hänelle selviää vasta itse aktin jälkeen, että yhden yön hoito olikin neitsyt?
Järkyttyykö mies
22
2164
Vastaukset
Jos ei voi etukäteen kertoa, niin parempi olla sitten vaan ihan hiljaa. Tämä on sitten vain minun mielipide....
- jos
tulee hieman verta, niin sit on varmaan pakko kertoa... tai ehkä kaveri silloin itsekin tajuaa
- Joskus niitä
jos kirjoitti:
tulee hieman verta, niin sit on varmaan pakko kertoa... tai ehkä kaveri silloin itsekin tajuaa
värjäymiä tulee muutenkin, limakalvo hiukan ottanut itseensa kaikessa kiihkeässä tiimellyksessä...
- inpa järkyttyy
joo.
- jousimies59
olisi ollut reilumpaa kertoa,ennen aktia.vastapuoli olisi voinnut varoa.
- nupero.
Olishan se reilua mutta kaikki naiset eivät uskalla kertoa.Mieshän voi ajatella että naisessa on jotain vikaa kun ei ole kenellekään kelvannut. Hassua...
- adrianleewerkuhn
Pikemminkin päinvastoin.
Moisen ällistyttävän havainnon tehtyään Mies saattaa tiukasti ja tosissaan harkita kyseisen "hoidon" kanssa jopa kahden yön suhdetta.
Ylipäänsä, minne ovat kadonneet kaikki kauniit ja suloiset impyet...?- pihkura
että ne on naitu puhki ;) Mut mä oon kyllä vakavasti harkinnu neitsyeks alkamista. Jokainen kerta olis eka kerta :)
- adrianleewerkuhn
pihkura kirjoitti:
että ne on naitu puhki ;) Mut mä oon kyllä vakavasti harkinnu neitsyeks alkamista. Jokainen kerta olis eka kerta :)
niinkö...D
Sinun kenties kannattaisi myös patentoida se tapa, jolla neitsyeksi "ikäänkuin ryhdytään uudelleen".
Sillä saattaisi nykyisessä turvallisuutta, perhearvoja, abortin kieltämistä ja konservatismia suosivina aikoina olla viljalti kysyntää.
Itselleni jokainen kerta on ehdottomasti se ensimmäinen kerta, kiitos olemattoman lähimuistin, likinäon ja täydellisen katteettoman itseluottamuksen... - pihkura
adrianleewerkuhn kirjoitti:
niinkö...D
Sinun kenties kannattaisi myös patentoida se tapa, jolla neitsyeksi "ikäänkuin ryhdytään uudelleen".
Sillä saattaisi nykyisessä turvallisuutta, perhearvoja, abortin kieltämistä ja konservatismia suosivina aikoina olla viljalti kysyntää.
Itselleni jokainen kerta on ehdottomasti se ensimmäinen kerta, kiitos olemattoman lähimuistin, likinäon ja täydellisen katteettoman itseluottamuksen...Ei se neitsyyden palauttaminen, vaan sen menettäminen :)
Niinhän se menee.. Kadulla tulee vastaan tyyppi, jossa on jotain tuttua. "Anteeks hei, sä näytät tutulta. Ollaanko me joskus naitu..?" ;) - adrianleewerkuhn
pihkura kirjoitti:
Ei se neitsyyden palauttaminen, vaan sen menettäminen :)
Niinhän se menee.. Kadulla tulee vastaan tyyppi, jossa on jotain tuttua. "Anteeks hei, sä näytät tutulta. Ollaanko me joskus naitu..?" ;)oletko ihan sataprosenttisen varma, että tuo on paras tapa tarkistaa mahdollinen aiempi tuttavuus...D
Toisaalta, aina kysellään parhaita aloitusrepliikkejä ja tuohan ikäänkuin johdattaa paitsi keskusteluun niin itse aiheeseen jo ihan orastavan, suuren rakkaustarinan ensimetreillä... - pihkura
oletko ihan sataprosenttisen varma, että tuo on paras tapa tarkistaa mahdollinen aiempi tuttavuus...D
Toisaalta, aina kysellään parhaita aloitusrepliikkejä ja tuohan ikäänkuin johdattaa paitsi keskusteluun niin itse aiheeseen jo ihan orastavan, suuren rakkaustarinan ensimetreillä...Eihän siinä kysymisessä mitään, mut sikälimikäli toinen vastaaki myöntävästi, ni siihen on pikkusen vaikee heittää mitään enää. Menee pasmat sekasin ja alkaa tosissaan kelaan, että ei jumalauta, millon muka.. Mä taidan mieluummin pysyä niissä vanhoissa tylsissä repliikeissä. "Meille vai teille..?" ;)
- adrianleewerkuhn
pihkura kirjoitti:
Eihän siinä kysymisessä mitään, mut sikälimikäli toinen vastaaki myöntävästi, ni siihen on pikkusen vaikee heittää mitään enää. Menee pasmat sekasin ja alkaa tosissaan kelaan, että ei jumalauta, millon muka.. Mä taidan mieluummin pysyä niissä vanhoissa tylsissä repliikeissä. "Meille vai teille..?" ;)
jos oletettu mies kärsiikin kroonisesta epätietoisuudesta eikä osaa päättää kumman luo...?
Oletko valmis heti näin elämäsi miehen juuri kohdattuasi ottamaan suuren riskin ja päättämään hänen puolestaan...D - pihkura
jos oletettu mies kärsiikin kroonisesta epätietoisuudesta eikä osaa päättää kumman luo...?
Oletko valmis heti näin elämäsi miehen juuri kohdattuasi ottamaan suuren riskin ja päättämään hänen puolestaan...DYleinen sääntö on, että sinne mennään mikä on lähempänä. Kai. Mut olis kuitenki toivottavaa, että tyypillä olis sen verran ajatukset koossa ja kyky tehdä ainaki pieniä päätöksiä, että vastaus tulisi seuraavan puolen tunnin sisällä.
Toisaalta.. jos tulee niinku kaupan hyllyltä, että ei hänen luokseen, niin saattaa käydä mielessä että miksei. Onko siellä vaimo ja perhe odottamassa?
Kaiken kaikkiaan, meitsin elämän mies on huumorilla varustettu ja jokseenkin sopivasti itsevarma. Päätös seuraavasta oleskelukohteesta ei saa johtaa liialliseen epäröintiin eikä varsinkaan itkun purskahdukseen. - adrianleewerkuhn
pihkura kirjoitti:
Yleinen sääntö on, että sinne mennään mikä on lähempänä. Kai. Mut olis kuitenki toivottavaa, että tyypillä olis sen verran ajatukset koossa ja kyky tehdä ainaki pieniä päätöksiä, että vastaus tulisi seuraavan puolen tunnin sisällä.
Toisaalta.. jos tulee niinku kaupan hyllyltä, että ei hänen luokseen, niin saattaa käydä mielessä että miksei. Onko siellä vaimo ja perhe odottamassa?
Kaiken kaikkiaan, meitsin elämän mies on huumorilla varustettu ja jokseenkin sopivasti itsevarma. Päätös seuraavasta oleskelukohteesta ei saa johtaa liialliseen epäröintiin eikä varsinkaan itkun purskahdukseen.ja teryleenien takataskussa olevan äidin kuvan vilkaisu ei liene parhaita meriittejä tulevan ja mahdollisen yhteisen yön kannalta...Varsinkaan jos ajatellaan sen kiihkeyttä...
Kaikki nämä vaikeat päätökset omalta osaltani pyrin kohdentamaan saunan jälkeiseen lauantai-iltaan, koska pidättyvä ja pedantti luonteeni ei missään tapauksessa sallisi "sen" harrastamista arki-iltaisin...(ja olen kuullut, että jotkut puuhaavat aamuisinkin).
Ja sunnuntaihan on pyhitetty ansaittuun lepoon, voipuneena edellisen yön ahkerasta uurastuksesta...D - pihkura
ja teryleenien takataskussa olevan äidin kuvan vilkaisu ei liene parhaita meriittejä tulevan ja mahdollisen yhteisen yön kannalta...Varsinkaan jos ajatellaan sen kiihkeyttä...
Kaikki nämä vaikeat päätökset omalta osaltani pyrin kohdentamaan saunan jälkeiseen lauantai-iltaan, koska pidättyvä ja pedantti luonteeni ei missään tapauksessa sallisi "sen" harrastamista arki-iltaisin...(ja olen kuullut, että jotkut puuhaavat aamuisinkin).
Ja sunnuntaihan on pyhitetty ansaittuun lepoon, voipuneena edellisen yön ahkerasta uurastuksesta...DJa makkarissa pitää olla pimennysverho, kun kesäyöt on niin valosia. Ainoo oikee tapa on pimeessä, peiton alla ja mielellään vielä silmät kii.
Hyi että, aamuisin! Miten se edes onnistuu sillon?? Joo kyllä lauantaina on paras. Saunan jälkeen on sit puhdaski. Harmi ettei enää tuu bumtsi-bumia. Sillä pääsi aina oikeeseen tunnelmaan... Ylipirtee homoseksuaali hokemassa nami namia, oi ku heti alko innostaan :) - adrianleewerkuhn
pihkura kirjoitti:
Ja makkarissa pitää olla pimennysverho, kun kesäyöt on niin valosia. Ainoo oikee tapa on pimeessä, peiton alla ja mielellään vielä silmät kii.
Hyi että, aamuisin! Miten se edes onnistuu sillon?? Joo kyllä lauantaina on paras. Saunan jälkeen on sit puhdaski. Harmi ettei enää tuu bumtsi-bumia. Sillä pääsi aina oikeeseen tunnelmaan... Ylipirtee homoseksuaali hokemassa nami namia, oi ku heti alko innostaan :)itse mielelläni, ennen tulevan intohimoisen yön lukuisia ja hikisiä koitoksia Bachin kantaatteja jo etukäteen syntejäni sovitellen ja anteeksipyydellen.
Parasta esileikkiä on mielestäni BBC:N laadukkaat dokumentit kuningatar Viktoriasta ja hänen aikalaisistaan...
Tuo Bumtsi Bum on kyllä jo aika rajua...D
Saatan vain kuvitella mitä seurauksia sen seuraamisella olisi mahdolliselle öiselle vaakamambon tanssimiselle tai potenssilleni...D
- arabityttö
Mikä kysymys tämä on????
Sehän on pikemminkin päinvastoin! Neitsyys on suuri aarre ja arvokas asia, siitä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni mahd. kauan!
Se on sitten lahja jollekin toivottavasti sen arvoiselle miehelle.- hih hih
))))))))))))
- jos
haluaa hirveästi kokeilla, eikä ole löytänyt ketään 23 ikävuoteen mennessä, niin siinä vaiheessa alkaa oleen aika sama kenelle sen menettää. Kokeilunhalu vie voiton, ainakin mulla. :)
- MuroPertti
Tuskimpa järkyttyy ehkä vain yllättyy. Naisesta voi tulla jopa kahden yön hoito. ;)
enpä mä ainakaan järkyttyis.Tosin oishan tuo ihan mukava tietää etukäteen et tietäis ottaa vähän easymmat otteet käyttöön :-) Sitäpaitsi jos et ite
kerro sitä niin ei se sitä välttämättä edes ite tajua,en mä ainakaan huomannu mtn. ihmeellistä sen ainoan neitsyen kanssa jonka kans oon ollu.Ei tullu ite homman aikana verta tippaakaan eikä tapahtunu mtn. muutakaan erikoista,ainut 'todiste' oli ammeen pohjalle jäänyt pikku tippa verta pesytymisen jäljiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407