Kaksosena osaan esittää asiat hyvinkin suoraan, on mukava nähdä vastapuolen välitön reaktio.
Mutta silloin, kun pitäisi ilmaista syvempiä välittämisen/rakastumisen tunteita, menee luu kurkkuun.
Kuulostaako tutulta???
(Vaadin kyllä suoruutta toiselta osapuolelta -tietenkin.)
PUHUTTEKO
8
1042
Vastaukset
- joku
tutulta...vähän liiankin kanssa.
- hehheh vaan
Miehellä on just se vika, että laukoo suoraan mitä vaan kelle vaan, joskus tosi loukkaavaan sävyynkin. Luulee olevansa nokkela, tai sitten vaan katsoo oikeudekseen kommentoida muiden tekemisiä.
Mies on hyvin huumorintajuinen kyllä, mutta kun pitäisi kertoa miltä jokin asia tuntuu, menee ihan lukkoon. Huokailee vaan, puhisee eikä kertakaikkiaan saa sanottua mitään! Musta tämä on kummallista, olen itse sellainen joka analysoi kaiken ja vielä ääneen.
Mies ei myös esim koskaan kertoile mitä päivällä on tapahtunut, ei seuraa muiden ihmisten toimia tms. mikä on musta outoa, olen itse tarkkailija ja kova puhumaan =)
Oletko samanlainen tuppisuu?- She-male
Olen kaksosnainen ja tapailen kaksosmiestä, joka on aivan samanlainen TUPPISUU. Ei taideta päästä koskaan puusta pitemmälle eli ASIAAN... Huoh! :)
- Sophie
Tutulta kyllä kuulostaa... Hieman liikaakin:( valitettavasti.
- SJP
Siis kyllä mäkin muuten puhun, mutta jos pitäisi varsinkin jotain romanttisia tunteita ilmaista ni läskiks menee:D Ja oon muutenki ite sellanen et en jaksa mitään romanttista hössötystä, varmaan just siks ku oon siinä ite niin onneton.
- oinaslö
minun emäntä on kaksonen ja se on just tuommone:DD.
- Gemi
jep jep!En ymmärrä mikä siinä on niin vaikea ilmaista syvimpiä tunteitaan rakkaudesta tms..kun muuten sitä suu vaahdossa on kertomassa kaikenmaailman totuuksia koko kansalle tuntemuksiaan säästelemättä, mutta yksi pieni rakkauden tunnustus on hirveän vaikea kakaista ulos ja vaatii ponnisteluja tullakseen ulos, vaikka tunteista ei olisikaan mitään epäselvyyttä.Vieläpä näin kahden vuoden seurustelun jälkeenkin!Käsittämätöntä!
- ...
minä ainakin aina kuvittelen mitä sanon, mutta tosi paikan tullen, en saa mitään asioita sanotuksi. kuvittelen aina, että lyön luun kurkkuun toiselle tunneasioissa, mutta sitten en saakaan sanotuksi sitä mitä ajattelin. pelkään liikaa että toinen pahoittaa mielensä pahanpäiväisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409