Sotkamossa saarnataan

Raamatun oman opetuksen mukaan syntejä anteeksi katuvalle:

2.kor.5:19... on meissä sovintosaarnan säätänyt.
20. Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.

Room.1:17. Sillä siinä se vanhurskaus, joka Jumalan edessä kelpaa, ilmoitetaan uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: vanhurskaan pitää elämän uskosta.

5

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä saarnaatte

      Syntien anteeksisaamiseksi ei tarvita toista ihmistä välittäjäksi. Synnit saa anteeksi suoraan Jumalalta, ja Jeesus on ainoa välittäjä joka tarvitaan.

      • Luehan lisää:

        2.kor.3:5. Ei niin, että me olemme itse meistämme soveliaat jotakin ajattelemaan, niinkuin itse meistämme, vaan jos me olemme johonkuhun soveliaat, niin on se Jumalalta,
        6. Joka meitä soveliaiksi tehnyt on Uuden Testamentin virkaa pitämään, ei puustavin, vaan Hengen; sillä puustavi kuolettaa, vaan Henki tekee eläväksi.

        Joh.20:21. Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
        22. Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23. Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.


      • itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.

        Näin jääkin sitten seurakunta ja sen neuvot, sekä sen Jumalan lapset tarpeettomiksi.

        Raamattua lukemalla luullaan löytävänsä oikea seurakunta ja kaikki päätyvät eri tuloksiin, kuin valintamyymälään, etsien oman porukan omaan korvasyyhyyn ja luuloonsa.

        Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.


      • suvieruoihin
        weha kirjoitti:

        itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.

        Näin jääkin sitten seurakunta ja sen neuvot, sekä sen Jumalan lapset tarpeettomiksi.

        Raamattua lukemalla luullaan löytävänsä oikea seurakunta ja kaikki päätyvät eri tuloksiin, kuin valintamyymälään, etsien oman porukan omaan korvasyyhyyn ja luuloonsa.

        Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.

        vai?


      • yksi...
        weha kirjoitti:

        itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.

        Näin jääkin sitten seurakunta ja sen neuvot, sekä sen Jumalan lapset tarpeettomiksi.

        Raamattua lukemalla luullaan löytävänsä oikea seurakunta ja kaikki päätyvät eri tuloksiin, kuin valintamyymälään, etsien oman porukan omaan korvasyyhyyn ja luuloonsa.

        Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.

        kovakalloisimmista ihmisistä jonka olen tavannut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe