Siinä auton keulassa luki Fiat.
Michael Schumacher paalulle Indianapolisissa
14
1161
Vastaukset
- umek
Mutta miten se Fiatin autoihin liittyy tämä Kerpenin miehen ajopeli?
- umek
Timontti kirjoitti:
Ferrarit ovat Fiat-konsernin autoja nekin.
Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?
umek kirjoitti:
Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?
... kuin Mersun merkki Kimin autoon.
- pekka 2
Timontti kirjoitti:
... kuin Mersun merkki Kimin autoon.
Lukeeko Fiat myös Kimin auton keulassa ensi vuonna?
- umek
umek kirjoitti:
Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?
Mitä käytännön vaikutusta sillä on valmistettaviin autoihin, jos paalupaikalla olevassa formulassa lukee teksti Fiat?
pekka 2 kirjoitti:
Lukeeko Fiat myös Kimin auton keulassa ensi vuonna?
... jos arvailu hänen siirtymisestään Ferrarille toteutuu.
umek kirjoitti:
Mitä käytännön vaikutusta sillä on valmistettaviin autoihin, jos paalupaikalla olevassa formulassa lukee teksti Fiat?
... kaupaksi.
- umek
Timontti kirjoitti:
... kaupaksi.
Kun tässä nyt mainostettiin sitä summelin paalupaikkaa, niin minä vain haluaisin tietää mitä käytännön hyötyä siitä on Fiat -merkkisille autoille sellaista, että sitä kannattaa erikseen mainostaa? Luulisi että ei mitään muuta kuin että hintoihin tulee korotuspainetta lisää?
umek kirjoitti:
Kun tässä nyt mainostettiin sitä summelin paalupaikkaa, niin minä vain haluaisin tietää mitä käytännön hyötyä siitä on Fiat -merkkisille autoille sellaista, että sitä kannattaa erikseen mainostaa? Luulisi että ei mitään muuta kuin että hintoihin tulee korotuspainetta lisää?
Minusta on mielenkiintoista, että Fiat- ja Citroën-konserneissa osataan tehdä kilpa-autoja, joissa esiintyy harvemmin teknisiä vikoja kuin niiden kilpailijoilla.
Webin yksi hyvä puoli esim. sanomalehteen verrattuna on se, että jos tänne joku kirjoittaa joitakin lukijoita kiinnostavan uutisen, se ei vähennä toisten kirjoittajien mahdollisuuksia saada omia kirjoituksiaan julkaistuiksi. Kenenkään ei ole pakko lukea aiheesta, josta ei ole kiinnostunut. Mutta ei pidä myöskään ryhtyä palstapoliisiksi, ellei ole siihen tehtävään nimitetty.- umek
Timontti kirjoitti:
Minusta on mielenkiintoista, että Fiat- ja Citroën-konserneissa osataan tehdä kilpa-autoja, joissa esiintyy harvemmin teknisiä vikoja kuin niiden kilpailijoilla.
Webin yksi hyvä puoli esim. sanomalehteen verrattuna on se, että jos tänne joku kirjoittaa joitakin lukijoita kiinnostavan uutisen, se ei vähennä toisten kirjoittajien mahdollisuuksia saada omia kirjoituksiaan julkaistuiksi. Kenenkään ei ole pakko lukea aiheesta, josta ei ole kiinnostunut. Mutta ei pidä myöskään ryhtyä palstapoliisiksi, ellei ole siihen tehtävään nimitetty.Minusta se on vain jotenkin niin huvittavaa, kun mainostetaan paalupaikkaa jos autossa on Fiatin tarra keulassa vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Fiatin autojen kanssa. Samahan pätee muihinkin merkkeihin vastaavasti.
Eikö tästä luotettavuuskysymyksestä realisoida jatkokysymys, että miksi Fiat ei pysty vähävikaisuutta soveltamaan tavisautoihin jos kerran on tietotaitoa hyppysissä? Ennenkuin joku kiihkoilee vikaisuudesta, niin tilastojen mukaan naapurimerkit saattavat olla vähävikaisempia. umek kirjoitti:
Minusta se on vain jotenkin niin huvittavaa, kun mainostetaan paalupaikkaa jos autossa on Fiatin tarra keulassa vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Fiatin autojen kanssa. Samahan pätee muihinkin merkkeihin vastaavasti.
Eikö tästä luotettavuuskysymyksestä realisoida jatkokysymys, että miksi Fiat ei pysty vähävikaisuutta soveltamaan tavisautoihin jos kerran on tietotaitoa hyppysissä? Ennenkuin joku kiihkoilee vikaisuudesta, niin tilastojen mukaan naapurimerkit saattavat olla vähävikaisempia.Yksi Fiatin arvokkaista perinteistä on tuottaa autoja niin halvalla, että tavalliset ihmiset pystyvät niitä ostamaan. Silloin joudutaan olemaan hintatietosia kaikkien rakenteiden ja materiaalien suhteen. Kilpa-autoissa kriteerit ovat toiset. Kaikki eivät osaa tehdä kilpailuissa kestäviä autoja, vaikka käyttäisivät rahaa kuinka paljon. Tietysti kilpailumenestys riippuu paljon kuljettajasta, mutta monesti on nähty sellaistakin, että hyvältä kuljettajalta hajoaa auto alta, vaikka se on arvostettua laatumerkkiä.
Minulla ei ole tähän enää lisättävää, joten jätän viimeisen sanan sinulle! :`)
- Kemu69
Ja siinä auton keulassa luki Fiat :)
Umek, tämä oli harvinaislaatuinen positiivinen provokatoorinen viesti. Ilman sen kummempaa merkitystä. Ferrarin merkkipalstaa kun ei Suomi24:sta löydy, päätin laittaa viestin tänne. Saman konsernin laitteita kuitenkin.- Ei tosikoille
Kaksoisvoitto Fiateille, kun taas molemmat Mersut hajosivat ensimmäisessä kaarteessa! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952