Huomasin tänään, että pihan suihkulähde on täynnä pulleita hyttysentoukkia. Voisikohan niitä antaa kaloille eli laittaa niitä uiskentelemaan akvaarioon? Muistaisin jotain sellaista, että ne olisivat kalojen herkkua. Jos niitä voi antaa, otanko niitä vain vesipurkkiin haavilla suihkualtaasta? Haittaakohan, jos likaista ulkovettä pääsee akvaarioon? Paljonko niitä kannattaa akvaarioon laittaa? Entäpä jos kalat eivät pidäkään toukista ja akvaarioni on pian täynnä hyttysiä?
Kiitos, jos jaksat vastata! :)
Hyttysentoukkia?
2
481
Vastaukset
- harakka1
Voi laittaa.
Huuhtaise kraanaveden alla ensin.
Laita kokeeksi vaikka pari toukkaa ensin niin näet minkälaisen vastaanoton saavat. - laittaa
meillä ainakin olivat herkkua! muttei kannata pistää kovin paljon, ettei sitten jää sinne hyttysiä kehittymään. ja ei kannata tuota likaista vettä akvaarioon laittaa! ota vaikka tiheällä haavilla niitä hyttysiä sieltä suihkulähteestä ja käytä haavia hanan alla. sitten vain tuokat akvaarioon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350