ville valo

eskojormapentti

On nykyään todella kamalan näköinen!Silloin kun se leikkasi ne hiuksensa se oli jopa järkevän näkönen eikä tollanen räjähtäny..

20

3014

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bel

no elähän ny höpötä. eihän se oo kamalan näkönen. :)

• ku se o ihq

ei ville voi koskaa olla kamala puspus

• rastapää

Ei se nyt kamalan näköinen ole mutta sais kyl kasvattaa taas pitkät hiukset!

• jeejee

kyllä sen nyt ymmärtää jos Ville vähän muuttuu, kun ikääkin tulee. Silti hän on hyvin nuoren näköinen, ja tosi HOTtis! :D Ja minusta parta tekee hänestä miehekkäämmän! ja olen samaa mieltä "rastapää":n kanssa, että pitkät hiukset sopivat hänelle paremmin. Mutta kyllä lyhetkin kelpaa ;)

• Itse pidän Villen siloposki-lookista. Ne "amisviikset" oli aivan järkyttävät!

• valo

eihän se nyt mikään kamalan/räjähtäneen näkönen ole. ville on ihana :)

• .yyök

samaa mieltä se on kamala......

• bim-bo

HYI!! ne ei sovi sille yhtään :( ne tekee siitä huomattavasti tyhmemmän näkösen

• HIMTYTTO666

VOI ETTÄ KUN MUA ÄRSYTTÄÄ TOMMONEN ARVOSTELU. VILLE VALO ON IHANA IHAN MINKÄ NÄKÖSENÄ VAAN. JA SE ON TUPLA PAREMMAN NÄKÖNEN LYHYILLÄ HIUKSILLA JA OOTKO JOKU HINTTI KUN MIEHIÄ ARVOSTELET? NO MITÄPÄ SE MUILLE KUULUU. MUTTA KELLÄÄN EI OLE OIKEUTTA ARVOSTELLA VILLE VALOA SE ON SATA VARMA.

• ASIAA!

SAMAA MIELTÄ! VILLE VALO ON IHANA MILLASENA VAAN!

• undertherose

mitä te tuutte tänne arvostelemaa, ei sillä oo välii minkä näkönen ville on, se ei muuta sen musaa ollenkaa, ihan sama onks sillä lyhyet vai pitkät hiukset, parta tai ei, se on kuitenki ville valo ja mä palvon sitä nyt ja aina. jä kaunis mies se on ;)
      HIM ON USKONTONI, VILLE VALO JUMALANI

• laura..88

oon ihan samaa mieltä sun kaa, ei ulkonäkö saa vaikuttaa siihen artistiin/yhtyeeseen. ja musavideoihinkin panostetaan ihan liikaa, vaik ne onkin ihan hyvä keksintö...mut ville on valo vaik sil ois mustasilmä tai ihan mikä vaan..ihan mieletön tapaus se on..vaik kyl vois jättää sitä juomista ja röökin vetämistä vähän vähemmälle et sitä vois ihailla kauemmi et ei hautaan joutuis liian aikasin..:)

• him

haista sinä kuule pitkät Valot, koska Ville Valo on maailman komein ja söpöin MIES!

• Sinuna en alkaisi tollaseen

• se J siinä
        Sinuna en alkaisi tollaseen kirjoitti:

Villellä on kuule enemmän munaa, kun sinussa yhteensä.Joten katso kuva ja painu muualle epäilemään toisten sukupuolta.
        http://www.buzznet.com/www/search/photos/Tuska/?id=2904817

Huh, tuli niin paha olo kun tajusi että se oli Jonna siinä vierellä. Ei taida olla vaikutus sillä naisella, mutta minkäs teet......

• asdasdasd
        se J siinä kirjoitti:

Huh, tuli niin paha olo kun tajusi että se oli Jonna siinä vierellä. Ei taida olla vaikutus sillä naisella, mutta minkäs teet......

ei ollut jonna

• kIITOS!

• heartagram-

@eskojormapertti: Kannattaako tänne tulla tuommosta sanomaan. mitä sä siittä saat ku kerrot että ville on sun mielestä ruma... Täällä on enemmän HIM faneja ku ei-faneja... ei teidän ei-fanijen kannata tänne tulla jos te ette oikeesti pidä HIMpuloista, ette te täältä mitään saa... mee sanomaan tuo vaikka antti tuisku palstalle, siellä tyypit kuuntelee sua.

• jfjfjf

kyllä mä uskon että se tosta vielä siistiytyy, ja mitäs väliä vaikka ei tekis nii jos ville tykkää olla sen näkönen nii siitä vaan :D onnea villelle ja kumppaneille kulta levystä yhdysvalloissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      176
      2926
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      60
      1224
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      967
    4. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      959
    5. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      57
      917
    6. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      84
      820
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      810
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      196
      777
    9. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      733
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      7
      706
    11. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      667
    12. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      666
    13. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      659
    14. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      598
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      581
    17. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      559
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      548
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      527
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55