koittakaapas ite pelata tehtävät läpi
HITMAN
4
405
Vastaukset
- Erkko
Tai eihän sillä ole mitään väliä, koska kaikki Hitmanit on tullut pelattua läpi. Hitman: Codename 47 oli vaikein, koska bugit vaikeuttivat tallentamista.
- money..
edelleenkin paras hitman peli.tehtävät oli todella hyvin suunniteltuja ja viisaasti keksitty.ja olen pelannut kaikki mr 47 pelit läpi.
- koodi kingi
oon menny kaikki läpi ilman koodeja mut kyl oli vaikeeta pelata hitman blood many läpitte mut jos haluut koodeja niin mee:jonneweb.net sen sivuille ja sieltä löytää koodeja
- Anonyymi
En ymmärrä "pelin läpipeluun" ongelmaa. Miksi peli pitää saada pelattua läpi?
Kokeilkaa ensikerralla URW peliä, saatteko pelattua "läpi". Pidempää peliä tuskin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893