oon ihastunu yhteen tyyppiin, ja sillä on alikehittynyt käsi tai jotain.. sen jälkeen, kun kuulin sen, en oo oikeen hirveesti ollu jutussa sen jätkän kaa.. en edes tiedä miks. mikä muuten on alikehittynyt käsi? onks se sellanen, ett se ei oo kehittyny kunnolla, se on ainaski pienempi ku sen toinen tavallinen käsi.. hei apua, se jätkä on söpö ja ihana luonteeltaan, mut se käsi vaivaa.. en tienny kuuluuks tää viesti tänne vai tonne rakkauspalstalle, mut kuitenki, käsi on kehon osa.. :/
Alikehittynyt käsi..? :)
6
1076
Vastaukset
- mä
sä et siis tiedä onko sillä "alikehittyny" käsi vai ei? oot vaan kuullu niin...mitä jos ottaisit selvää...
- gemma
oon mä sen käden nähny.. ei mukava.. :(
- mä
gemma kirjoitti:
oon mä sen käden nähny.. ei mukava.. :(
...jos tuollain mietit sitä kättä ei se jätkä ole sulle se oikea, sillä hän tarvii paljon paremman ihmisen rinnalleen kuin sä, joka vain tuijottaa ulkoisia seikkoja...
- tyttö
Joo no ei millään pahalla mut mä sanoisin vaan et huh huh!! Sairasta jonku käen takia tolleen kitistä jos muuten on mukava ja kiva ja komeeki. Mitä hittoa yhestä käestä?? ei niinku mee mun kaaliin..
- Hemi...
Mistäs päin tää kaveri on?
- Fucking Female
Oot siis niinniin typerä tyttönen, että painu sanonko minne. Tämmöset saa miun vihan kohoamaan, oikeesti, ku inistään tuommosista pikkuseikoista. Jos ei kelpaa, ni elä inise. Jätä koko tyyppi rauhaan. Pinnallisuus on perseestä. *Pyydän anteeksi vahvaa kielenkäyttöä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321