Kysymys

hanna

Jos menetät poikuutesi elämäsi naiselle ja suhteessanne on kaikki erinomaisesti, riittääkö tämä koko loppuelämäksi. Eli onko seksin kokeminen vain yhden naisen kanssa koko elämän aikana mahdoton ajatus, vaikka ko suhde olisi kaikkea mitä olisit ikinä voinut toivoa. Johtaako tämä väistämättä pettämiseen tai jättämiseen?

12

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

kelata aikaa taakseppäin, menny mikä menny :)
      Mutta ei se ajatuksena mahdoton olisi.

• katsominen

Tästä oli juuri juttua kolmosen leffassa. Sieltäkö kysymyksesi keksit? Ikään kuin tähän olisi joku universaali vastaus.

• hanna

Harmi kyllä, taisin missata sen leffan. Tiedän, että yhtä oikeaa vastausta ei ole, mutta haluaisin vain kuulla mielipiteitä. Poikaystävälleni olen eka ja ollaan seurusteltu jo viisi vuotta. Hän sanoo minun riittävän. Taidan itse huolehtia enemmän...

• Pidä huolta
        hanna kirjoitti:

Harmi kyllä, taisin missata sen leffan. Tiedän, että yhtä oikeaa vastausta ei ole, mutta haluaisin vain kuulla mielipiteitä. Poikaystävälleni olen eka ja ollaan seurusteltu jo viisi vuotta. Hän sanoo minun riittävän. Taidan itse huolehtia enemmän...

Onnea Hanna. Olette jo noin pitkällä. Aika herkku olet, kun poikaystäväsi vielä ....
        Riität aivan varmasti. Dont worry.
        Muistatko, kun Pave Maijanen lauloi

• hossi

Tuntunut riittävän edes alkumetreille ? Mut muuten varmasti riittäisi jos kaikki muut natsais kunnolla kohdalleen. Tilanne on kuitenkin vain yksilökohtainen ja jokainen toimii siinä omalla tavalla !

• MuroPertti

Se vähän riippuu mistä roikkuu. Onko se ensimmäinen nainen todella elämäsi nainen? En tierä..voihan se suhde onnistuakkin. :)

• Kunnollinen mies

Tai olisi riittänyt, jos niin olisi käynyt ensimmäisen kanssa. Yksi riskitekijä kuitenkin on: sinä. Oletko kiertänyt kymmeniä sänkyjä? Oletko harrastanut ryhmäseksiä ja antanut miehille baarin vessassa? Oletko kokeillut naisiakin? Jos kyllä, niin voit olla varma, että tehtävä on miehelle paljon vaikeampi, ja se on silloin sinun syysi.

• hanna

No enpä minä paljoa kokeneempi ole. Poikaystäväni lisäksi olen ollut yhden kanssa.
        Kiva kuulla, että poikaystäväni sanat eivät ole välttämättä vain minun mieliksi sanottuja.

• Kunnollinen mies
        hanna kirjoitti:

No enpä minä paljoa kokeneempi ole. Poikaystäväni lisäksi olen ollut yhden kanssa.
        Kiva kuulla, että poikaystäväni sanat eivät ole välttämättä vain minun mieliksi sanottuja.

niin eipä mitään hätää. :) Itse ainakin pysyisin naiseni vierellä. Kunhan keskustelette asiat läpi niin, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä sen takia, että jompikumpi ei tiennyt toisen jostain ajattelutavasta tai haluista.

• riittää..
        Kunnollinen mies kirjoitti:

niin eipä mitään hätää. :) Itse ainakin pysyisin naiseni vierellä. Kunhan keskustelette asiat läpi niin, ettei tule mitään ikäviä yllätyksiä sen takia, että jompikumpi ei tiennyt toisen jostain ajattelutavasta tai haluista.

itse kokeneena voin sanoa että on mahdollista.

Olisin ollut ihan tyytyväinen juuri sen ensimmäsisen kanssa, itse asiassa olinkin yli kakskyt vuotta. Sitten hänelle vain ei enää riittänyt jokin minussa ja nyt olen sitten vapaa katselemaan seurani mistä parhaiten sitä löydän. Onneksi lapsetkin on jo sen verran isoja että ei ihan kamalasti harmita.

Mutta paljon on perää tuossa edellisessä. Tutustukaa hyvin ennen kuin sitoudutte todenteolla. Kovin monta perustavanlaatuista eroa ei saa olla haluissa ja elämän peruskysymyksiin suhtautumisessa. Isot asiat kuten lasten hankkiminen, asumismuoto ja rahan kanssa toimiminen pitää ainakin olla molemmilla samansuuntaisia. Muuten varmasti menee jossain vaiheessa ihan kunnolla sukset ristiin.

• vili

se on sanoa...kyllä varmasti henkilökohtaisesti alkaisi jossain vaiheessa tekee mieli jotain muuta, ku seurustelua.

• Jokunen vuosi meni ihan ok, mutta lopulta oli kurkistettava aidan toiselle puolelle. Tunnen muutaman muunkin vastaavanlaisen tapauksen...

Toisinkin voi varmasti käydä, mutta taitaa olla aika harvinaista, valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4361
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      71
      4191
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3609
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3193
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2840
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2394
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      27
      1546
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1312
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      80
      1117
    Aihe