Ärsyttää

kun miehet

ei osaa olla vain kavereita. Ilmeisesti ei sais juurikaan hymyillä, olla avulias tai ystävällinen, kun heti kuvitellaan toisen olevan ihastunut. Mikä logiikka miehillä tässä oikein on? Ei ole kivaa kun ystävä toisensa perään yrittää iskeä...

12

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

Vähän siitä hymystä. Yksi kassatyttö "taas" alkoi hymyilemään jotenkin avoimemmin, ja on jotenkin yliystävällinen, vaikkei aijemmin juuri hymyillyt, oli tavallinen? En ole kauvaa asioinut liikkeessä, mutta väkistenhän sitä analysoi sitten näitä juttuja.

• ap.

hymyilen kuin naispuolisille kavereillenikin.

• olen varattu

Ei millään pahalla, mutta vaikeehan sitä on olla pyrkimättä lähempään tuttavuuteen miellyttävän naisen kanssa...

Eiks naiset muka koskaan yritä iskeä ketään kivaa miestä?

• ap.

iskeä kivoja miehiä, mutta ainakaan minä en yritä iskeä kavereitani. Olen kyllä kaikkien näiden "yrittäneiden" kanssa edelleen kaveri, mutta ainakin yhdestä näen, että hän edelleen toivoo jotain muutakin meidän välillemme, vaikka olen selvästi sanonut, ettei minua kiinnosta.

• olen varattu
        ap. kirjoitti:

iskeä kivoja miehiä, mutta ainakaan minä en yritä iskeä kavereitani. Olen kyllä kaikkien näiden "yrittäneiden" kanssa edelleen kaveri, mutta ainakin yhdestä näen, että hän edelleen toivoo jotain muutakin meidän välillemme, vaikka olen selvästi sanonut, ettei minua kiinnosta.

Mulle ei ole väliä, ollaanko kavereita vai ei. Kaveruus ei ole tabu. Okei... jos ei nappaa, niin sitten ollaan kavereita... mut mikä estäs alkamasta seurustella kaverin kanssa, jos molempia kiinnostaa.

Ei mun mielestä mikää huono pohja lähteä suhteeseen, jos on jo pohjalla muuta yhteistä :-)

• ap.
        olen varattu kirjoitti:

Mulle ei ole väliä, ollaanko kavereita vai ei. Kaveruus ei ole tabu. Okei... jos ei nappaa, niin sitten ollaan kavereita... mut mikä estäs alkamasta seurustella kaverin kanssa, jos molempia kiinnostaa.

Ei mun mielestä mikää huono pohja lähteä suhteeseen, jos on jo pohjalla muuta yhteistä :-)

täytyy kai sitten olla vain imarreltu, kun kelpaisin niin monelle. :)

• niille kerran toosaa niin kyllä se sen jälkeen siitä suttaantuu :-)

• vietävänä

Se johtuu vaan siitä että miehet on niin viettiensä vietäviä. Niitten elämän päämäärä on saada perimänsä jaetuksi mahdollisimman laajalle. Sen vuoksi suurin osa miehistä, niin surullista kuin se onkin, on täysin kalunsa perässä kulkevia. Siihen siis riittää että on nainen, syy ei ole nimenomaan sinun.

Pieni osa miehistä on sitten sellaisia, että heidän kanssaan voi olla myös vain kaveri. Heidän elämässään on muutakin kuin mistä saisi seuraavaksi vakoa. Yritä löytää joku sellainen. Se ei ole helppoa, mutta mahdollista se on. Myös suoraan sanominen on joskus toimiva keino, kerrot että haluat olla ystävä eikä muuta.

Kun löydät sellaisen miehen, sinulla on pitkäaikainen ystävä. Hänellä on itsetunto kunnossa eikä se tarvitse jatkuvasti uusia kaatoja pysyäkseen kunnossa.

• vili

erikoisia kavereita sulla tosiaan on. ne ei ehkä ymmärrä homman ideaa. itse ottaisin hiton pahat herneet nenään jos joku naispuolisista ystävistäni alkais hinaamaan munaa meikäläiseltä...toi on aika pahaa vittuilua ja jollain tavalla luottamuksen pettämistä.

• Jees...

Naiset ovat huonoja kavereita. Kaverit ovat miehiä naiset taas jotain muuta.

• Ihan samanlaista se on toisinkin päin.

• wef.

Meitäkin on moneen junaan. Mä pystyn hyvin olemaan naisen kanssa kaveri. Tietty jos sä olet joku hottis niin miehethän oikein innostuu kun kuvittelevat kaikenlaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      75
      4377
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4215
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3619
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3203
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2850
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2414
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      33
      1585
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1322
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      83
      1136
    Aihe