Kaksosnaiselle sopivin???

Kaksosnainen

Olen kokenut ja nähnyt kaikenlaista,mutta se oikea puuttuu... Mikä olisi horoskooppimerkiltään paras/oikea mies,joka sopisi minulle parhaiten ja suhteesta tulisi myöskin kaikin puolin onnistuneen pitkä kestoinen!!! (pienet lisä vinkit myöskin paikallaan,miten saada kaurismies rakastumaan kaksosnaiseen ja millainen olisi se suhde?)

18

6173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaksosN

En edes VIITSI antaa vinkkejä kauriin kaatamiseen, koska ne ovat liian konservatiivisia ja kaavoihinsa kangistuneita miehiä.

Neitsyt on samassa kategoriassa kauriin kera: jähmeät, perinteiset arvot omaava. Saattaa pitää itsestäänselvyytenä -VIRHE!

Jousimiehen kanssa kemiat pelaa kuin öljytty, mutta ne taitavat olla jopa kaksosiakin suurempia vapauden rakastajia.

Kalojen kanssa myös kemiat pelaa, mutta rautaisella itsetunnolla varustettu kaksonen ei ymmärrä kalojen matalapaineita.

Toisella kaksosella yhtä paljon kokeilunhalua ja innostusta pienistä asioista. Välitön ja rento luonne sopii hyvin nopeasti muuttuviin suunnitelmiin sekä pieniin vastoinkäymisiin (kovin isoja ei taida ikinä tullakaan).

Nämä kaikki kokemuksien perusteella. Kannattaa hankkia omat kokemukset, niin kerrot sitten myöhemmin kävikö aivan päinvastaisesti! :)

• xxhxx

Kaksoselle sopii oinas-mies, mutta pidemmän päälle asuminen oinaan kanssa käy rasittavaksi. Toinen kaksonen ja rapu sekä kalat. Sanoo totuuden torvi.

• Toimii...

Itselläni kaksos naisena parhaiten toimivat suhteet olleet jousimiehen ja leijonan kanssa..

• aurinko

Kokemukset on kahdesta härästä. Mukavia ja toinen uskollinenkin suhteessa. Nyt menin avioon vaakan kanssa ja onnessani kerron, että vaaka (onko horoskoopista kiinni) on oikea unelmamies kaksosnaiselle joka suhteessa. Ottaa huomioon ja näyttää tunteensa. On uskollinen ja antaa tilaa. Osaa keskustella kaikesta ja mielenkiintoa tehdä yhdessä mitä vaan. Toivon tätä kaikille :) Sinulle joka etsit onnea , rukoile . Siten sain oman siippani...Siunausta sinulle kaikkeen

• kaksosnainen

...kannustuksesta ja jospa se ,vaikka joskus sattuiskin se "oikea" vielä kohdallelle. Kiitos kaikille vastauksista ja kommenteista.Kertokaa vaan lisää,kaikki vastaukset sekä kommentit kokemuksineenkin tervetulleita! Onnea sinulle avioon!

• mmmmm

Meillä on ensiviikolla 10v hääpäivä. Itse olen kaksosnainen ja mieheni on vaaka. Suhde toimii. Toiseen voi luottaa, on kohtelias ja ajatusmaailma on samanlainen kun on kyse lastenkasvatuksesta, taloudenhoidosta ym "suurista" asioista.
        Kumpikaan ei mene omia iltamenoja, vaan jos menemme ravintolaan tms (tosi harvoin) niin menemme yhdessä. Viihdymme mielummin perheen kesken 3 lapsemme kanssa ja teemme yhdessä jotain kivaa. Tämä ei tarkoita, että olisimme vain kotona sohvan nurkassa homehtumassa ja katsomassa tv:tä vaan liikumme yhdessä ympäriinsä.

Aikaisempi pitkä suhteeni oli kaksosmiehen kanssa. Suhde oli vauhdikas ja hauska. Pitkästymään ei päässyt siinä suhteessa, mutta ongelmaksi muodostui se, kun (ilta)menoja menimme paljon myös erikseen. Miehellä oli vapauden kaipuuta ja kunnollista sitoutumista ei syntynyt.

• kaksonen kauriin kanssa

Olen kaksoisnainen ja mieheni on kauris. Täydennämme toisiamme. Minulla on ideoita ja hän auttaa minua toteuttamaan niitä. Hän on turvallinen ja minä rikastan hänen elämäänsä iloisella luonteellani. Yhteiset kiinnostuksemme ja harrastuksemme liittyvät koti- ja perhe- elämään. Olemme onnellisia.

Jos olet hippatyyppi ja vietät iltasi kapakoissa, niin älä valitse kaurista. He eivät tuhlaa rahojaan juhlimiseen vaan kodin perustamiseen ja kapitaaliin. Talo, maata ja metsää, autot ja purjelaivat kiinnostavat enemmän kaurista kuin viinat, juhlat ja matkustelut ja muut huvitukset.

• rakastunut kaksoseen

Olen seurustellut kauriin kanssa aikanaan viisi vuotta, me sovimme yhteen, juuri tuo kaksosen positiivisuus sai kauriinkin vähän "vouhottamaan" joskus, muuten todella ahkera ja kova tekemään työtä. Meillä suhde päättyi siihen, että kauris etsi aina uuden rakastumisen kohteen, eli aina oli kehissä ykkönen ja minä olin ikuinen kakkonen. Hyvä mieli minulle kuitenkin jäi siitä suhteesta kun lopulta sain itseni irti hänestä.

Tällä hetkellä olen todella onnellinen kaksosen kanssa, takana 9 kk ja tunne eikun syvenee ja on todella ihanaa kun se on molemminpuolista, kauhea ikävä toisen syliin, kun asutaan eri paikkakunnilla ja tavataan viikon-parin välein.
      Toisaalta tuo etäisyyskin voi olla kaksosille hyväksi, koska suhde ei ahdista.

• kaksosnainen 37v.

kaksoselle sopivin on VESIMIES,on tullut kokeiltua härkää(ei missään tapauksessa!)oinasta,kalaa ja toista kaksosta.Eikä "kokeilut" olleet mitään lyhyitä "juttuja", että opin kyllä huomaamaan mikä sopii ja mikä ei.

• Kaksonen minäkin

Kaksosnaiselle sopii erittäin hyvin leijonamies. Se on kuulemma ainoa horoskooppimerkki, joka ei jää kaksosen varjoon ja sama pätee toisikin päin. Kaksonen kun tykkää olla keskipisteenä ja leijonilta se käy luonnostaan. Itselläni on leijonamies ja suhde on tasapainoinen ja hyvä. Tosin mikään suhde ei pelaa, jos ei keskinäinen kunnioitus toimi.Kauriista ei ole kokemusta.

• sinulle...

löytyy joko leijonista tai vaaoista, myös kaksosmies sopii aika hyvin. Nousevien merkkien vaikutusta ei kuitenkaan pidä unohtaa. Kaurismies ei ole sinulle paras mahdollinen.

• Luonteet tuskin sopii yhteen.... kauris nautii rahan ja omaisuuden keräämisestä,kun taas kaksonen on luonteeltaan "tuhlari", mutta ei kuitenkaan elä yli varojen.

• RaaM

Voi harmi sanoo kauris

• päivänkukka

Rakastuin kaurismieheen ja hän se oli sisukas piirittämään, kun joskus koitin poukkoilla irti suhteesta.
      Menimme sitten naimisiin ja saimme 4ihanaa lasta.
      Kaurismiehen kanssa elämä ei ollut tylsää, mutta 30v:n päästä mun oli erottava, sillä en enää jaksanut. Tein kai jotain väärin, koska Hän meni aivan lukkoon tai sitten niin oli käytävä jonkin opin takia.
      Kauris on äärettömän herkkä tunneasioissa ja taiteellinen.Vaatii kehumista,paapomista,äitiä ja tulista rakastettua.Ystävyyttä ja luottamusta mä jäin kaipaamaan siihen luottamuspulaan pitkä liittomme kaatuikin lopulta.
      Rakastuin hänen iloiseen ja huolettomaan elämäntyyliinsä-itse olin vakavampi.
      Hän oli todella hyvä aviomies 10 eka vuotta-sellanen tavallinen 10 seuraavaa ja kamala ja ihana vuorotellen viimeiset 10 vuotta

• kaksosnainen

...sopiiko härkämies kaksosnaisen kanssa yhteen? Kaksonen aika eläväinen ja härkä junnaa paikoillaan... miten siinä käy?
      Ainakin olen huomannut, että hermo on välillä mennä härkien kanssa, ovat niin saamattomia, hitaita, epävarmojakin kai...

• kaksonen kauriin kanssa

Minusta härät ovat niin maanläheisiä ja turvalisia, mutta olen huomannut, että he ovat seurassani olleet aika kritisoivia ja vaativia. Ei sovi minulle, koska minä olen vapaa ja annan toisen olla vapaa.

Miespuoliset härät eivät näytä olevan kiinnostuneitakaan minusta. En tarkoita partneriksi vaan ihmissuhteissa yleensä, olen naimisissa kauriin kanssa.

Naispuoliset härät yleensä yritävät haastaa riitaa kanssani - tosin onnistumatta, koska minä en ole riidanhaluinen ollenkaan. Mutta, nämä härkänaiset tekevät "häran" joka kärpäsestä seurassani, joten härkänaisten on nykyään aika vaikeaa päästä läheisimpään tuttavapiiriini. Piinallista sanoa, mutta minulla on riittävästi kokemuksia!

Jos kaksosnaisena sovit yhteen härkämiehen kanssa ei riipu vain aurinkomerkistäsi Kaksosista, vaan enemmän siitä, missä kuu oli syntymähetkelläsi. Kuutaulukoita löytyy horoskooppikirjoista. Partnerihoroskoopit perustuvat, tietojeni mukaan, enemmän kuumerkkiin kuin aurinkomerkkiin.

• kaksonen myös

kaksoselle sopii parhaiten vesimies ja vaaka. mutta myös jousimies ei ole paha...

• sopii

Neitsyt-mies! Itse kaksonen ja on niin ihana neitsyt mies ettei toista. 2.5 vuotta ollaan yhdessä oltu, asutaan yhdessä ja kihloissa ollaan. Ja vasta molemmat 19v. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe