ville valo

eskojormapentti

On nykyään todella kamalan näköinen!Silloin kun se leikkasi ne hiuksensa se oli jopa järkevän näkönen eikä tollanen räjähtäny..

20

2604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bel

      no elähän ny höpötä. eihän se oo kamalan näkönen. :)

      • ku se o ihq

        ei ville voi koskaa olla kamala puspus


    • rastapää

      Ei se nyt kamalan näköinen ole mutta sais kyl kasvattaa taas pitkät hiukset!

    • jeejee

      kyllä sen nyt ymmärtää jos Ville vähän muuttuu, kun ikääkin tulee. Silti hän on hyvin nuoren näköinen, ja tosi HOTtis! :D Ja minusta parta tekee hänestä miehekkäämmän! ja olen samaa mieltä "rastapää":n kanssa, että pitkät hiukset sopivat hänelle paremmin. Mutta kyllä lyhetkin kelpaa ;)

      • Itse pidän Villen siloposki-lookista. Ne "amisviikset" oli aivan järkyttävät!


    • valo

      eihän se nyt mikään kamalan/räjähtäneen näkönen ole. ville on ihana :)

    • .yyök

      samaa mieltä se on kamala......

    • bim-bo

      HYI!! ne ei sovi sille yhtään :( ne tekee siitä huomattavasti tyhmemmän näkösen

    • HIMTYTTO666

      VOI ETTÄ KUN MUA ÄRSYTTÄÄ TOMMONEN ARVOSTELU. VILLE VALO ON IHANA IHAN MINKÄ NÄKÖSENÄ VAAN. JA SE ON TUPLA PAREMMAN NÄKÖNEN LYHYILLÄ HIUKSILLA JA OOTKO JOKU HINTTI KUN MIEHIÄ ARVOSTELET? NO MITÄPÄ SE MUILLE KUULUU. MUTTA KELLÄÄN EI OLE OIKEUTTA ARVOSTELLA VILLE VALOA SE ON SATA VARMA.

      • ASIAA!

        SAMAA MIELTÄ! VILLE VALO ON IHANA MILLASENA VAAN!


    • undertherose

      mitä te tuutte tänne arvostelemaa, ei sillä oo välii minkä näkönen ville on, se ei muuta sen musaa ollenkaa, ihan sama onks sillä lyhyet vai pitkät hiukset, parta tai ei, se on kuitenki ville valo ja mä palvon sitä nyt ja aina. jä kaunis mies se on ;)
      HIM ON USKONTONI, VILLE VALO JUMALANI

      • laura..88

        oon ihan samaa mieltä sun kaa, ei ulkonäkö saa vaikuttaa siihen artistiin/yhtyeeseen. ja musavideoihinkin panostetaan ihan liikaa, vaik ne onkin ihan hyvä keksintö...mut ville on valo vaik sil ois mustasilmä tai ihan mikä vaan..ihan mieletön tapaus se on..vaik kyl vois jättää sitä juomista ja röökin vetämistä vähän vähemmälle et sitä vois ihailla kauemmi et ei hautaan joutuis liian aikasin..:)


    • him

      haista sinä kuule pitkät Valot, koska Ville Valo on maailman komein ja söpöin MIES!

      • Sinuna en alkaisi tollaseen

      • se J siinä
        Sinuna en alkaisi tollaseen kirjoitti:

        Villellä on kuule enemmän munaa, kun sinussa yhteensä.Joten katso kuva ja painu muualle epäilemään toisten sukupuolta.
        http://www.buzznet.com/www/search/photos/Tuska/?id=2904817

        Huh, tuli niin paha olo kun tajusi että se oli Jonna siinä vierellä. Ei taida olla vaikutus sillä naisella, mutta minkäs teet......


      • asdasdasd
        se J siinä kirjoitti:

        Huh, tuli niin paha olo kun tajusi että se oli Jonna siinä vierellä. Ei taida olla vaikutus sillä naisella, mutta minkäs teet......

        ei ollut jonna


      • kIITOS!

    • heartagram-

      @eskojormapertti: Kannattaako tänne tulla tuommosta sanomaan. mitä sä siittä saat ku kerrot että ville on sun mielestä ruma... Täällä on enemmän HIM faneja ku ei-faneja... ei teidän ei-fanijen kannata tänne tulla jos te ette oikeesti pidä HIMpuloista, ette te täältä mitään saa... mee sanomaan tuo vaikka antti tuisku palstalle, siellä tyypit kuuntelee sua.

    • jfjfjf

      kyllä mä uskon että se tosta vielä siistiytyy, ja mitäs väliä vaikka ei tekis nii jos ville tykkää olla sen näkönen nii siitä vaan :D onnea villelle ja kumppaneille kulta levystä yhdysvalloissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe