Mulla on aikasta paljon kasveja akvassa:2 isoa keihäslehteä, 2 isoa rasvalehteä, tuuhea viuhkalehti ja keiholehti. Akvan koko on 100 litraa. Onko tämä liikaa???? Pidän kovasti akvaariokasveista. Minulla on kaksi monnia ja kaksi viherbarbia ja viisi tiikeribarbia. Jotain vihreätäpläistä levää on keihäslehden päälle hieman tullut, mutta mahtaako johtua kasvien paljoudesta? Toisaalta olen kuullut, että kasvit sitovat haitallisia aineita vedestä??
paljon kasveja
barbus
2
290
Vastaukset
- mielestäni
Kyllä nuo kuinka paljon kasveja akvaarioon on ihan makuasioita. Jos pidät siitä että siellä on paljon kasveja niin hyötyähän siitä vain on. Sitovat nimittäin niitä haitallisia aineita, kuten jo sanoit ja myös kaloilla on turvaa. Mitä monneja sinulla on?
- barbus
Mutta olisikohan olleet partamonneja ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954