Heippa!
Kaipaisin apua moottoripyöräilystä tietäviltä... itse kun en ole alan harrastaja ja muutenkin tieto näissä jutuissa nolla.
Haluaisin nimittäin ostaa miehelleni joululahjaksi pääsyliput erääseen näytökseen, jonka nimeä nyt yritän selvittää. Ainakin täällä Keski-Euroopassa näitä näytöksiä järjestetään (kuulemma), olemme Saksassa. Nämä show't järjestetään halleissa ja niihin kuuluu moottoripyörillä tehtäviä, näyttäviä hyppyjä ja muita temppuja. Mutta mikä ihme tämän lajin nimi on? Ja onko tietoa, mistä saisin käsiini lippuja näihin näytöksiin?
Kiitos!
Apua moottoripyörä-experteiltä!!
Miuku
3
504
Vastaukset
- nkvd
no stadion motocrossissa on monasti (yleensä aina)hyppy kisoja sekä experttien näytöksiä,mut taitaa olla myös erikseenkin näitä hyppykisoja olikahan se "motocross freestyle,en oo ihan varma.
- Tomy
No moi, en tiedä oletko jo saanut viestiisi vastausta, mutta laji jota kyselit on: Freestyle-motocrossia
- jomppa
moo sen nimi mitä etit on supercross.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733384Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311098
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84889
- 34830