mihin miestä tarvitaan

hymy:)

pähkäilin tuos aamusel sellasii, et mihin myö otukset teit miehii oikein tarvitaan... enkäs kyl saanunna ku yhen tarpeen ja senki voi korvata *leikkikaluil* :)) että sillee...

hyvää sunnuntait teil kaikil... siit huolimat ;)

45

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naang-saau

Nurmikon leikkuuseen,koneiden korjaamiseen,remontteihin,rakentamiseen..;)...Ja tietysti siihen,mihinkä hommaan ovat syntyneet:)

• hymy:)

asiaa ajateltua pitemälle.. niin kysymys kuuluupi olla, et mihin mie miestä tarvin :))

äläkä sano ennää sanaakaan *nurmikonleikkuusta*
        *vihasena kahtoo hän*

• naang-saau
        hymy:) kirjoitti:

asiaa ajateltua pitemälle.. niin kysymys kuuluupi olla, et mihin mie miestä tarvin :))

*vihasena kahtoo hän*

Et voi väittää,että saat sen "saamarin räkkineen" aina eka kerralla käyntiin(tai yleensä ikinä eka kerralla käyntiin),mutta.. pyydä paikalla mies...Prrrr..Ja kone hyrrää kun enkeli..

• mies_vm56

*vihasena kahtoo hän*

tarviit miestä siihen kasvimuan kiäntöön ja ekkös tuota tarvihe joskus vähä hyvänäpittoonki :)

naang-saau kirjoitti:

Et voi väittää,että saat sen "saamarin räkkineen" aina eka kerralla käyntiin(tai yleensä ikinä eka kerralla käyntiin),mutta.. pyydä paikalla mies...Prrrr..Ja kone hyrrää kun enkeli..

et saisin sen pe...leen koneen käyntiin kylymänä eka kerrasta....mut taatusti saan, ku se on vähä lämmenny.... :))

mies_vm56 kirjoitti:

tarviit miestä siihen kasvimuan kiäntöön ja ekkös tuota tarvihe joskus vähä hyvänäpittoonki :)

ny .. ain oon saanu kasvimaan ite käännettyy.. ja tuost hyvänäpiost ... täytyy harkita ...

*jää mietteisiin*

• mies_vm56

ny .. ain oon saanu kasvimaan ite käännettyy.. ja tuost hyvänäpiost ... täytyy harkita ...

*jää mietteisiin*

niit puutarhahommeleitaki ois yhes ukon kanssa mukavampi hoiella kimpassa. Ja kukas sinnuu lohuttaa huonoina hetkinä, jos ei se oma ukko.

• naang-saau

et saisin sen pe...leen koneen käyntiin kylymänä eka kerrasta....mut taatusti saan, ku se on vähä lämmenny.... :))

Sulla on oikea ote noihin hommiin;)...Minä inhoan..yäkyäk..kaikkia miesten töitä...Olen harkinnut vakavasti sellaisen "vuokra-aviomiehen" ostamista..Tai se taitaa olla vuokraamista..;)))

mies_vm56 kirjoitti:

niit puutarhahommeleitaki ois yhes ukon kanssa mukavampi hoiella kimpassa. Ja kukas sinnuu lohuttaa huonoina hetkinä, jos ei se oma ukko.

lähen ny Yksin tekkeen niit puutarhahommeleit..

siit lohuttamisest .. mihinä mie sitä tarvihen..ku ei oo mittää lohutettavaa ..:)

• mies_vm56

siit lohuttamisest .. mihinä mie sitä tarvihen..ku ei oo mittää lohutettavaa ..:)

kaikki me joskus johonnii lohtua tarvihemme.

Kun kerra nii energinen puutarhaimmeinen oot nii voisit tännekkin käyä yhen perennapenkin, kun ei ite taho suaha aikaseks.

• Ei maksa

No sit ei Siun kannata sitä miestä vierelles kiusattavaksi ottookkaan jos oot noin tunteeton.

mies_vm56 kirjoitti:

kaikki me joskus johonnii lohtua tarvihemme.

Kun kerra nii energinen puutarhaimmeinen oot nii voisit tännekkin käyä yhen perennapenkin, kun ei ite taho suaha aikaseks.

vois käyä vanahanaikasesti ;) ku mie siun puutarhassas pyllistelisin.......;)

en kait mie oo sanonunna etten tarvihe lohtuu...
        mut tännään en ... huomisesta en tiiä ...

*hitsi ku tuol ulukona on kuuma*

hei ny mie tiiän mihinä mie miestä tarvin.... paarmoja hätistään kimpustani.... oisko hyvä homma :))

Ei maksa kirjoitti:

No sit ei Siun kannata sitä miestä vierelles kiusattavaksi ottookkaan jos oot noin tunteeton.

mie tunteeton ....... ei piä paikkansa ... eilenki porasin Hossin perään ... tännään mulukasin naang-saaulle ku alako ruohonleikkust kirijoottaan..... ja hymyilen nykkin........että se siit.. :))

ja ku mie miehen viereeni otan en häntä kiusaa, vaan teen jottain muuta mukavaa :)))

• mies_vm56

vois käyä vanahanaikasesti ;) ku mie siun puutarhassas pyllistelisin.......;)

en kait mie oo sanonunna etten tarvihe lohtuu...
        mut tännään en ... huomisesta en tiiä ...

*hitsi ku tuol ulukona on kuuma*

hei ny mie tiiän mihinä mie miestä tarvin.... paarmoja hätistään kimpustani.... oisko hyvä homma :))

sitä ny sentään nii hätäsiä olla;)

Huomiseenkin on hyvä varautua jo tänään. Mutta jos ei paarmojen hätistelyä kummempaa virkaa ole niin parempi kai antaa olla, alkais muuten pian turhautuminen vaivata.

naang-saau kirjoitti:

Sulla on oikea ote noihin hommiin;)...Minä inhoan..yäkyäk..kaikkia miesten töitä...Olen harkinnut vakavasti sellaisen "vuokra-aviomiehen" ostamista..Tai se taitaa olla vuokraamista..;)))

niit sellasii *liisattavii* versioit .. se ois mukava .. mut palijoo miul ei kyl oo varraa maksaa... ;)

mies_vm56 kirjoitti:

sitä ny sentään nii hätäsiä olla;)

Huomiseenkin on hyvä varautua jo tänään. Mutta jos ei paarmojen hätistelyä kummempaa virkaa ole niin parempi kai antaa olla, alkais muuten pian turhautuminen vaivata.

siulta men hyvä virka .. siit ois ollunna ylenemismahollisuuet .. mut ei sit.. ;)

• mies_vm56

siulta men hyvä virka .. siit ois ollunna ylenemismahollisuuet .. mut ei sit.. ;)

on jo tuota ikää, etten enää jaksa sitä ylenemistä ootella:)

mies_vm56 kirjoitti:

on jo tuota ikää, etten enää jaksa sitä ylenemistä ootella:)

sanot vähä ristiin ....ensinnä et, ei kait sitä niin hätäsii .. ja nyt sit ettet jaksa ootella...

niin mittee päin se ny onkaan :)))

• naang-saau

niit sellasii *liisattavii* versioit .. se ois mukava .. mut palijoo miul ei kyl oo varraa maksaa... ;)

Miesten "liisausta" kaikille tarvitseville..Ja jos työnantaja osallistuisi vielä kustannuksiin;))

• nainenn
        naang-saau kirjoitti:

Semmoinen vuokra aviomies olisi tarpeen, pitäis verho tanko porata seinään ja kaikenlaista semmoista pikkujuttua, mitä ei itse osaa, ja ei viitsisi remonttimiestäkään sen takia kutsua. Yritän saada isän kylään toiselta puolelta Suomea että sais noita juttuja hoidettua. Eikä kuule minun kokemuksestani, nämä nykyajan akateemiset miehet edes osaa mitään vasaraa saati poraa käyttää. Unelma mies olisi sellainen remontti reiska!

• naang-saau
        nainenn kirjoitti:

Semmoinen vuokra aviomies olisi tarpeen, pitäis verho tanko porata seinään ja kaikenlaista semmoista pikkujuttua, mitä ei itse osaa, ja ei viitsisi remonttimiestäkään sen takia kutsua. Yritän saada isän kylään toiselta puolelta Suomea että sais noita juttuja hoidettua. Eikä kuule minun kokemuksestani, nämä nykyajan akateemiset miehet edes osaa mitään vasaraa saati poraa käyttää. Unelma mies olisi sellainen remontti reiska!

Matkustamisesta ja elämisestä tykkäävä remonttireiska..

• mies_vm56

sanot vähä ristiin ....ensinnä et, ei kait sitä niin hätäsii .. ja nyt sit ettet jaksa ootella...

niin mittee päin se ny onkaan :)))

ettei niin hätäsiä olla, että heti käsiks käydään, jos nainen askareissaan vähän pyllöttää:) Vaan jos sitä ylenemistä saa ootella niinkuin työelämässä yleensä niin johan sitä ehtii hautaan sitä ennen.

naang-saau kirjoitti:

Miesten "liisausta" kaikille tarvitseville..Ja jos työnantaja osallistuisi vielä kustannuksiin;))

hyvä idea jollekki ... saap vappaasti käyttää..ois jo kolome varmaa asiakast ..:)

saiskohan siit laittaa verovähennyksiin...

ja kyl mie uskon et työnantajaki tulis vastaan.. loppus noi kolotukset ja jäykkyyet ;)

mies_vm56 kirjoitti:

ettei niin hätäsiä olla, että heti käsiks käydään, jos nainen askareissaan vähän pyllöttää:) Vaan jos sitä ylenemistä saa ootella niinkuin työelämässä yleensä niin johan sitä ehtii hautaan sitä ennen.

jos sie oot hyvä hommis ;) niin ei kait sitä ylenemist kauaa tarvihe ootella ... :))

• CharlieChaplin
    • hossi

Hymy ! Meitähän tarvitaan vaikka mihinkä :)
      Tylsäähän teitilläkin yksin olis elellä, ketäs te sit oikein haukkuisitte jos ei miehiä :) Viitaten tuohon taulun ripustus juttuun ;)
      Niin ja kukas sit teitiä hellii ja pitää hyvänä, paijaa kainalossa ja rapsuttaa leuan alta ;), niin ja ei tuolla "leikkikalulla" voi tehdä ihan kaikkea kivaa mitä mies voi sinulle tehdä !
      Ei hän se mitään muuta tee ku värisee ja pitää ääntä, kaiken muun joutuu hoitaan sit itse. Kukas sit kaiken kiusottelun, hieronna, ym:n vastaa van tekee ja kumpi kainalossa on kivempi nukahtaa ? Tuon värisevän patukan vai kivasti tuhisevan ja lämmintä kainaloa tarjovan miehen ?

Mietippäs sitä näin kauniina sunnuntaina :)))

tuohon miesten haukkumiseen sen verran, etten oo sitä koskaan harrastanu .. joten siin mieles en miestä tarvihe..

tuo toinen juttu on sit aikas paha... täytyy myöntää et kyl se tuhiseva, lämmin kainalo on kivenpi... mut siit huolimat, ilimanki tulis toimeen ;)) *periks en anna*

• n 36

Nää on niin hauskoja kommentteja et ei voi kun tulla hyvälle tuulelle vaikka on muutama p..sesti päättynyt suhe tuoreessa muistissa!:)
        Kyl sunnuntaita kelpaa nyt vietellä!

• hossi

tuohon miesten haukkumiseen sen verran, etten oo sitä koskaan harrastanu .. joten siin mieles en miestä tarvihe..

tuo toinen juttu on sit aikas paha... täytyy myöntää et kyl se tuhiseva, lämmin kainalo on kivenpi... mut siit huolimat, ilimanki tulis toimeen ;)) *periks en anna*

Eläpäs uhittele siellä ;) Kukapas sitä nyt tulis toimeen ilman tuota turvallisen lämpöistä kainaloa ? Mikäs sen mukavempaa siitä kainalosta amusella heräillä, alkaa verytteleen ka karsiin unihiekkaa simmuista ? Siinä mies vaan täräyttää poskelle pusun ja tuumaa et "huomenta rakas" :))

• hossi
        n 36 kirjoitti:

Nää on niin hauskoja kommentteja et ei voi kun tulla hyvälle tuulelle vaikka on muutama p..sesti päättynyt suhe tuoreessa muistissa!:)
        Kyl sunnuntaita kelpaa nyt vietellä!

Ei nää kommentien tarkoituksena ollut et ne ny mitenkään hauskoja olisi ! :)
        Päinvastoin totaalisen vakavaa tarinaa ! :))

T: Lämmin tuhiseva kainalo :)

hossi kirjoitti:

Eläpäs uhittele siellä ;) Kukapas sitä nyt tulis toimeen ilman tuota turvallisen lämpöistä kainaloa ? Mikäs sen mukavempaa siitä kainalosta amusella heräillä, alkaa verytteleen ka karsiin unihiekkaa simmuista ? Siinä mies vaan täräyttää poskelle pusun ja tuumaa et "huomenta rakas" :))

jo viikoks etiäpäin tuolta Charlielta .. sil mie tuun toimeen.. ettäs tiät :)

• hossi

jo viikoks etiäpäin tuolta Charlielta .. sil mie tuun toimeen.. ettäs tiät :)

Se vain riittää ? Täytyykin sit muistaa tarjota lisää ku alkaa käymään vähiin :))))

• Jos ne miehen korvaa... =D

Toivottavasti pidät lelut piilossa muilla naisilta, olisihan se ikävää, jos joka naisella olisi sellaiset lelut yöpöydät laatikossa. (;

• monella...

naisella muuten on sellaisia leluja... ;). Ainakin alkuun ne pidetään uusilta miehiltä piilossa.

Tässä on muuten ristiriita: jos mieheltä löytyy tekopimpero, se on surkea ja säälittävä runkkari, ja saa taatusti jatkaa hommiaan yksin sen pimperonsa kanssa kun paljastuu. Jos taas naisella on dildo, se on ihan ok. Paitsi, jos tämä teko* on isompi kuin mitä miehellä on :(.

• monella... kirjoitti:

naisella muuten on sellaisia leluja... ;). Ainakin alkuun ne pidetään uusilta miehiltä piilossa.

Tässä on muuten ristiriita: jos mieheltä löytyy tekopimpero, se on surkea ja säälittävä runkkari, ja saa taatusti jatkaa hommiaan yksin sen pimperonsa kanssa kun paljastuu. Jos taas naisella on dildo, se on ihan ok. Paitsi, jos tämä teko* on isompi kuin mitä miehellä on :(.

On noita leluja meidän rouvallakin, mutta ei niistä vain ole ollut miehen korvaajaksi =D Onneksi!

• itellensä

sellaisen "kunnolla naitu" -olon.

• Bloodbrother

..sua käyttäis autolla shoppailemassa, kuka veisi pyykit narulle, kuka hieroisi jalkoja kun katsot telkkaria, kuka tarjoaisi aamukahvit sänkyyn?

Ei ainakaan mies. ;-D Eli ette te naiset tarvitse miestä mihinkään!

• mies30

soutamaan sulle venettä tyynellä järvellä ilta-auringon laskiessa. Itse voit vaikka syödä mansikoita ja ottaa kuoharia siinä veneessä. Yksinäs voi olla tylsää soudella ja samalla kaataa sitä kuoharia rinnuksille ja housuille, kun ei perhana onnistu molemmat yhtä aikaa.

• hymy;)

pystyn vaik viel uisteleen siin samal ..

ja tylsää ei oo.... jos kuoharii joisin :))

• nainenn

No vibraattorin virkaa hoitamaan tietysti! :)

Ja hieromaan massua kun on kuukautis kipuja, ja kipeitä jalkoja, ja pusuttelemaan ja halailemaan

• pihkura

ampiaiset kämpästä! Ja sit tietenki potkimaan auton renkaita ja murahtelemaan tyytyväisenä. Viemään tilaa sohvalta ja peuhaamaan sänkyyn. Saatte sanoo mitä haluatte, mutta mun mielestä dildon kans ei oo mukavaa painia.. ;)

• naiggonen

Näköjään tuotakin, että kyllä mies saa ruohonleikkurin kehräämään, on jotenkin itsestäänselvyys joidenkin mielestä. Monenlaista hiipparia olen nähnyt, mutta yksi järkytti minut. Mies, jolle jouduin opettamaan, miten autosta vaihdetaan öljyt. Nykyajan kerrostaloissa asuvat äidin hemmottelemat miehet eivät todellakaan osaa välttämättä edes alkeellisia "miesten hommia". Tosin olen sitä mieltä, että kaiken voi tehdä yhdessä. Ei ole erikseen mitään jaoteltuja hommia. Mutta öljyt pitää osata vaihtaa kenen vaan. En ole sitten mikään rekkalesbo.

• Audi8-mies

Auton voi viedä huoltoon, jossa öljyt vaihdetaan siististi ja nopeasti. Eikä pidä ylipäätään seurustella naisen kanssa, jolla on joku teini-ikäinen autonrohjo.

• INA

Kaikki elollinen tarvitsee kurissa pitävän vastavoiman. Kuten kylmässä sodassakin, "kauhun tasapaino".

Ja miehiä edelleenkin tietääkseni jossain muodossa vaaditaan suvunjatkamiseen.

• irma

Kantamaan painavia tavaroita ja nostelemaan niitä, tekemään sellaiset p****hommat joita ei itseä huvita tehdä sekä tietty pitämään hyvänä sängyssä! Lelut eivät osaa koskettaa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe