Niin sellasta kyselen, että minkälaista leipää olette antaneet ensimmäiseksi vauvan maistella?
Tummaa, vaaleata, itse tehtyä vai kaupasta ostettua (jos niin mitä)?.....
Tyttö kohta 1v ja nyt alkaa olla sen verran kalustoa et vois alottaa leivän maistelun...
Minkälaista leipää ekaksi
6
984
Vastaukset
- Tuimaliini
Meillä aloitettiin kauraleivällä - vähän vahingossa tosin. Isä vaan kerran aamupalapöydässä tarjosi vauvalle (n. 6 kk oli silloin ja pari hammasta suussa) leipää ja vauva tykkäsi. Siitä asti on saanut kaikenlaista leipää: neuvolassa sanottiin, että kaikkea saa antaa, kunhan valitsee vähäsuolaisimman vaihtoehdon. Itsetehty siinä mielessä parasta, että siihen ei ole pakko laittaa suolaa ollenkaan.
- ei voi olla....
Tosissako kyselet?Ei voi olla totta,itselläni 4 pientä lasta enkä kuuna päivänä ole miettinyt että mitä leipää antais lapselle,voi luoja kun ihmisillä voi olla ongelmat....
- asiaton
Aika asiaton kommentti sulta. Miksi täytyy mollata, jos toinen kysyy. Mun mielestä on fiksumpaa kysyä kuin olla kysymättä, jos asia askarruttaa. Jos et osaa älykkäämmin kommentoida, miks on pakko kommentoida ollenkaan. Musta toi oli ihan asiallinen kysymys - kai sinunkin elämässäsi joskus on ollut joku kysymys, joka on askarruttanut mieltä. Ei sen huonompi tai parempi kuin tämäkään.
- wea
asiaton kirjoitti:
Aika asiaton kommentti sulta. Miksi täytyy mollata, jos toinen kysyy. Mun mielestä on fiksumpaa kysyä kuin olla kysymättä, jos asia askarruttaa. Jos et osaa älykkäämmin kommentoida, miks on pakko kommentoida ollenkaan. Musta toi oli ihan asiallinen kysymys - kai sinunkin elämässäsi joskus on ollut joku kysymys, joka on askarruttanut mieltä. Ei sen huonompi tai parempi kuin tämäkään.
Itse kuivatin ihan kaupan ruisleipää ja annoin sitä pojalle 7kk järsittäväksi. Kovasti siitä tykkää ja pureskelutaito karttuu.
- Ei tietoa
no voi jeesus sun kanssas, ei sullakaan parempaa kirjoittamista ole kun heitellä asiattomuuksia!!!!!!!!!!!!!
Kysyin ihan uteliaisuuttani muiden mielipiteitä/kokemuksia!!!!!!!!!!!!
Kiitos asiallisille vastaajille ja mukavaa kesän jatkoa ;)
- -T-
tyttö on saanut 6-7 kk:n iästä ruisleipää ja hiivaleipää, toisinaan olen antanut paahtoleipää mutta lapsesi on jo sen verran iso, että hänelle voi antaa kaikkea mitä itsekin syöt, välttäen liikaa suolaa&vahvoja mausteita. Nuo hiivaleivän sitkeät kannikat ovat meillä ollut herkkua =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916