Nyt kaikki Kyseisen laitteen omistajat tänne kertomaan omia käyttökokemuksia. Kävin kaupassa testaamassa laitetta ja muuten jäi positiivinen kuva MUTTA kun vaihdat kappaletta (mp3) niin napin painalluksesta seuraavan kappaleen alkuun kuluu aikaa 10s !! Onko kyseessä ollut kenties viallinen laite vai onko kaikissa sama 10s viive ?? Minusta tuon hintaluokan laitteen pitäisi toimia jo huomattavasti paremmin. Esim. halvempi Sonyn malli vaihtaa kappaleet yhtä vikkelään kuin soittaisi normaalia audio cd:tä, Sonyn muista ominaisuuksista en sitten tiedä sen enempää. Mutta Pioneerin omistajat jakakaa tietonne.
Pioneer DEH-P7400MP
12
1901
Vastaukset
- Pena
..Se viive taitaa olla valitettava ominaisuus kaikissa DEH-7400mp Soittimissa.
Tarkkaa aikaa en mitannut,kun laitetta kokeilin(en ostanut)mutta reilu viive siinä on.- iCasso
on mulla sellainen vehje autossani, edelläolevaan kysymykseen en osaa oikein vastata, kai en oo huomannu koko asiaa kovin rasittavaksi, mutta tarkistan asian ja vastaan !
Siihen saa aika halvalla (n 30€) myöskin rattikapulan (langaton)
- iCasso
on se viive noin 10sek...
- Häiritse?
Mites käytössä?, luulis että tuommoinen haittaa jo kuuntelua. Kun mp3:sia menee cd:lle suht reilusti niin mites jos kuuntelet biisin alun, ei hyvä -> seuraava biisi 10s odottelua, tääkään ei hyvä -> seuraava biisi ja taas 10s odottelua ja niin eteenpäin. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, eli levyn selailua, luulis että siinä pitemmän päälle rupee voimasanat lentämään. Kaikki tieto kiinnostaa kun olen itselle moista laitetta ostamassa.
- iCasso
Häiritse? kirjoitti:
Mites käytössä?, luulis että tuommoinen haittaa jo kuuntelua. Kun mp3:sia menee cd:lle suht reilusti niin mites jos kuuntelet biisin alun, ei hyvä -> seuraava biisi 10s odottelua, tääkään ei hyvä -> seuraava biisi ja taas 10s odottelua ja niin eteenpäin. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan, eli levyn selailua, luulis että siinä pitemmän päälle rupee voimasanat lentämään. Kaikki tieto kiinnostaa kun olen itselle moista laitetta ostamassa.
se häiritsee ainakin minua (no olen ehkä hieman liiankin tyyni kaveri ;-)), kun onhan se idea siinä, ettei tarvis hirveesti ajattella koko asiaa (eli se soi vaan siellä ja sinä ajat) eikö niin? Mutta tosiaan jos se häiritsee, niin löytyy roppakaupalla muitakin vaihtoehtoja, mutta hyvä ominaisuus verrattuna monin muihin (testien perusteella) on em. tärinänsieto, joka taas minusta on olennainen juttu!
- Tomppa
Ostappa 8400 tai 9400 niin alkaa viiveet katoamaan.
- Ford-Man
Pioneer-soittimen vatulointia kestin kuukauden päivät, vaihdoin JVC:hen eikä viiveitä ole.
Kertokaa muuten noiden kalliimpien Pioneer-mallien omistajat (ei mutu-tiedolla), että onko niissä paremmin asiat. - Tomppa
Ford-Man kirjoitti:
Pioneer-soittimen vatulointia kestin kuukauden päivät, vaihdoin JVC:hen eikä viiveitä ole.
Kertokaa muuten noiden kalliimpien Pioneer-mallien omistajat (ei mutu-tiedolla), että onko niissä paremmin asiat.tossa 9400 mallissa toimii biisin vaihto
hyvin.
10 sek viive johtuu 7400 mallissa siitä että
se lataa puskuri muistia.
9400 lataus on paljon nopeampi.
- tse
Tuohon viiveeseen kuulemma on sellanen lääke että laittaa biisit useampaan kansioon...(?)
Viivettä kuulemma jää vielä reilusti, mut... kai se poistaa edes sekunnin ;)
Biisit on hyvä jaotella vaikka musiikkityylin mukaan kansiohin.. tai jotain :) - poppi
ei se ollut viallinen malli.mulla itellä on sama mankka autossa ja yhtä kauan kestää vaihtua.
en ole antanu sen häiritä,koska muuten mankassa ei ole mitään vikaa ja just täydellinen pioneerilta.suosittelen ostamaan sen mankan,kyllä se itsensä takaisin maksaa vielä. - W211 E320cdi
...kannattaisi harkita 8000- tai 9000-sarjalaisen hankintaa jos piukkari miellyttää. Itselläni on 7400mp ja todella pettynyt laitteeseen, ei soita kaikkia mp3-biisejä ja todella hidas kappaleen vaihto. Ajatteles kun sulla on 200-300 biisiä yhdellä levyllä ja pitäis löytää "se oikea"... Damn... No, jos sulla on ylimääräistä aikaa niin voihan levylle rakentaa sellaiset polut että löytää helpommin tai tulostaa "soittolistat" autoon mutta onko se järkevää jos markkinoilla on parempiakin laitteita!
Niin, jos kiinnostaa niin voin kyllä myydä omani sopivaan rahaan... =)- JVC:n
Joo eli ostin JVC LH-2000R soittimen ja voin lämpimästi suositella, siinä on ominaisuuksia kuin Pioneerissä ja enemmänkin kaikki Pioneerin viat puuttuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713