Noh, sain joululahjaksi sims 2 pari vuotta sitten. Nyt olen alkanut jo hieman kyllästymään, joten haluaisin ostaa jonkun lisärin. Ongelmani on, että isoveljeni ei anna asentaa koneelle mitään :( Miten saisin intoni takaisin pelkässä ns. emopelissä?
Onko enään toivoa??
5
533
Vastaukset
- simisisi
Eli siis pelaa jotakin näistä, kuten itse teen:
The Royal Kingdom Challenge
Legacy Challenge
Tai:
Tee oma naapurusto. Tee sitten sinne kuusi simiä, kolme miestä ja kolme naista. Laita jokainen asumaan Kaunialasta, Outolaaksosta ja Veronalasta ottamiin taloihisi. Ota 6 sellaista taloa, jotka ovat alle 20 000 simoleonia, ja kolme yli 20 000 simoleonia. Laita halvemmat talot toiselle tielle/kadulle ja kalliimmat talot toiselle, ja nimeä halvempien talojen katu/tie vaikka köyhätaskunkaduksi, ja laita ne kuusi taloa sinne. Sitten laita ne kalliit talot samalle kadulle/tielle, ja nimeä se vaikka Kultahipuntieksi. Tiet/kadut voi nimetä siis kun nimeää taloja uudestaan. Laittaa sitten vaan talojen numerotkin x). Sitten kun olet laittanut köyhiin taloihin (yhteen taloon yksi sim) ne ukkelssonit, niin ystätvystytä kaikki toisiinsa, ja naita kaikki. Eli tulee kolme paria. Kun simeillä on tarpeeksi rahaa(sim-parilla/perheellä) muuta heidät kalliimpiin taloihin. Sitten vaan lapset naitat toisen perheen lasten kanssa, ja kohta onkin naapurusto syntynyt! Niin, ja koodeja ei saa käyttää, eikä kaupunkilaisen tai npc:n kanssa saa mennä naimisiin.
Idean sain joltakin toiselta nimimerkiltä täällä, mutta hänen nimimerkkiänsä en muista. Kiitos kuitenkin hänelle!- Mii
Pitääpi kokeilla noita :)
Tuntuu niinkuin olisin ainoa jolla on vain sims 2.... - simisisi
Mii kirjoitti:
Tuntuu niinkuin olisin ainoa jolla on vain sims 2....Et ole ainut jolla on pelkkä emopeli -.-''
Saan ostaa sen yliopiston vuoden suostuttelun jälkeen :P
Onneks mun veli osti oman koneen, ni saan asennella tähän mitä haluan :P - Mii
simisisi kirjoitti:
Et ole ainut jolla on pelkkä emopeli -.-''
Saan ostaa sen yliopiston vuoden suostuttelun jälkeen :P
Onneks mun veli osti oman koneen, ni saan asennella tähän mitä haluan :PNiin, tähän koneelle ei varmaan mahtuisikaan lisäosia, niin paljon tavaraa... Toivottavasti sitten, kun isoveli lähtee armeijaan, saisin edes jonkun lisärin =)
- Julia-90
Mii kirjoitti:
Tuntuu niinkuin olisin ainoa jolla on vain sims 2....Mullakin on pelkkä Emopeli. Mä haluasin lisärin,ja on tarpeeksi vanha(lisäreissä raj 11 ,mä oon 16.) Mut en oikein uskalla pyytää äidiltä tai isiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472