Olen muuttamassa Joensuuhun elokuussa ja sain juuri kaksion Karsikosta. Eli millanen paikka se on asua ja elää? Ainakin kaks vuotta siellä pitäis viihtyä.. =)
Vastaukset 3
- Timppa*
Karsikko on ihan jees paikka kyllä ja ainut vaan on että jos karsikkoon muuttaa ja asustelee niin aika harva lähtee muuhunkaupungin osaan enään joensuussa...
- Naapurinkaupunginosan mies
Karsikko on ihan hyvien joukossa, melkein sieltä parhaimmasta päästä oikeastaan heti Hukanhaudan ja Niinivaaran jälkeen. Tosin jos on keskusta-ihmisiä, niin sitten hieman turhan rauhallinen.
Kaksi vuotta on kyllä todella lyhyt aika, eihän siinä kerkeä edes taloksi asettumaan. Itse olen ollut nykyisessä asunnossani 6 vuotta ja tuntuu kuin viime kuussa olisin muuttanut. iha jees paikka asua
tää kyllä on et tervetuloa karsikkoon :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341682
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2121093Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.169773Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.256596- 31530
- 187519
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11514- 196502
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433