Ylihuomenna olen lähdössä Lontooseen ja matkan ostin Kilroylta.Kilroyn kautta ostin myös tuon travelcardin.Siinä ei kuitenkaan ole tuota start date ja expury date,pitäiskö ne olla?Ja sitä mietin myös kun se on vaan tommonen vihreä pahvikortti niin onko se ihan ´´kunnollinen´´?Eli pitääkö se vaihtaa esim.muoviseen.Anteeksi tyhmiä kysymyksiä mutta vähän jännittää kun ennen olen lomaillut vain Espanjassa pakettimatkoilla.
Visitor Travelcard
Matkailija maalta
2
519
Vastaukset
- K. Ilroy
No ei kait Kilroyn tasoinen lafka nyt mitään väärennöksiäkään myisi?
- mutta
Tulee mieleen että jos se on sellainen kortti mihin pitää itse käydä hakemassa leimat tai sitten että sen aika alkaa kun esim työnnät sen niihin metroporttijuttuihin tai bussissa "leimaat" sen.
Tosin olet jo siellä lontoossa joten tästä ei taida olla apua...mutta ehkä jollekin muulle on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865