Outo yllätys

nolostunut

En ole varmasti neljännen ikävuoden jälkeen koskaan laskenut alleni. Mutta sitten tapahtui yllättäviä. Olen 18v ja tänä keväänä näin yöllä unta jossa menin vessaan ja lorotin oikein komeasti. Samantien heräsin ja tajusin kastelleeni pedin. Olin tapahtuneesta täysin järkyttynyt. Senkin jälkeen olen pari kertaa säikähtänyt nähdessäni unessani vessassa käynnin. Onneksi kastelu on jäänyt yhteen kertaan.
Osaisiko joku kertoa onko syytä huolestua, ja mitä pitäisi tehdä. En edes yleensä juo iltaisin paljoa, ja käyn vielä vessassakin ennen nukkumaanmenoa. Voi vaan kuvitella kuinka noloa kyseinen tapahtuma olisi esim. tyttökaverin sängyssä

4

2183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorena kova kastelemaan

usko, että sulla on syytä huoleen. Sehän voi olla joku alitajuntainen reaktio johonkin asiaan ja samalla on mahdollisesti vain ollu rakko täynnä, ja se nyt on purkautunut näin. Tai sitten vaan olet heittäytynyt liian rennoksi ja eläytynyt liikaa uneesi : ) Don´t worry.

Vaikka ei liittykään asiaan suorasti, niin itse olen usein unessani itkenyt, ja herännyt sitten siihen omaan oikeaan itkuun. Vähän samanlainen reaktio noin tapahtumana.

Mutta turha on varmaan alkaa ennalta pelkäämään kyseistä mahdollista tapahtumaa esim. yökylässä, koska tarpeeksi pelätessä, voi tosiaan käydä niin. Parempi kun unohtaa vaan asian, josko kerran ei ole mitenkään usein tapahtuvaa.

• ei ehkä enää niin nolostunut

kiitos vastauksestasi. itsekin olen noin ajatellut tapahtuneen jälkeen muttakun tuo sama uni yllätti taas vähän aikaa sitten niin se säikäytti, että voisiko vahinko tapahtua uudestaan.Mutta kiitoksia vastauksesta.

• jooko....
        ei ehkä enää niin nolostunut kirjoitti:

kiitos vastauksestasi. itsekin olen noin ajatellut tapahtuneen jälkeen muttakun tuo sama uni yllätti taas vähän aikaa sitten niin se säikäytti, että voisiko vahinko tapahtua uudestaan.Mutta kiitoksia vastauksesta.

Laitoinkinäskön tuonne alempaan aiheeseen oman tilanteeni ja kysyisin vielä teiltäkin..minullekkin käynyt siis tämä "istun wc:ssä unessa" ja herään kun lorotan sänkyyn,toissa yönä.Tänä yönä heräsin kun laskin alleni ilamn tätä unta...apua.Olen antabuksella,takana 1kk,kyse ei ole päihteistä tai viinasta.Keski-vaikea masis on,otan iltaisin temestan..jotta rauhoitun...mitämitämitäää.apua...

• Vanhempi immeinen

Olen jo keski-ikäinen ja käyn unissani vessassa. En siis varsinaisesti herää mutta tajuan tapahtuman kuitenkin ja osaan kulkea reitin vessaan. Ihmettelen miten osaan tiedostaa unessa hätäni. Toivon ja uskon että sinullekin kehittyy vastaava kyky käydä puoliunessa vessassa jos tarve vaatii, nyt oli sulla jäänyt vaan puolitiehen tuo juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe