Järkyttyykö mies

jos

hänelle selviää vasta itse aktin jälkeen, että yhden yön hoito olikin neitsyt?

22

2164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei voi etukäteen kertoa, niin parempi olla sitten vaan ihan hiljaa. Tämä on sitten vain minun mielipide....

• jos

tulee hieman verta, niin sit on varmaan pakko kertoa... tai ehkä kaveri silloin itsekin tajuaa

• Joskus niitä
        jos kirjoitti:

tulee hieman verta, niin sit on varmaan pakko kertoa... tai ehkä kaveri silloin itsekin tajuaa

värjäymiä tulee muutenkin, limakalvo hiukan ottanut itseensa kaikessa kiihkeässä tiimellyksessä...

• inpa järkyttyy

joo.

• jousimies59

olisi ollut reilumpaa kertoa,ennen aktia.vastapuoli olisi voinnut varoa.

• nupero.

Olishan se reilua mutta kaikki naiset eivät uskalla kertoa.Mieshän voi ajatella että naisessa on jotain vikaa kun ei ole kenellekään kelvannut. Hassua...

• adrianleewerkuhn

Pikemminkin päinvastoin.

Moisen ällistyttävän havainnon tehtyään Mies saattaa tiukasti ja tosissaan harkita kyseisen "hoidon" kanssa jopa kahden yön suhdetta.

Ylipäänsä, minne ovat kadonneet kaikki kauniit ja suloiset impyet...?

• pihkura

että ne on naitu puhki ;) Mut mä oon kyllä vakavasti harkinnu neitsyeks alkamista. Jokainen kerta olis eka kerta :)

• adrianleewerkuhn
        pihkura kirjoitti:

että ne on naitu puhki ;) Mut mä oon kyllä vakavasti harkinnu neitsyeks alkamista. Jokainen kerta olis eka kerta :)

niinkö...D

Sinun kenties kannattaisi myös patentoida se tapa, jolla neitsyeksi "ikäänkuin ryhdytään uudelleen".
        Sillä saattaisi nykyisessä turvallisuutta, perhearvoja, abortin kieltämistä ja konservatismia suosivina aikoina olla viljalti kysyntää.

Itselleni jokainen kerta on ehdottomasti se ensimmäinen kerta, kiitos olemattoman lähimuistin, likinäon ja täydellisen katteettoman itseluottamuksen...

• pihkura
        adrianleewerkuhn kirjoitti:

niinkö...D

Sinun kenties kannattaisi myös patentoida se tapa, jolla neitsyeksi "ikäänkuin ryhdytään uudelleen".
        Sillä saattaisi nykyisessä turvallisuutta, perhearvoja, abortin kieltämistä ja konservatismia suosivina aikoina olla viljalti kysyntää.

Itselleni jokainen kerta on ehdottomasti se ensimmäinen kerta, kiitos olemattoman lähimuistin, likinäon ja täydellisen katteettoman itseluottamuksen...

Ei se neitsyyden palauttaminen, vaan sen menettäminen :)

Niinhän se menee.. Kadulla tulee vastaan tyyppi, jossa on jotain tuttua. "Anteeks hei, sä näytät tutulta. Ollaanko me joskus naitu..?" ;)

• adrianleewerkuhn
        pihkura kirjoitti:

Ei se neitsyyden palauttaminen, vaan sen menettäminen :)

Niinhän se menee.. Kadulla tulee vastaan tyyppi, jossa on jotain tuttua. "Anteeks hei, sä näytät tutulta. Ollaanko me joskus naitu..?" ;)

oletko ihan sataprosenttisen varma, että tuo on paras tapa tarkistaa mahdollinen aiempi tuttavuus...D

Toisaalta, aina kysellään parhaita aloitusrepliikkejä ja tuohan ikäänkuin johdattaa paitsi keskusteluun niin itse aiheeseen jo ihan orastavan, suuren rakkaustarinan ensimetreillä...

• pihkura

oletko ihan sataprosenttisen varma, että tuo on paras tapa tarkistaa mahdollinen aiempi tuttavuus...D

Toisaalta, aina kysellään parhaita aloitusrepliikkejä ja tuohan ikäänkuin johdattaa paitsi keskusteluun niin itse aiheeseen jo ihan orastavan, suuren rakkaustarinan ensimetreillä...

Eihän siinä kysymisessä mitään, mut sikälimikäli toinen vastaaki myöntävästi, ni siihen on pikkusen vaikee heittää mitään enää. Menee pasmat sekasin ja alkaa tosissaan kelaan, että ei jumalauta, millon muka.. Mä taidan mieluummin pysyä niissä vanhoissa tylsissä repliikeissä. "Meille vai teille..?" ;)

• adrianleewerkuhn
        pihkura kirjoitti:

Eihän siinä kysymisessä mitään, mut sikälimikäli toinen vastaaki myöntävästi, ni siihen on pikkusen vaikee heittää mitään enää. Menee pasmat sekasin ja alkaa tosissaan kelaan, että ei jumalauta, millon muka.. Mä taidan mieluummin pysyä niissä vanhoissa tylsissä repliikeissä. "Meille vai teille..?" ;)

jos oletettu mies kärsiikin kroonisesta epätietoisuudesta eikä osaa päättää kumman luo...?

Oletko valmis heti näin elämäsi miehen juuri kohdattuasi ottamaan suuren riskin ja päättämään hänen puolestaan...D

• pihkura

jos oletettu mies kärsiikin kroonisesta epätietoisuudesta eikä osaa päättää kumman luo...?

Oletko valmis heti näin elämäsi miehen juuri kohdattuasi ottamaan suuren riskin ja päättämään hänen puolestaan...D

Yleinen sääntö on, että sinne mennään mikä on lähempänä. Kai. Mut olis kuitenki toivottavaa, että tyypillä olis sen verran ajatukset koossa ja kyky tehdä ainaki pieniä päätöksiä, että vastaus tulisi seuraavan puolen tunnin sisällä.

Toisaalta.. jos tulee niinku kaupan hyllyltä, että ei hänen luokseen, niin saattaa käydä mielessä että miksei. Onko siellä vaimo ja perhe odottamassa?

Kaiken kaikkiaan, meitsin elämän mies on huumorilla varustettu ja jokseenkin sopivasti itsevarma. Päätös seuraavasta oleskelukohteesta ei saa johtaa liialliseen epäröintiin eikä varsinkaan itkun purskahdukseen.

• adrianleewerkuhn
        pihkura kirjoitti:

Yleinen sääntö on, että sinne mennään mikä on lähempänä. Kai. Mut olis kuitenki toivottavaa, että tyypillä olis sen verran ajatukset koossa ja kyky tehdä ainaki pieniä päätöksiä, että vastaus tulisi seuraavan puolen tunnin sisällä.

Toisaalta.. jos tulee niinku kaupan hyllyltä, että ei hänen luokseen, niin saattaa käydä mielessä että miksei. Onko siellä vaimo ja perhe odottamassa?

Kaiken kaikkiaan, meitsin elämän mies on huumorilla varustettu ja jokseenkin sopivasti itsevarma. Päätös seuraavasta oleskelukohteesta ei saa johtaa liialliseen epäröintiin eikä varsinkaan itkun purskahdukseen.

ja teryleenien takataskussa olevan äidin kuvan vilkaisu ei liene parhaita meriittejä tulevan ja mahdollisen yhteisen yön kannalta...Varsinkaan jos ajatellaan sen kiihkeyttä...

Kaikki nämä vaikeat päätökset omalta osaltani pyrin kohdentamaan saunan jälkeiseen lauantai-iltaan, koska pidättyvä ja pedantti luonteeni ei missään tapauksessa sallisi "sen" harrastamista arki-iltaisin...(ja olen kuullut, että jotkut puuhaavat aamuisinkin).

Ja sunnuntaihan on pyhitetty ansaittuun lepoon, voipuneena edellisen yön ahkerasta uurastuksesta...D

• pihkura

ja teryleenien takataskussa olevan äidin kuvan vilkaisu ei liene parhaita meriittejä tulevan ja mahdollisen yhteisen yön kannalta...Varsinkaan jos ajatellaan sen kiihkeyttä...

Kaikki nämä vaikeat päätökset omalta osaltani pyrin kohdentamaan saunan jälkeiseen lauantai-iltaan, koska pidättyvä ja pedantti luonteeni ei missään tapauksessa sallisi "sen" harrastamista arki-iltaisin...(ja olen kuullut, että jotkut puuhaavat aamuisinkin).

Ja sunnuntaihan on pyhitetty ansaittuun lepoon, voipuneena edellisen yön ahkerasta uurastuksesta...D

Ja makkarissa pitää olla pimennysverho, kun kesäyöt on niin valosia. Ainoo oikee tapa on pimeessä, peiton alla ja mielellään vielä silmät kii.

Hyi että, aamuisin! Miten se edes onnistuu sillon?? Joo kyllä lauantaina on paras. Saunan jälkeen on sit puhdaski. Harmi ettei enää tuu bumtsi-bumia. Sillä pääsi aina oikeeseen tunnelmaan... Ylipirtee homoseksuaali hokemassa nami namia, oi ku heti alko innostaan :)

• adrianleewerkuhn
        pihkura kirjoitti:

Ja makkarissa pitää olla pimennysverho, kun kesäyöt on niin valosia. Ainoo oikee tapa on pimeessä, peiton alla ja mielellään vielä silmät kii.

Hyi että, aamuisin! Miten se edes onnistuu sillon?? Joo kyllä lauantaina on paras. Saunan jälkeen on sit puhdaski. Harmi ettei enää tuu bumtsi-bumia. Sillä pääsi aina oikeeseen tunnelmaan... Ylipirtee homoseksuaali hokemassa nami namia, oi ku heti alko innostaan :)

itse mielelläni, ennen tulevan intohimoisen yön lukuisia ja hikisiä koitoksia Bachin kantaatteja jo etukäteen syntejäni sovitellen ja anteeksipyydellen.

Parasta esileikkiä on mielestäni BBC:N laadukkaat dokumentit kuningatar Viktoriasta ja hänen aikalaisistaan...

Tuo Bumtsi Bum on kyllä jo aika rajua...D
        Saatan vain kuvitella mitä seurauksia sen seuraamisella olisi mahdolliselle öiselle vaakamambon tanssimiselle tai potenssilleni...D

• arabityttö

Mikä kysymys tämä on????
      Sehän on pikemminkin päinvastoin! Neitsyys on suuri aarre ja arvokas asia, siitä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni mahd. kauan!

Se on sitten lahja jollekin toivottavasti sen arvoiselle miehelle.

• hih hih

))))))))))))

• jos

haluaa hirveästi kokeilla, eikä ole löytänyt ketään 23 ikävuoteen mennessä, niin siinä vaiheessa alkaa oleen aika sama kenelle sen menettää. Kokeilunhalu vie voiton, ainakin mulla. :)

• MuroPertti

Tuskimpa järkyttyy ehkä vain yllättyy. Naisesta voi tulla jopa kahden yön hoito. ;)

• enpä mä ainakaan järkyttyis.Tosin oishan tuo ihan mukava tietää etukäteen et tietäis ottaa vähän easymmat otteet käyttöön :-) Sitäpaitsi jos et ite
      kerro sitä niin ei se sitä välttämättä edes ite tajua,en mä ainakaan huomannu mtn. ihmeellistä sen ainoan neitsyen kanssa jonka kans oon ollu.Ei tullu ite homman aikana verta tippaakaan eikä tapahtunu mtn. muutakaan erikoista,ainut 'todiste' oli ammeen pohjalle jäänyt pikku tippa verta pesytymisen jäljiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe