Ihanaa. Uniklubin...

Ihanaa ihanaa

...laulaja on hiljaa! IHANAAA!

6

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Campo

Kannattaisi Uniklubin Jussin opetella laulamaan, ettei kävisi noin niin kuin kävi. Se on ihan puhtaasti laulutekniikasta kiinni. Ei muuta kuin laulutunneille, niin ääni kestää paremmin eikä kuulosta kamalalta rääkymiseltä.
      Esim. oopperalalulajat pystyvät laulamaan vaikka kahdeksan tuntia joka päivä, eikä äänelle käy mitään.

• ||Jussin peipp||

Hei campo! täs sulle: ensinnäkään ei ole kysymys mistään helvetin laulutekniikasta! vaan Jusun äänihuuleen, on tullut patti ja se on pahentunut. ja sinne on tullut verenpurkauksia! ja siksi hän joutuu leikkaukseen, ja siitä sairaslomalle! ei mistään äänen lähdöstä!!!!!!

• suuripieni rokkari
        ||Jussin peipp|| kirjoitti:

Hei campo! täs sulle: ensinnäkään ei ole kysymys mistään helvetin laulutekniikasta! vaan Jusun äänihuuleen, on tullut patti ja se on pahentunut. ja sinne on tullut verenpurkauksia! ja siksi hän joutuu leikkaukseen, ja siitä sairaslomalle! ei mistään äänen lähdöstä!!!!!!

Rakas "peipp", kyllähän se vain niin on, että se kyhmy tulee väärästä laulutekniikasta / äänenmuodostuksesta, jos on tullakseen. Ääni pitäisi muodostaa palleassa, EI kurkussa. Ja se ääni saattaa kyllä lähteä, mikäli kyhmyä ei hoideta. Herääpäs lapsonen todellisuuteen äläkä kommentoi mitä sattuu. Itsekin olen UK:n fani, mutta nyt oli pakko palauttaa sinut todellisuuteen. Kiitos ja anteeksi.

• Mirde

Jussi laulaa kyllä mielestäni ihan helvetin hyvin ilman mitään laulutuntejakin.Ei sitä sitten mitään mahda jos Jusulle on tullut kyhmy:/Turha siitä kuitenkin noin kauhee meteli nostaa.Jussi vaan yksinkertaisesti keikkailee UK:n kanssa niin paljon että pakostikkin siinä jossain vaiheessa ääni lähtee.(Ja ehkäpä polttaa liikaa:D) Mutta anyway. Ei asialle mitään mahda.Kuitenkin Jussi pääsee syksyllä leikkaukseen ja silleen.Kyllä siinä taitaa jonkin moinen sairasloma olla edessä,mutta kyllä fanit sen kestää:>(itsestäni en olisi niin varma)
      En muuten noista "verenpurkauksista" ollut mitään kuullutkaan,mutta ehkä olen lukenut liian vähän lehtiä:DNo samapa tuo.

• Jepsiduu

kyllä hyvältä mutta varmasti laulutekniikkaa parantamalle vielä paremmalta. Mun käsityksen mukaan Jussi ei polta....

• O
        Jepsiduu kirjoitti:

kyllä hyvältä mutta varmasti laulutekniikkaa parantamalle vielä paremmalta. Mun käsityksen mukaan Jussi ei polta....

mitkää äänihuulet vedä vittu päähäs ja painu vaikka jussin alkkareihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1888
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      996
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe