymi

        Tunne Vierula ei asu uudenmaan alueella eikä ennustele kuolemia . Hän on kristillinen, hengellinen ja vastuullinen näkijä . Puhun ainakin 20 vuoden kokemuksella itseni ja puolisoni puolesta.


      • Anonyymi

        Väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne Vierula ei asu uudenmaan alueella eikä ennustele kuolemia . Hän on kristillinen, hengellinen ja vastuullinen näkijä . Puhun ainakin 20 vuoden kokemuksella itseni ja puolisoni puolesta.

        Aivan


    • Luulen

      Muistaakseni oli Mäkinen joka otti joskus vastaan Tapulikaupungissa. Olen käynyt joskus 2000 luvun alussa.

      • eiKuluttajansuojaa

        Tarkoitatko Mäkinen vai Mäkipää?


    • Luulen

      En ole varma oliko Mäkinen, mutta joka tapauksessa ei ollut Mkipää. Kävin kerran joskin tosi kauan sitten.

      • eiKuluttajansuojaa

        Nimi Tunne mulla jäi mieleen, eikä suinkaan se sukunimi :)


    • erittäinTyytyväinen

      Tämä Tunne Mäkipää, jolle minä soittelin asui jossain kai Hämeessä tai Satakunnan suunnalla.

    • joopaa

      mulle on nähnyt tosi hyvin tähän mennessä. ei kerro ikäviä asioita. kuten eroa tai kuolemaa. mulle näki aikoinaan puolison jonka löysin tansseista kuten ennusti. ja samoin näki että tulee lapsi. mutta avioeroa ei sanonu.nyt soitin ja sanoi että uusi puoliso on semmoinen että tunne hänet ja saadaan vielä lapsikin.

      • Anonyymi

        Juuri näin


    • kokemustaonollut

      Juu täytyy kyllä sanoa, että näkeminen on ihan eri luokkaa kuin 0700 näkijöillä. Kaikki kerrottu on vastaan tullut, ajan kanssa toisin jotkut asiat. Mutta hyvin näkee, erittäin hyvin.

    • aitonäkijä

      Soittelin hänelle noin vuosi sitten ja täytyy myöntää että kaikki kertomansa on tullut vastaa melkein kerrotussa järjestyksessä. Olen soitellut monen eri firman näkijöille, mutta täytyy sanoa, että eipä ole juurikaan mikään toteutunut muiden kertomisista. Unilin Iirikseltä olen saanut pari toteutunutta asiaa, siinä kaikki.

    • jepet

      tunne näkee tosi hyvin. Hän on kuin hyvä ystävä olen soittanu hänelle useasti ja aina on ollu oikeassa mitä on sanonu

    • fuiij

      upp

    • Lilia123

      Mistä Saisi tunnen yhteistiedot. Olen joskus aikoja sitten soittanut hänelle ja hän tiesi oikein hyvin !

    • Jepet

      Oikeassa on.ennusti puolison. Löysin hänet ja myös lapsen .sekin toteuttuutiset. Kumppani odottaa

      • Soittaisinheti

        Mistä saisi hänen yhteystiedot?


    • Anonyymi

      Huijari, hevoskauppias joka ei maksa palkkoja.

    • Anonyymi

      Kuullostaa aivan Tunne Vierulalta.
      Näytät saaneesi joyhteistiedot.

    • Anonyymi

      Minä soitin hänelle vuonna 2008. Muistan, että olin aivan poikki puhelun jälkeen, vei energiat. Eikä ole mitään hänen näkemästään toteutunut.
      En asu ulkomailla, ulkomaalaisen miehe kanssa jne jne.

      • Anonyymi

        Itse soitetellut hänelle, aiemmin useamminkin ja aina itselle nähnyt ihan kohtuullisesti. Ei ole kyllä arvaillut mitään. Yksi niistä harvoista näkijöistä, joilta olen saanut ihan osuneita tulevaisuuden näkymiä eli kertomansa asiat ovat toteutuneet.


      • Anonyymi

        Samaa kokemusta.


    • Anonyymi

      Voi olla että on jollekin nähnyt, omalla kohdalla ei mikään ole toteutunut. Vuosia sitten parikin kertaa kävin, odotukset oli korkealla mutta petyin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe