Olen nyt omistanut muutaman päivän 300000 ajetun Volvo 440:n ja huomasin vasta oston jälkeen reipasta tiheää nakutusta koneesta, äkkiä eppäilisin venttiilejä (useita). Nakutus kuuluu aina ja kaikkialla, lämpötilasta, kierroksista ja ajon määrästä riippumatta. Kierrokset tietty nostaa nakutuksen taajuutta :) Kone toimii suhteellisen hyvin, kiihdyttäessä 1000-5000 rpm tulee pitkin matkaa useita lieviä piikkejä (tai kuolleita kohtia), voimat ovat kuitenkin pääasiassa tallessa. Mikäs on syy vedon vaihteluun? Ja onko välysten säätö helppokin homma?
Toinen asia: imusarjan repsikan puolella olevista alipaineletkuista etummainen on poikkastu ja tulpattu pultilla. Minne sen letkun pitäisi päätyä?
Nakutusta koneesta, 440 2.0iSE -94
Eka volvoni
0
370
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929