Tällaista H1-polttimon kantaa ei näytä saavan Porin kokoisesta kaupungista. On muka niin harvinaisuus, ettei sitä saa mistään tilaamallakaan!
http://kuvax.net/i/3543_H1_poltin_ja_kanta.jpg
Umpion vaihtoko?
H1-polttimon kantaako ei saa?
6
5301
Vastaukset
- Muhis
Harvinainen tuollainen kanta taitaa olla kyllä, yleensä H1:sä virta tulee suoraan abikoliittimellä polttimon kantaan kiinni. Miinus taas yleensä valonheittimen runkoon...
- xxy
Polttimon kannan saat ostamalla polttimon! Jos taas tarkoitat polttimon pidintä/kontaktia/liitintä ( lampunpidintä), niin se on toinen juttu.
- Bjallis
Mitä viestität, näsä! Tämä on aikuisten palsta ja jos sulla ei ole asialliseen kysymykseen antaa asiallista vastausta, on parempi sun mennä pentu-palstoille, runkkari!
- xxy
Bjallis kirjoitti:
Mitä viestität, näsä! Tämä on aikuisten palsta ja jos sulla ei ole asialliseen kysymykseen antaa asiallista vastausta, on parempi sun mennä pentu-palstoille, runkkari!
On juuri niin, kuin kirjoitin. On erikseen lampun kanta ja lampun pidin. Sinä tietämätön ja epäkohtelias juntti!
Kysäise raskaskalusto firmoista.
Veho
Porin autotyö
jne.- xxy
H1 lampun kantaan sopii myös normaali 6.3mm lattaliitin, urospuolinen "abiko"-liitin. On syytä laittaa eristämätön. Tai jos löydät kuumuutta kestävällä eristyksellä. Mutta jos pitää olla vielä miinuskontakti, niin sitten konstit vähenevät. Tuo kuva taitaa olla jostain määrätyn valmistajan valaisimen lampusta (polttimosta)/liittimestä. Normaaleissa hehkulampuissa tuo liitin voisi olla vastaavana lampunpidin.Siis pidin, mihin lamppu/lampun kanta kierretään/ asennetaan.Ja mistä saa sähkönsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275