Finnspeed

Alumiini

11

5367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe I

Tietääkseni oli Wico-Boat niminen yritys Loviisassa joka valmisti Finnspeedejä -60 luvulta johonkin -80 luvun loppuun.Sitten tuli konkurssi.

• Alumiini

..muotit ovat tallessa tai mistä ne voisi kysyä perään?

• R K-S
        Alumiini kirjoitti:

..muotit ovat tallessa tai mistä ne voisi kysyä perään?

lasikuituveneitä. Mikä malli sinua kiinnostaa?

• Alumiini
        R K-S kirjoitti:

lasikuituveneitä. Mikä malli sinua kiinnostaa?

Juu, tiedän että oli lasikuituveneitä. Kaveri kyseli niitä perään, ajatteli tehdä itse jos muotit löytyvät vielä. En tiedä mallia, jotain 8-10m pitäis varmasti olla..

• Zlay

Hollming oyn omistuxessa finnspeed boats oy lopetti 92 . Ainoat muotit jäljellä ovat fs650 ja fs715 jotka ovat minulla ja myynissä.

• Anonyymi

Minulla Finnspeed 600 jossa ponttoonit. Mahtaisiko jostakin löytyä ponttoonien mitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla Finnspeed 600 jossa ponttoonit. Mahtaisiko jostakin löytyä ponttoonien mitat?

FINSSPORT.

• Anonyymi

Muotit ovat minulla, eivätkä myynnissä.

• Anonyymi

Muotit siis minulla, eivätkä ole myynnissä.

• Anonyymi

Minulla on Finnspeed 650, jonka voisin myydäkin. Vm -84 vene on ollut meripelastuskäytössä, jonka vuoksi pohja kolhimaton ja siisti, rst-köliraudat kaikissa trimaraanipohjan osissa. Takahytti hieman pidennettyä mallia, takapressu nousee ja laskee sähköllä, edessä avotila. Sisältä on ehjä ja siisti. Runko maalattu aikanaan meripelastuksen oranssiin väriin. Koneena Volvo Penta Aq 145A, vetolaite 280. Hyvä yhteysveneeksi, saaristorakentajalle merikuljetuksiin, kalastukseen tai vaikka sukellusharrastuksiin. Yleensähän nämä olleet vuosikymmeniä kovassa kuluttavassa työkäytössä, tämä on poikkeus. Vene rannikollla Satakunnassa. Hinta jäisi alle kymppitonnin. Jos kiinnostaa, laita puhelinnumeroa tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on Finnspeed 650, jonka voisin myydäkin. Vm -84 vene on ollut meripelastuskäytössä, jonka vuoksi pohja kolhimaton ja siisti, rst-köliraudat kaikissa trimaraanipohjan osissa. Takahytti hieman pidennettyä mallia, takapressu nousee ja laskee sähköllä, edessä avotila. Sisältä on ehjä ja siisti. Runko maalattu aikanaan meripelastuksen oranssiin väriin. Koneena Volvo Penta Aq 145A, vetolaite 280. Hyvä yhteysveneeksi, saaristorakentajalle merikuljetuksiin, kalastukseen tai vaikka sukellusharrastuksiin. Yleensähän nämä olleet vuosikymmeniä kovassa kuluttavassa työkäytössä, tämä on poikkeus. Vene rannikollla Satakunnassa. Hinta jäisi alle kymppitonnin. Jos kiinnostaa, laita puhelinnumeroa tänne.

Moro, voisitko laittaa tietoja veneestä [email protected] osoitteeseen. Olen mahdollisesti kiinnostunut veneestä. Veneestä finnspeed 650 ei löydy netistä kuvia, pystyisitkö niitäkin laittamaan spostiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53