onko raksalla töitä

mpmm

Moi
Onko raksoilla töitä talvisin? Haluaisin raksalle pidemmäksi ajaksi ja kun pian syksy ja talvi tulee, onko sielä töitä (pirkanmaalla)? Ehkä joku kokenut voisi valaista, kiitos

7

3256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAAN

HALUAA JA VIITSII TEHDÄ. Tiedän koska itse olen raksalla töissä..

• Laattamies

Ainakin saneeraus kohteissa mm.linja-saneeraukset
      jotka kokoajan vain lisääntyy löytyy töitä aivan varmasti kun on ammattitaitoinen ja suostuu tekemään
      myös siivousta,suojausta,piikkausta,paikkausta ja kaikkea mitä saneeraus työt tuo tullessaan kaikki samalla ammattimiehen palkalla. Tosin eihän ne mitään herkkuhommia ole,vaan paskasta ja raskasta
      mutta töitä on riittänyt.

• kjsdajsdlöaö

kyllähän laattamiehille töitä löytyy mutta täytyy vaan laatottaa siistiä jälkee noin 34 neliöö vuorokaudessa. kannella laattoja, siivoilla, suojata, piikkailla, paikkailla, hioa. maksavatkin sen ammattimiehen palkan tuosta kaikesta eli 12e tunti. kun siivooja saa vaan 11.60e imuroinnista ja pyyhkimestä. että eipä ole kehumista. kta on kyllä huomattavasti korkeempi siis laatta töitä tehdessä mutta kuka sen mukaan enään makselee? ei kukaan.

• raksalle

Olen lähtenyt raksa töitä kekemään apparin töitä ensin ja nyt olen nuorempi kirvesmies.Kyl siinä joku vuosi vierähti mutta töitä on niin että saa valita.

• miehelle

on töitä aina.varsinkin jos talkoilla tekee.

• rakentajadsf

niin ja talkoiksihan nuo rakennus työt ovat hyvin pitkälti mennyt

• ,vporhb
        rakentajadsf kirjoitti:

niin ja talkoiksihan nuo rakennus työt ovat hyvin pitkälti mennyt

Valitivalitivalitivaliti....... mikään ei koskaan passaa. Pitää kantaa sitä ja siivota tuota ja piikata ja levittää ja ja jajaja.....ja palkka on aina ihan paska, muut saa aina enemmän ja helpommalla. OLKAA VITTU TYYTYVÄISIÄ KUN EDES ON TÖITÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe