Olen nyt omistanut muutaman päivän 300000 ajetun Volvo 440:n ja huomasin vasta oston jälkeen reipasta tiheää nakutusta koneesta, äkkiä eppäilisin venttiilejä (useita). Nakutus kuuluu aina ja kaikkialla, lämpötilasta, kierroksista ja ajon määrästä riippumatta. Kierrokset tietty nostaa nakutuksen taajuutta :) Kone toimii suhteellisen hyvin, kiihdyttäessä 1000-5000 rpm tulee pitkin matkaa useita lieviä piikkejä (tai kuolleita kohtia), voimat ovat kuitenkin pääasiassa tallessa. Mikäs on syy vedon vaihteluun? Ja onko välysten säätö helppokin homma?
Toinen asia: imusarjan repsikan puolella olevista alipaineletkuista etummainen on poikkastu ja tulpattu pultilla. Minne sen letkun pitäisi päätyä?
Nakutusta koneesta, 440 2.0iSE -94
Eka volvoni
0
371
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247