Haavat

toxic.tears

Huh. Heräsin juuri tähän uneen minkä näin. Olin hyvin väsynyt ennen kuin kävin nukkumaan ja kerkesin nukkua vain parisen tuntia kun näin unen.

Olin suuressa linnassa/ kartanossa. Siellä oli joitakin ystäviäni (ei tosielämästä) valvoimme pitkään ja olin jo nukahtaa kunnes päätimme mennä tekemään jotain kartanossa.

Menin yksin johonkin suureen aulaan joka tosin ei sijainnut ensimmäisessä kerroksessa, vaan siitä johti alas ja ylös portaita. Hyvin laaja ja korkea tila.

Näin hassun näköisen valkoisen, keltasilmäisen pienipäisen pöllön lentävän suoraan kohti. Sitä säikähtämättä ojensin käteni jotta se saattoi laskeutua siihen. Pöllö tasapainotteli käsivarrellani ja painoi välillä kynsiä tiiviimmin käteen. Se pissasi minun kädelleni. :( (tuhma pöllö!):D
Sitten pöllö hyppäsi pois kädestäni.

Katsoin ympärilleni ja näin kissoja ja paljon. Yksi niistä tuli luokseni ja paijasin sitä hetken ja sitten se hyökkäsi kimppuuni painoi kyntensä käsivarteeni ja sitten polveeni. En saanut sitä irti.
Sitten yksi kiltiksi ja avuliaaksi tunnettu kaverini tuli luokseni ja irroitti kissan.

Puhuimme englantia unessa ja hän sanoi englanniksi jotain, että miksette te ikinä opi olemaan varuillanne täällä.

Sitten huomasin, että minne pöllö ja kissa oli tarranneet kyntensä käsivarsiini oli neljä haavaa, vasemmassa kolme(kissa) ja oikeassa pöllön tekemä haava. Näissä haavoissa oli kaikissa yksi kynsi.
Poika otti pihdit ja otti ne kynnet pois.

Se mihin vastausta etsin on se, että haavat alkoivat hyvin nopeasti mädäntyä ja laajentua haavan muotoisesti käsivarren poikki. Sitten heräsin.

En löytänyt mieleni sopukoista enkä unikirjoistakaan vastausta siihen. Olisin tosi kiitollinen jos joku kehtaisi tarjota näkemystään haavasta ja muistakin uneen liittyvistä tapahtumista. Tämä tuntuu taas niiltä unilta jotka merkitsevät jotain. :)

2

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorcerer

Henkinen väkivalta voi ilmetä unissa verisinä haavoina.

• toxic.tears

Ja vaikka kuinka mielenkiintoinen onkin kukaan tai edes minä itse en aiheuta itselleni henkistä väkivaltaa. Ehkä kuitenkin kuvailin nuo haavat liian löyhästi.
        Ne olivat enemmänkin verestäviä, kuin vuotavia ja ne mätänivät nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      481
      4191
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3156
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1490
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      22
      1277
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1242
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      972
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      969
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      904
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      71
      897
    Aihe