Moi
Onko raksoilla töitä talvisin? Haluaisin raksalle pidemmäksi ajaksi ja kun pian syksy ja talvi tulee, onko sielä töitä (pirkanmaalla)? Ehkä joku kokenut voisi valaista, kiitos
onko raksalla töitä
7
3256
Vastaukset
- VAAN
HALUAA JA VIITSII TEHDÄ. Tiedän koska itse olen raksalla töissä..
- Laattamies
Ainakin saneeraus kohteissa mm.linja-saneeraukset
jotka kokoajan vain lisääntyy löytyy töitä aivan varmasti kun on ammattitaitoinen ja suostuu tekemään
myös siivousta,suojausta,piikkausta,paikkausta ja kaikkea mitä saneeraus työt tuo tullessaan kaikki samalla ammattimiehen palkalla. Tosin eihän ne mitään herkkuhommia ole,vaan paskasta ja raskasta
mutta töitä on riittänyt.- kjsdajsdlöaö
kyllähän laattamiehille töitä löytyy mutta täytyy vaan laatottaa siistiä jälkee noin 34 neliöö vuorokaudessa. kannella laattoja, siivoilla, suojata, piikkailla, paikkailla, hioa. maksavatkin sen ammattimiehen palkan tuosta kaikesta eli 12e tunti. kun siivooja saa vaan 11.60e imuroinnista ja pyyhkimestä. että eipä ole kehumista. kta on kyllä huomattavasti korkeempi siis laatta töitä tehdessä mutta kuka sen mukaan enään makselee? ei kukaan.
- raksalle
Olen lähtenyt raksa töitä kekemään apparin töitä ensin ja nyt olen nuorempi kirvesmies.Kyl siinä joku vuosi vierähti mutta töitä on niin että saa valita.
- miehelle
on töitä aina.varsinkin jos talkoilla tekee.
- rakentajadsf
niin ja talkoiksihan nuo rakennus työt ovat hyvin pitkälti mennyt
- ,vporhb
rakentajadsf kirjoitti:
niin ja talkoiksihan nuo rakennus työt ovat hyvin pitkälti mennyt
Valitivalitivalitivaliti....... mikään ei koskaan passaa. Pitää kantaa sitä ja siivota tuota ja piikata ja levittää ja ja jajaja.....ja palkka on aina ihan paska, muut saa aina enemmän ja helpommalla. OLKAA VITTU TYYTYVÄISIÄ KUN EDES ON TÖITÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006