Kyynärpää turvoksissa.Kannattaako ja mimmosia kotihoitokonsteja kokeilla kyseiseen vaivaan.Tulehduskipulääkkeitä?Kylmällä painelua?..
Kauanko käden antaa issekseen palautua ennen lekuria?
Limapussin tulehdus
5
8806
Vastaukset
- Eve 38
tuo vaatineen antibioottikuurin.
Mee nyt sinne lekuriin ensin.- kipuilija
Ei siihen mitään antibioottia määrätä. Mulla ollut kaksi vuotta jo jatkuva tennis- ja golfkyynärpäävaivat ja tulehdus siis hyvinkin pitkäaikainen.
Hoitona ollut kortisonipistokset (joka vie vaivan vähäksi aikaa pois) ja tulehduskipulääkkeet kuurina (esim. Burana) ja myös kipugeeliä. Itse en voi käyttää kylmäpakkausta, mutta se on yksi hoitomuoto myös. Auttaa tulehdukseen.
Jos vaiva jatkuu viikonkin kannattaa mennä lääkäriin.
- jonossa
Hei.Minulla on pari kertaa nuorempana ollut kyynärpään limapussitulehdus,eli ns.tenniskyynarpää,vaikken ole eläissäni tennistä pelannut.Tuli työrasituksesta.Sain siihen jääpussi ultraääni kipulääkehoitoa.Ei auttanut.Sitten pistettiin kortisonia ja se auttoi heti,eikä ole sen jälkeen vaivannut...tosin rasittava työkin loppui.Suosittelen,jos ei kipu esim.viikossa häviä muuten. Ei satu ollenkaan...
- polvessa ollut
sivellä voltaren emulgeeliä, minulle se auttoi - siis useampana päivänä
- juupajuu3
Minulla oli kyynärpää limakalvonpussin tulehdus, hirveän kipee oli, turposi tennispallon kokoiseksi kyynärpääksi, kävin päivystyksessä 3 kertaa, määräsivät antibiootteja, napsin 2 päivää antibiootteja se vain levisi ja sekä sitten menin päivystykseen ne määräs minut sairaalaa ja tulehdusarvot olivat 160 ja olin pari yötä tiputuksessa. ne avasi sen kyynärpään sieltä tuli nestettä ja oli luultavasti bakteerin aiheuttamia ja jouduin käymään 3-4 viikkoa näyttämässä sitä haavaa terveyskeskuksessa jotka luulivat sitä ensiksi ruusuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029