Kuinkas moni on ehtinyt saada perheriidan aikaan jalkapallon katselusta?
Minun luokseni on tyttöystäville/muille naisille automaattinen porttikielto heti kun pallo lasketaan viheriölle..
Gallup
11
693
Vastaukset
- Nainen.
Miksi silloin on porttikielto?
- Pullopersesika
..naiset ei ymmärrä pelien kuningasta, tietysti!!
Väliajalla voi tulla kyllä strippaamaan ja tarjoileen kaljaa,hähähä..
- &(".")&
1.
2.
3. - -NN-
Meistä ei kumpikaan niin ole lajin perään, mut katselimme ihan sulassa sovussa lauantain pelit.
Loput pelit pitää kuulemma saada katsoa kuitenkin, joten siinähän katsoo. Tiä vaikka itekin taas innostuisin seuraksi :)- Pullopersesika
Sun kuuluisi väkättää tekemättömistä töistä, piilotella kaukosäädintä ja katkoa sähköjä pääkatkaisimesta.
- -NN-
Pullopersesika kirjoitti:
Sun kuuluisi väkättää tekemättömistä töistä, piilotella kaukosäädintä ja katkoa sähköjä pääkatkaisimesta.
niin kai jos oisin nalkuttava urheilusta ymmärtämätön ämmä, mutta kun en oo.
Olisit sinäkin iloinen, et minunkinlaisia ymmärtäviä naisia on olemassa. ;) - Drial
Pullopersesika kirjoitti:
Minä en suostu uskomaan että naiset oikeasti on niin pässejä että eivät suht harvoin järjestettäviä kisoja anna katsoa..
Tai sitten minä olen vain liian kiltti ja luulen että kaikki muutkin on.. - sanavalinta
Drial kirjoitti:
Minä en suostu uskomaan että naiset oikeasti on niin pässejä että eivät suht harvoin järjestettäviä kisoja anna katsoa..
Tai sitten minä olen vain liian kiltti ja luulen että kaikki muutkin on..anna katsoa..
eli osaa olla suuttumatta vaikka toinen katsookin..
- hanna
Mä olen meillä se innokas jalkapallon katsoja. Poikaystäväkin kyllä katsoo, mutta ei ehkä yhtä suurella kiinnostuksella. Koko sunnuntain se sai lohdutella kun itkeskelin brassien putoamista.
Enpä keksi toista urheilulajia, mikä voisi yhtä vähän kiinnostaa.
- Pullopersesika
..että vituttaa tuo Italian voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754367
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714201Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm301566Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli811125