Moi!
Näytti tossa aikaisemmin olevan keskustelua siitepölyn / auringon ja ihottuman välisestä yhteydestä.
Itselläni ihottuma alkoi Juhannuksen aikoihin kun olin telttamajoituksessa keskellä peltoa. Välillä tulee paljonkin näppyjä eri puolille kroppaa. Muutaman kerran on kasvoillakin ollut ja eipä ole silloin mukava olla.
Kysymys liittyykin juuri tuohon aurinkoihottumaan, eli tarvitseeko juuri kyseinen ihon kohta olla auringossa, vai voiko näppyjä tulla esim selkään vaikka paita on ollut koko ajan päällä?
Kiitosta vaan vastauksista etukäteen!
Vielä Ihottumasta
Jii
1
337
Vastaukset
- aurinkoihottumasta kärsivä
ihon ei tarvitse edes olla suoranaisesti alttiina auringolle. Omani on paha,estolääkityksestä huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890