Atopia ja kaulan patit

Atoopinen

Onkohan totta, että atooppista ihottumaa sairastavilla on normaalia saada kaulaan näitä imusolmukesuurentumia? Onko täällä ketään atoopikkoa, jolla olisi näitä patteja? Itse olen atoopikko ja kaulassani on muutama pieni ja yksi suuri, pysyvästi suurentunut imusolmuke. Ällöttävä aina pelätä syöpää kun lääkärit vain aina pistää sen atopian piikkiin.

8

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuuLOsairas?

Meillä suvussa atooppista ihottumaa melkein kaikilla muilla, paitsi minulla..varmasti iän myötä puhkeaa, mutta kerrohan lisää, en ole ikinä kuullut moisien yhtälöstä.

• + patti

en minäkään ole moisesta kuullut, mutta minulla itselläni on atooppinen iho ja leuan alla on ollut kova suurentunut imusolmuke jo toista vuotta (ties vaikka olisi ollut kauemminkin, mutta pari vuotta sitten sen ensimmäisen kerran huomasin). lääkärillä olen käynyt pariin otteeseen ja todettu suurentuneeksi imusolmukkeeksi. se on ollut samankokoinen, ei siis ole kasvanut eikä muutenkaan muuttanut. kipeä se ei ole. eikä niitä lisää ole tullut... toivottavasti :)

että en tiedä liekö yhteen sattumaa vai onko atooppisen ihon ja pattien välillä todellakin yhteys :).

• atopiahiiri

että niillä olis yhteyttä toisiinsa?? ka tiijä häntä. tosin mullakin (atoopikko) oli ainakin kerran suurentunut imusolmuke kaulalla ja olin paniikissa, arvelin syöpää ja olin viel raskaana! mut eipä ollukaan onneks.

• vaadi tarkat tutkimukset...

www.dereka.net/derekancer

• --

itsekin atoopikko ja pari noita pallukoita kaulassa. joskus suurempia ja välil melko huomaamattomia, liekö liittyis sit ärsytykseen tai stressiin tai muuhun

• mikimi

jos imusolmukkeesi välillä esim flunssan aikana kasvaa ja taas kun parannut pienenee se on ihan normaalia, ja jos kaulallasi on jo vuosia ollut saman kokoinen imusolmuke joka ei ole alkanut kasvamaan niin silloin ei pitäisi olla hätää (mutta aina jos vaivaa mieltä kannattaa kysästä lääkäriltä mielenrauhan vuoksi)

• Anonyymi

Pojallani 23vee on paha atopia ja hänellä on ainakin noita patteja korvan takana yksi,niskassa yksi ja päässä yksi. Joskus on korvan takana näkyvää pattia lekurissa näyttänyt ja lääkäri todennut sen olevan "vain joku suurentunut imusolmuke" ja asia on jäänyt siihen. 🤔

• Anonyymi

Up!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      146
      2446
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      74
      2333
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      68
      1985
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      88
      1715
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      114
      1640
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1518
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      120
      1432
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1304
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe