http://www.autocar.co.uk/FirstDrive_Summary.asp?RT_ID=220878
Mielenkiintoista nähdä mitä tulee maksamaan Suomessa. Taitaa mennä auto vaihtoon.
BMW 335i
56
6009
Vastaukset
- BMW Power
Voi hyvinkin olla että myös oma auto vaihtuu ensi keväällä.
Tuosta tekstistä voi taas vetää sen johtopäätöksen että RF:t eivät sovi tähänkään malliin, koska kyllä siihen 18" vanteet on ainakin kesäksi saatava...
Hintakin tuntuu olevan kunnossa, siis ainakin Englannissa, saa nähdä paljon maksaa täällä.- BMW Poverty
saako siihen lastuja tai kompressoria? minä laitan siihen 25" vanteet
tolla on hyvä päästellä kyttiä pakoon - Run flat
Run flatit eivät sovi huonoille teille. Eiköhän ne tähänkin malliin sovi muuten loistavasti. mielestäni runflatien kaarreominaisuudet on loistavat. Rengas on jäykkä eikä taitu alle kovassakaan ajossa.
- Vertailukohta oikein
"t sounds like a Focus ST when you press the starter button."
- BMW Power
Täällä voi jo rakentaa 335Ci:n virtuaalisesti:
http://ecom.bmwgroup.com/ecom32/GB/BMW/en/pages/vse/index.jsp;jsessionid=EroU0bqJuOfK6OzLnlXbhlZyuD9D4BJNClZfA9dEjcPEC1Hr02Lk!720642375?process=vse
Tosin englanniksi ja punnissa...- E92
335ci:n ennakkohinta 63700euroa ja 325ci:n 51250euroa. Suomeen tulee syyskuussa.
- BMW Power
E92 kirjoitti:
335ci:n ennakkohinta 63700euroa ja 325ci:n 51250euroa. Suomeen tulee syyskuussa.
Tuolla hinnalla autoni on ensi keväällä 335CiA eli bruttona n. 75 k€ varusteineen.
- BMW Power
BMW Power kirjoitti:
Tuolla hinnalla autoni on ensi keväällä 335CiA eli bruttona n. 75 k€ varusteineen.
335CiA (automatic Gearbox with gearsift paddles)
Sparkling Graphite / Musta kangas/nahka
Logic7
Aktiivi ohjaus
Muuta ei välttämättä tarvitakkaan.
Tämä tietenkin sillä varauksella että bmw.co.uk:n varustetiedot toimivat myös Suomessa.
Tietenkin alkuperäiset 17" 225/45 ja 255/55 vanteet tarvitsevat talvirenkaat ja OEM
18" vanteet sekä 225/40 ja 255/45 suvikumit pitää hankkia. - 330d E90
BMW Power kirjoitti:
335CiA (automatic Gearbox with gearsift paddles)
Sparkling Graphite / Musta kangas/nahka
Logic7
Aktiivi ohjaus
Muuta ei välttämättä tarvitakkaan.
Tämä tietenkin sillä varauksella että bmw.co.uk:n varustetiedot toimivat myös Suomessa.
Tietenkin alkuperäiset 17" 225/45 ja 255/55 vanteet tarvitsevat talvirenkaat ja OEM
18" vanteet sekä 225/40 ja 255/45 suvikumit pitää hankkia.Kokoamasi auto tuntuu hienolta paketilta. Sulla on hyvät tiedot uusista malleista, joten saatko tietoa Suomen varusteista / hinnoista. Kiitos etukäteen. Oma jälleenmyyjä ei tiennyt mitään...
- aktiiviohjausta!
BMW Power kirjoitti:
335CiA (automatic Gearbox with gearsift paddles)
Sparkling Graphite / Musta kangas/nahka
Logic7
Aktiivi ohjaus
Muuta ei välttämättä tarvitakkaan.
Tämä tietenkin sillä varauksella että bmw.co.uk:n varustetiedot toimivat myös Suomessa.
Tietenkin alkuperäiset 17" 225/45 ja 255/55 vanteet tarvitsevat talvirenkaat ja OEM
18" vanteet sekä 225/40 ja 255/45 suvikumit pitää hankkia.Aktiiviohjaus on todella syvältä. Ota ennemmin comfort access ja muuta kivaa.
- BMW Power
330d E90 kirjoitti:
Kokoamasi auto tuntuu hienolta paketilta. Sulla on hyvät tiedot uusista malleista, joten saatko tietoa Suomen varusteista / hinnoista. Kiitos etukäteen. Oma jälleenmyyjä ei tiennyt mitään...
Eiköhän nuo tarkat hinnat tule tietoon elokussa.
Nimerkki Coupe tiesi autojen ennakko hinnat, katso hänen viestinsä vähän ylempänä.
Muuten sanoisin että varuste hinnoittelu on hyvin läheellä E90/E91.
Mutta vanne vaihtoehtoja en ole vielä nähnyt muutakuin www.bmw.se sivuilla, missä oli yksi 19" vaihtoehto.
Todennäköisesti E90 vanteet käyvät myös E92:een. - E92
BMW Power kirjoitti:
Eiköhän nuo tarkat hinnat tule tietoon elokussa.
Nimerkki Coupe tiesi autojen ennakko hinnat, katso hänen viestinsä vähän ylempänä.
Muuten sanoisin että varuste hinnoittelu on hyvin läheellä E90/E91.
Mutta vanne vaihtoehtoja en ole vielä nähnyt muutakuin www.bmw.se sivuilla, missä oli yksi 19" vaihtoehto.
Todennäköisesti E90 vanteet käyvät myös E92:een.Tiedossani olevat hinnat ovat tosiaan ennakkohintoja. Muutoksia saattaa tulla, mutta tuskin ainakaan halpenee. Sain liikkeestä myös lisävarustehinnaston, joka on melkein samanlainen kuin sedanin. Vakiovarustus on onneksi aika kattava. Vakiona xenon-valot,sähköpenkit,cd yms.
- BMW Power
E92 kirjoitti:
Tiedossani olevat hinnat ovat tosiaan ennakkohintoja. Muutoksia saattaa tulla, mutta tuskin ainakaan halpenee. Sain liikkeestä myös lisävarustehinnaston, joka on melkein samanlainen kuin sedanin. Vakiovarustus on onneksi aika kattava. Vakiona xenon-valot,sähköpenkit,cd yms.
Mistä liikkeestä sait hinnaston, jos pääkaupunki seudulla niin käyn hakemassa!
Tuossa yllä listasin muutaman varusteen.
(met väri, puolinahat ja Logic 7 eli Hi-Fi Pro ym)
Jaksaisikto millään ilmoittaa niiden hinnat, kiitos!
Oliko hinnastossa montaa uutta 18" vannemallia? - E92
BMW Power kirjoitti:
Mistä liikkeestä sait hinnaston, jos pääkaupunki seudulla niin käyn hakemassa!
Tuossa yllä listasin muutaman varusteen.
(met väri, puolinahat ja Logic 7 eli Hi-Fi Pro ym)
Jaksaisikto millään ilmoittaa niiden hinnat, kiitos!
Oliko hinnastossa montaa uutta 18" vannemallia?Sain hinnaston Turusta. Hinnasto on päivätty 7.6.06. Erikoista ettei hintoja löydy vielä BMW:n sivuilta. Tässä kuitenkin haluamasi hinnat:
Met.väri-1200eur, puolinahat-1200, automaattivaihteet-3360, Hi-Fi pro kaiutin-1840 ja samalla pitää ottaa Pro Radio-320. Outoa että automaatti-ilmastointi ei ole vakiona, maksaa 1200euroa!.
Vaikea päättää tilaako BMW:n vai uuden TT Audin...kai se BMW on kuitenkin. - BMW Power
E92 kirjoitti:
Sain hinnaston Turusta. Hinnasto on päivätty 7.6.06. Erikoista ettei hintoja löydy vielä BMW:n sivuilta. Tässä kuitenkin haluamasi hinnat:
Met.väri-1200eur, puolinahat-1200, automaattivaihteet-3360, Hi-Fi pro kaiutin-1840 ja samalla pitää ottaa Pro Radio-320. Outoa että automaatti-ilmastointi ei ole vakiona, maksaa 1200euroa!.
Vaikea päättää tilaako BMW:n vai uuden TT Audin...kai se BMW on kuitenkin.Kiittää ja kumartaa.
Täytyy huomenna (ekana lomapäivänä) mennä tivaamaan hinnastoa Laakkoselta ja ellei sieltä löydy niin menen Vantaalle BMW Suomessa käymään, vai pitäisikö sanoa BMW Group Nordicin Suomen haarakonttorissa!
Mulla on E60:ssa automaatti-ilmastointi mutta ei ns. laajennettu sellainen. Samasta asiasta lienee kysymys.
Ellei osakkeet nyt rojahda taas, niin tilaan 335CiA:n about noilla varustella mitä kerroin.
AS jää vielä mietintämyssyyn kuten joku muukin pikkuherkku.
Uusi Audi TT - ei kai...
3.2 Quattro 250 hv ja 320 Nm
335xCi 306 hv ja 400 Nm
Ym., ym., ym... - tilaan
E92 kirjoitti:
Sain hinnaston Turusta. Hinnasto on päivätty 7.6.06. Erikoista ettei hintoja löydy vielä BMW:n sivuilta. Tässä kuitenkin haluamasi hinnat:
Met.väri-1200eur, puolinahat-1200, automaattivaihteet-3360, Hi-Fi pro kaiutin-1840 ja samalla pitää ottaa Pro Radio-320. Outoa että automaatti-ilmastointi ei ole vakiona, maksaa 1200euroa!.
Vaikea päättää tilaako BMW:n vai uuden TT Audin...kai se BMW on kuitenkin.TT:n. Vaikuttaa uskomattoman namulta.
Jos kiinnostaa:
http://www.autozeitung.de/images/cars/1770/vt_auditt_z4.pdf
BMW-Power: Mikä niissä hevosvoimissa kiehtoo varsinkaan Suomessa? En ymmärrä. - BMW Power
tilaan kirjoitti:
TT:n. Vaikuttaa uskomattoman namulta.
Jos kiinnostaa:
http://www.autozeitung.de/images/cars/1770/vt_auditt_z4.pdf
BMW-Power: Mikä niissä hevosvoimissa kiehtoo varsinkaan Suomessa? En ymmärrä.Ajelin poikana (12v) jääradalla päiväkausia Audi Coupé S 100 merkkisellä autolla vuonna -72.
Auto oli upouusi ja isäpuoleni työsuhde auto. Siihen aikaan työsuhdeauto tarkoitti sitä että se oli etu - siitä ei maksettu penniäkään veroja tms!
Eli ei minulla oli mitään Audia vastaan eikä oikeastaan mitään muutakaan automerkkiä, kunhan tekevät briljantin pelin (jopa japsit osaavat).
Mutta BMW:ssä on sitä jotain mistä itse tykkään.
Totta on ettei tehoilla Suomessa paljoakaan tee, pärjään nytin '05 525iA:lla, mutta...
Minulla oli aikoinaan kaksikin E46 coupéta, '99 320Ci ja '01 325Ci.
Vaihdoin jälkimmäisen pois (->525iA E39) kun kusipää A3S kuski tappoi pikkutytön Helsingin Munkkiniemessä.
Ehkä pitäisi palauttaa mieleen tuo, mutta äänestän kertakaikkiaan tuon N54B35 koneen puolesta (ja E92:n). Varmaa on, että ainakaan aluksi kone ei tule olemaan ongelmaton mutta
uutta coupéta tekee mieli.
E92 tarjoaa takapenkit mitä TT käytännössä ei.
Olen business maalimassa vahvasti mukana ja joskus tarvitsen niitä takatiloja. - TT ed. mielessä
BMW Power kirjoitti:
Ajelin poikana (12v) jääradalla päiväkausia Audi Coupé S 100 merkkisellä autolla vuonna -72.
Auto oli upouusi ja isäpuoleni työsuhde auto. Siihen aikaan työsuhdeauto tarkoitti sitä että se oli etu - siitä ei maksettu penniäkään veroja tms!
Eli ei minulla oli mitään Audia vastaan eikä oikeastaan mitään muutakaan automerkkiä, kunhan tekevät briljantin pelin (jopa japsit osaavat).
Mutta BMW:ssä on sitä jotain mistä itse tykkään.
Totta on ettei tehoilla Suomessa paljoakaan tee, pärjään nytin '05 525iA:lla, mutta...
Minulla oli aikoinaan kaksikin E46 coupéta, '99 320Ci ja '01 325Ci.
Vaihdoin jälkimmäisen pois (->525iA E39) kun kusipää A3S kuski tappoi pikkutytön Helsingin Munkkiniemessä.
Ehkä pitäisi palauttaa mieleen tuo, mutta äänestän kertakaikkiaan tuon N54B35 koneen puolesta (ja E92:n). Varmaa on, että ainakaan aluksi kone ei tule olemaan ongelmaton mutta
uutta coupéta tekee mieli.
E92 tarjoaa takapenkit mitä TT käytännössä ei.
Olen business maalimassa vahvasti mukana ja joskus tarvitsen niitä takatiloja.Selvä. Makunsa ja tarpeensa kullakin.
"A3S kuski tappoi pikkutytön Helsingin Munkkiniemessä". Nimenomaan kuski tappoi. Ei auto, saatika automerkki, kuten media tykkää hehkuttaa..
Olet erittäin asiallinen kirjoittelija.. Hyvää kesää sinulle! - Ensin
BMW Power kirjoitti:
Kiittää ja kumartaa.
Täytyy huomenna (ekana lomapäivänä) mennä tivaamaan hinnastoa Laakkoselta ja ellei sieltä löydy niin menen Vantaalle BMW Suomessa käymään, vai pitäisikö sanoa BMW Group Nordicin Suomen haarakonttorissa!
Mulla on E60:ssa automaatti-ilmastointi mutta ei ns. laajennettu sellainen. Samasta asiasta lienee kysymys.
Ellei osakkeet nyt rojahda taas, niin tilaan 335CiA:n about noilla varustella mitä kerroin.
AS jää vielä mietintämyssyyn kuten joku muukin pikkuherkku.
Uusi Audi TT - ei kai...
3.2 Quattro 250 hv ja 320 Nm
335xCi 306 hv ja 400 Nm
Ym., ym., ym...Kannattaa testata tuota AS:a ennen kuin otat sen. Tuon mukana tulee tietysti se servotronic mutta mielestäni nykyinen kolmonen ei sitä kaipaa. Ohjaus on aivan loistava ilmankin. Aavistuksen jäykkä moneen muuhun verrattuna mutta siihen tottuu nopeasti ja sekin antaa osaltaa tiettyä jämäkkyyden tuntua. Lisäksi kun ohjaus on todella tarkka niin sitä jämäkkyyttä siihen kaivataankin ettei vaikutelmasta tule levoton. AS tekee joskus ihme liikkeitä enkä etenkään liukkaalla pidä siitä että auto tekee mahdolliset korjausliikkeet puolestani.
- toinenbemaristi
BMW Power kirjoitti:
335CiA (automatic Gearbox with gearsift paddles)
Sparkling Graphite / Musta kangas/nahka
Logic7
Aktiivi ohjaus
Muuta ei välttämättä tarvitakkaan.
Tämä tietenkin sillä varauksella että bmw.co.uk:n varustetiedot toimivat myös Suomessa.
Tietenkin alkuperäiset 17" 225/45 ja 255/55 vanteet tarvitsevat talvirenkaat ja OEM
18" vanteet sekä 225/40 ja 255/45 suvikumit pitää hankkia.Ostin ite 12,päivä 320si,n ja nyt kun kattelin mitä varusteita siinä pitäs olla nii monitoimiratti, parkkitutka, aut.himmenevä- taustapeilija, pro-radio puuttu. että näin täällä pohjoisessa ja hinta silti kova.
- Suomessa
Hinta asettunee jonnekin 63k€ paikkeille. Ei paha. Hieno juttu että Bemarilta tulee tällainen välimalli M3:n alapuolelle. Minulla on ollut M3 ja olen vahvasti sitä mieltä että se on hiukan liikaa kilpa-auto normaaliin liikenteeseen Suomessa. 335i menee vakavaan harkintaan kunhan myyntiin tulee sedan malli tuolla padalla.
- Hinnoittelu
Taitaa olla BMW ainoa merkki, jolla 2-ovinen sedan maksaa enemmän, kuin täsmälleen vastaava 4-ovinen sedan.
- kyllä se maksaa...
...enemmän Ferrarillakin. Sitäpaitsi BMW:n toinen malli on coupe, ei sedan.
- Sixinline
Happamia sanoi kettu...
Mutta tiedoksi sinullekin mutta lähinnä muille, että E90:n (sedan) ja E92:n (coupé) välillä on suuria eroja varustelussa.
Perinteisesti coupé on halvempi kuin sedan kun ottaa varusteet huomioon.
E92:ssa on vakiona mm. sporttipenkit, madallettu alusta, ksenon valot, 17" vanteet (takana leveämmät) ja paljon muuta mistä joutuu sedanissa maksamaan.
Nämä kuin ynnää ja lisää vielä huomattavasti näyttävämmän ulkonäön sekä paremmin säilyvän jälleenmyyntiarvon niin voi todeta, että BMW:n 3-sarjan coupét ovat autoilusta nauttiville mitä parhain ostos mikäli ei välttämättä tarvitse 4-ovista tai farkkua. - Elämä on
Sixinline kirjoitti:
Happamia sanoi kettu...
Mutta tiedoksi sinullekin mutta lähinnä muille, että E90:n (sedan) ja E92:n (coupé) välillä on suuria eroja varustelussa.
Perinteisesti coupé on halvempi kuin sedan kun ottaa varusteet huomioon.
E92:ssa on vakiona mm. sporttipenkit, madallettu alusta, ksenon valot, 17" vanteet (takana leveämmät) ja paljon muuta mistä joutuu sedanissa maksamaan.
Nämä kuin ynnää ja lisää vielä huomattavasti näyttävämmän ulkonäön sekä paremmin säilyvän jälleenmyyntiarvon niin voi todeta, että BMW:n 3-sarjan coupét ovat autoilusta nauttiville mitä parhain ostos mikäli ei välttämättä tarvitse 4-ovista tai farkkua.enemmä kuin Sedan. En ymmärrä mistä toisenlainen mielipiteesi johtuu? Toisaalta jos haluaa erikoisemman auton, eipä sillä hinnanpudotuksella ole väliä. Tunne ratkaisee, ei järki.
- kysyä
kyllä se maksaa... kirjoitti:
...enemmän Ferrarillakin. Sitäpaitsi BMW:n toinen malli on coupe, ei sedan.
Mitä Ferraria tarkoitat?
Otapa huomioon, että BMW 300-sarjan coupe on 4-ovisen 2-ovinen muunnos ja korimalliltaan sedan.
Onhan noita coupe-merkintöjä muillakin: esimerkiksi vanha 5-ovinen Megane oli myynnissä coupe-nimellä...
- autoa vaihtamassa
Onko tiedossa, että onko sama ahdettu kone tulossa myös sedaniin / farkkuun?
- tulossa.....
joka koriin , ajan kanssa. Viimoistaan faceliftissä. Jenkeissä menee mallimerkinnätkin uusiksi, tulee 323 ja 328 takas, jää 330 ja 325 pois. Saadaan "tilaa" 335i:lle.
Ja ton padan saa ens vuonna nelivetoiseen coupeen....Eli ekaa kertaa tulee neliveto bemun coupeihin (tai on se joskus tainnu/saattanu olla, mutta ei ainankaan e46/46 malleissa)
Ja joku mainitsi että coupe pitää hintaansa hyvin... noh, tollaset 0,9€/km on tullut ekana vuonna alaspäin, kiitos kysymästä.... (17500km)
- BMW Power
Jaa-a, nuo pilleri ahtimet on ihan kivoja, mutta tuotto loppuu aika nopeesti, eli lastulla virittäminen on hankalaa.
- BMW Power
Vaikka en olekaan rekisteröinyt nimimerkkiäni niin älä rupea nimissäni kirjoittelemaan!
Olen samalla BMW Power nimimerkillä kirjoitellut tänne jo pari vuotta ja tietoni löytyy tarvittaessa saitin ylläpitäjiltä.
Seison omien sanojeni takana - en sinun!
T. BMW Power - Bemmari
BMW Power kirjoitti:
Vaikka en olekaan rekisteröinyt nimimerkkiäni niin älä rupea nimissäni kirjoittelemaan!
Olen samalla BMW Power nimimerkillä kirjoitellut tänne jo pari vuotta ja tietoni löytyy tarvittaessa saitin ylläpitäjiltä.
Seison omien sanojeni takana - en sinun!
T. BMW PowerOlen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi tuosta nimimerkki asiasta, mutta koska et ole rekisteröitynyt (kuten en minäkään) niin et voi olettaa ettei kukaan käyttäisi samaa nimimerkkiä, joten tilanteeseen pitää vain sopeutua.
- BMW Pover
Bemmari kirjoitti:
Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi tuosta nimimerkki asiasta, mutta koska et ole rekisteröitynyt (kuten en minäkään) niin et voi olettaa ettei kukaan käyttäisi samaa nimimerkkiä, joten tilanteeseen pitää vain sopeutua.
Juu samaa mieltä, mutta jos ei ole rekisteröitynyt, niin turha valittaa. Tuossa oikeallahan lukee "varaa oma nimimerkki"
Ei tuollaistakaan nimimerkkiä ole kellään?
- BMW Power
Sain ennakkohinnastot ja vakiovarute listat Herttonimen Laakkoselta tänään, ne on päivätty 4.7.2006.
Tilaukseen menee 335iA Coupé. Siinä on vakiona lisäksi (vrt. 325Ci ja 330Ci) mm. sporttialusta ja -penkit sähkösäädöillä ja muistilla.
Väri Arctic ja mustalla puolinahka sisustuksella.
Star Spoke 189 18" sekarengastus (e 225/40 t 255/35).
Comfort paketti joka sisältää:
Monitoimi ohjauspyörä (vakio 335i)
Autom. himmentyvät pelit
Etukyynärnoja
PDC eteen
Sadetunnistin
Ilmastointiautomatiikka
Cruise jarrutoiminnolla
Ulko- ja sisävalopaketti
Radio BMW Professional
HiFi-Professional kaitutinjärjestelmä
En ole ihan varma vaatiiko HiFi Pro kaiutinpaketti vielä lisäksi jotain.
Radiohan tulee Comfort paketin yhteydessä.
Jos vaatii niin taidan tyytyä HiFi-kaiutinjärjestelmään.
PDC myös eteen (?)
Dynamic paketti (??) joka sisältää:
Comfort Access
Urheiluistuimet (vakio 335i)
Kääntyvät ajovalot
V-spoke 188 17" vanteet (vakio 335i)
Talvirengaspaketti kitkoilla (17"?) ja lohkis sisäpistokkeella pitää myös hankkia.
Tämä lista voi tosin vielä muuttua jonkin verran ennen tilauksen allekirjoitusta.
Vaihdossa menee vuoden vanha 525iA.
Nimimerkkiasiasta sen verran, että niinhän se on, mutta toivoa voi aina.
Coupé pitää hintansa paremmin kuin 4 ovinen, tämä on fakta, tutkippa asiaa.
Se tosin ei ole syy miksi coupén hankin.
Hyvää kesää vaan kaikille ja yritetään kirjoiltella asiallisesti tänne, niin ehkä taso nousee pystyvästi...- ihmeessä
kerrot tällä palstalla, minkä auton ostat? Eikö tuo ns. pienimunasten hommaa kehuskella tuollaisilla?
Sitten kun olet saanut auton, niin kerro täällä vielä rekisterinumero, niin annan sen ystävälleni Igorille, joka käy hakemassa autosi ilmaiseksi itärajan taakse. - setti sulla
Melko tarkkaan samat kilkkeet mitkä itse ruksasin 325i:hin. Kärsiikö kysyä mitä lysti noin suurinpiirtein kustantaa?
Comfort access on mainio varuste, kääntyvät ajovalot mielestäni melko turha keksintö. Sporttipenkit pitää ehdottomasti olla. Kannattaa kyllä nekin koeistua ensin. On meinaan aika kapeat pulkat jos on vähän skrodempi karju. Vaikka kyllähän ne penkit "halaa" mukavasti kun säätää napista. Cruise jarrutoiminnolla on vähän kaksijakoinen juttu mutta eihän tuohon tavallista edes saa. Varmistaa kyllä ettei nopeus ylity mutta joissakin tilanteissa jarruttaa vähän turhankin rajusti. Lisäksi syö tietysti jarrupaloja ja bensaa menee enemmän mutta nämä nyt on tuon hintaluokan autossa aika sivuseikkoja muutenkin.
Onkoha tuota 335d konetta tulossa 3-sarjaan? Olisi mielenkiintoista tietää mihin sen hinta asettuu. Tuskin häviää paljon paikaltaan kiihdytyksessä 335i:lle ja vääntö varmaan pyörittäisi vaikka maapalloa eli saattaa ohitukset sujua suht' jouhevasti. - hommaako
ihmeessä kirjoitti:
kerrot tällä palstalla, minkä auton ostat? Eikö tuo ns. pienimunasten hommaa kehuskella tuollaisilla?
Sitten kun olet saanut auton, niin kerro täällä vielä rekisterinumero, niin annan sen ystävälleni Igorille, joka käy hakemassa autosi ilmaiseksi itärajan taakse.Ei suinkaan. Se on pienimunasten hommaa vain kateellisten mielestä. Brassailu ei ole mahdollista ilman kateellisia paskoja kuten sinä. Tämä on BMW palsta ja meitä kiinnostaa hyvinkin paljon millaisia autoja ihmisillä täällä on että voimme sitten kysellä kuulumisia ja kokemuksia.
Sinulla ei ole Igor nimistä ystävää etkä osaa edes venäjää. Sen lisäksi että olet kateellinen olet myös valehtelija eikä sinulla ole käytöstapoja. Siinä onkin jo monta hyvää syytä miksi sinä et tule koskaan omistamaan uutta BMW:tä.
Kysy vaan rohkeasti lisää jos jäi joku asia mietityttämään. Vastaan mielelläni. - 330d E90
setti sulla kirjoitti:
Melko tarkkaan samat kilkkeet mitkä itse ruksasin 325i:hin. Kärsiikö kysyä mitä lysti noin suurinpiirtein kustantaa?
Comfort access on mainio varuste, kääntyvät ajovalot mielestäni melko turha keksintö. Sporttipenkit pitää ehdottomasti olla. Kannattaa kyllä nekin koeistua ensin. On meinaan aika kapeat pulkat jos on vähän skrodempi karju. Vaikka kyllähän ne penkit "halaa" mukavasti kun säätää napista. Cruise jarrutoiminnolla on vähän kaksijakoinen juttu mutta eihän tuohon tavallista edes saa. Varmistaa kyllä ettei nopeus ylity mutta joissakin tilanteissa jarruttaa vähän turhankin rajusti. Lisäksi syö tietysti jarrupaloja ja bensaa menee enemmän mutta nämä nyt on tuon hintaluokan autossa aika sivuseikkoja muutenkin.
Onkoha tuota 335d konetta tulossa 3-sarjaan? Olisi mielenkiintoista tietää mihin sen hinta asettuu. Tuskin häviää paljon paikaltaan kiihdytyksessä 335i:lle ja vääntö varmaan pyörittäisi vaikka maapalloa eli saattaa ohitukset sujua suht' jouhevasti.on tulossa myöhemmin, todennäköisesti maaliskuussa 2007. Alkuun tulee 325 ja 335 bensat, loput moottorivaihtoehdot alkuvuonna. 335d on varmaan hieno peli sekin, mutta kyllä meikäläistä edelleen ihmetyttää 335i:n suorituskyky. Vääntöä 400 Nm jo 1300 kierroksella. 335i :n suorituskyky on hyvin lähellä superautoksikin luonnehdittua E46 M3 autoa.
- sitä
330d E90 kirjoitti:
on tulossa myöhemmin, todennäköisesti maaliskuussa 2007. Alkuun tulee 325 ja 335 bensat, loput moottorivaihtoehdot alkuvuonna. 335d on varmaan hieno peli sekin, mutta kyllä meikäläistä edelleen ihmetyttää 335i:n suorituskyky. Vääntöä 400 Nm jo 1300 kierroksella. 335i :n suorituskyky on hyvin lähellä superautoksikin luonnehdittua E46 M3 autoa.
Jossain BMW:n omissa tiedotteisa sanottiinkin että käytännössä suorituskyky on parempi kuin vanhassa M3:ssa. Hieno peli! Onhaan tuo nykyinen 325i:kin nopeampi kuin vanha 330i.
- BMW Power
setti sulla kirjoitti:
Melko tarkkaan samat kilkkeet mitkä itse ruksasin 325i:hin. Kärsiikö kysyä mitä lysti noin suurinpiirtein kustantaa?
Comfort access on mainio varuste, kääntyvät ajovalot mielestäni melko turha keksintö. Sporttipenkit pitää ehdottomasti olla. Kannattaa kyllä nekin koeistua ensin. On meinaan aika kapeat pulkat jos on vähän skrodempi karju. Vaikka kyllähän ne penkit "halaa" mukavasti kun säätää napista. Cruise jarrutoiminnolla on vähän kaksijakoinen juttu mutta eihän tuohon tavallista edes saa. Varmistaa kyllä ettei nopeus ylity mutta joissakin tilanteissa jarruttaa vähän turhankin rajusti. Lisäksi syö tietysti jarrupaloja ja bensaa menee enemmän mutta nämä nyt on tuon hintaluokan autossa aika sivuseikkoja muutenkin.
Onkoha tuota 335d konetta tulossa 3-sarjaan? Olisi mielenkiintoista tietää mihin sen hinta asettuu. Tuskin häviää paljon paikaltaan kiihdytyksessä 335i:lle ja vääntö varmaan pyörittäisi vaikka maapalloa eli saattaa ohitukset sujua suht' jouhevasti.335dA coupé on ennakkohinnastossa €68800 ja samoilla top-in-line extroilla kun 335Ci joka maksaa 63700.
"Riittävän" nopeita kummatkin, esim. 335i 5,5 sek 0-100.
Uusi, hiukan terävämpi, konehan myös tuohon twin-turbo dieseliin tulee.
About kymmenen kilowattia ja pari kymmentä neutonia lisää...
Ainoat x hinnoiltellut mallit ovat toistaiseksi 325Cxi, 330Cxi ja 330Cxd.
Myös kolmekymppiseen bensaan tulee hiukan lisää tehoa (275 hv ja 315 Nm).
Tuo minun C lienee kyllä väärä merkintä koska virallisesti mennään ilman C merkintää toisin kun E46:ssa.
Uudessa M3:ssa löytyykin sitten yli 400 heppanen V8! - 330d E90
BMW Power kirjoitti:
335dA coupé on ennakkohinnastossa €68800 ja samoilla top-in-line extroilla kun 335Ci joka maksaa 63700.
"Riittävän" nopeita kummatkin, esim. 335i 5,5 sek 0-100.
Uusi, hiukan terävämpi, konehan myös tuohon twin-turbo dieseliin tulee.
About kymmenen kilowattia ja pari kymmentä neutonia lisää...
Ainoat x hinnoiltellut mallit ovat toistaiseksi 325Cxi, 330Cxi ja 330Cxd.
Myös kolmekymppiseen bensaan tulee hiukan lisää tehoa (275 hv ja 315 Nm).
Tuo minun C lienee kyllä väärä merkintä koska virallisesti mennään ilman C merkintää toisin kun E46:ssa.
Uudessa M3:ssa löytyykin sitten yli 400 heppanen V8!tuon 335i:n hinta 63700 ilman automaattia? 335d mallia ei taida saadakkaan manuaalivaihteistolla.
Ei ainakaa 535d:tä ole saanut. - voi.
hommaako kirjoitti:
Ei suinkaan. Se on pienimunasten hommaa vain kateellisten mielestä. Brassailu ei ole mahdollista ilman kateellisia paskoja kuten sinä. Tämä on BMW palsta ja meitä kiinnostaa hyvinkin paljon millaisia autoja ihmisillä täällä on että voimme sitten kysellä kuulumisia ja kokemuksia.
Sinulla ei ole Igor nimistä ystävää etkä osaa edes venäjää. Sen lisäksi että olet kateellinen olet myös valehtelija eikä sinulla ole käytöstapoja. Siinä onkin jo monta hyvää syytä miksi sinä et tule koskaan omistamaan uutta BMW:tä.
Kysy vaan rohkeasti lisää jos jäi joku asia mietityttämään. Vastaan mielelläni.Hyvä ihminen,
Lue tarkkaan tuo vastauksesi. Selvästi huomaa, että et ole ymmärtynyt kirjoituksen aihetta. Mutta ehkä se on ymmärrettävää, jos olet katkeroitunut elämääsi, koska lopetit opiskelun peruskoulun jälkeen ja joudut tällä hetkellä olemaan kellokorttityössä. Todennäköisesti istut paperitehtaan valvomossa.
KYSYMYS:
Miksi
Kirjoittanut: ihmeessä 11.7.2006 klo 09.26
kerrot tällä palstalla, minkä auton ostat? Eikö tuo ns. pienimunasten hommaa kehuskella tuollaisilla?
Sitten kun olet saanut auton, niin kerro täällä vielä rekisterinumero, niin annan sen ystävälleni Igorille, joka käy hakemassa autosi ilmaiseksi itärajan taakse.
VASTAUS:
Pienimunasten
hommaako 11.7.2006 klo 15.00
Ei suinkaan. Se on pienimunasten hommaa vain kateellisten mielestä. Brassailu ei ole mahdollista ilman kateellisia paskoja kuten sinä. Tämä on BMW palsta ja meitä kiinnostaa hyvinkin paljon millaisia autoja ihmisillä täällä on että voimme sitten kysellä kuulumisia ja kokemuksia.
Sinulla ei ole Igor nimistä ystävää etkä osaa edes venäjää. Sen lisäksi että olet kateellinen olet myös valehtelija eikä sinulla ole käytöstapoja. Siinä onkin jo monta hyvää syytä miksi sinä et tule koskaan omistamaan uutta BMW:tä.
Kysy vaan rohkeasti lisää jos jäi joku asia mietityttämään. Vastaan mielelläni. - heh
hommaako kirjoitti:
Ei suinkaan. Se on pienimunasten hommaa vain kateellisten mielestä. Brassailu ei ole mahdollista ilman kateellisia paskoja kuten sinä. Tämä on BMW palsta ja meitä kiinnostaa hyvinkin paljon millaisia autoja ihmisillä täällä on että voimme sitten kysellä kuulumisia ja kokemuksia.
Sinulla ei ole Igor nimistä ystävää etkä osaa edes venäjää. Sen lisäksi että olet kateellinen olet myös valehtelija eikä sinulla ole käytöstapoja. Siinä onkin jo monta hyvää syytä miksi sinä et tule koskaan omistamaan uutta BMW:tä.
Kysy vaan rohkeasti lisää jos jäi joku asia mietityttämään. Vastaan mielelläni.Mene töihin ja ala maksamaan veroja, niin sinustakin on jotain hyötyä yhteiskunnalle.
- A.P.
Kivan tuntuinen peli, mutta onko todella niin, että tuolla hinnalla lisävarusteita ovat:
Ilmastointiautomatiikka (onko automaatti-ilastointi, 2 alueinen?)
Cruise jarrutoiminnolla (Mikä on jarrutoiminto?, kyllähän vn-säädin aina jarruun reagoi)
Luulis nuo nyt kuuluvan jo vakiovarusteina kaikkiin järkeviin autoihin. - on niin
A.P. kirjoitti:
Kivan tuntuinen peli, mutta onko todella niin, että tuolla hinnalla lisävarusteita ovat:
Ilmastointiautomatiikka (onko automaatti-ilastointi, 2 alueinen?)
Cruise jarrutoiminnolla (Mikä on jarrutoiminto?, kyllähän vn-säädin aina jarruun reagoi)
Luulis nuo nyt kuuluvan jo vakiovarusteina kaikkiin järkeviin autoihin.Automaatti-ilmastointi ei ole vakiovaruste. Manuaalinen on.
Vakionopeussäädin jarrutoiminnolla jarruttaa jos nopeus meinaa esim. alamäessä nousta yli asetetun. Käyttökelpoinen varuste. Valinnaisena saa vielä aktiivivakionopeussäätimen.
Luulo ei ole tiedon väärti. - BMW Power
330d E90 kirjoitti:
tuon 335i:n hinta 63700 ilman automaattia? 335d mallia ei taida saadakkaan manuaalivaihteistolla.
Ei ainakaa 535d:tä ole saanut.Twin-turbo diesel tulee aina automaattina, nyt 580 Nm lienee liikaa väkisinvaihdettavalle.
Eli olettamuksesi on oikea! - BMW Power
on niin kirjoitti:
Automaatti-ilmastointi ei ole vakiovaruste. Manuaalinen on.
Vakionopeussäädin jarrutoiminnolla jarruttaa jos nopeus meinaa esim. alamäessä nousta yli asetetun. Käyttökelpoinen varuste. Valinnaisena saa vielä aktiivivakionopeussäätimen.
Luulo ei ole tiedon väärti.Hyviä kysymyksiä!
E60:ssa on automaatti-ilmastointi vakiona mutta laajennettu versio on lisähintainen.
Ihmettelen myös mikä jarrutoiminto cruisessa on?
Alppimaiden tarpeisiin vai mitä?
E60:n kanssa ei ole Suomen olosuhteissa vielä alamäissä ylinopeutta tullut, sillä käytössä on tarvittaessa moottorijarrutus ja laatikkokin ajattelee... - E92
BMW Power kirjoitti:
Twin-turbo diesel tulee aina automaattina, nyt 580 Nm lienee liikaa väkisinvaihdettavalle.
Eli olettamuksesi on oikea!Hienoja moottoreita nuo 335 bensa ja diesel. Tänään tuli kuitenkin tilattua 325ci. Koeajoin 325 sedanin ja totesin tuon moottorin riitävän tarpeisiini. En malta odottaa lokakuuta, jolloin saan autoni...
- BMW Power
E92 kirjoitti:
Hienoja moottoreita nuo 335 bensa ja diesel. Tänään tuli kuitenkin tilattua 325ci. Koeajoin 325 sedanin ja totesin tuon moottorin riitävän tarpeisiini. En malta odottaa lokakuuta, jolloin saan autoni...
Koska saat sen ja millä herkuilla?
- E92
BMW Power kirjoitti:
Koska saat sen ja millä herkuilla?
Saan autoni lokakuussa tai viimeistään marraskuussa. Asiaan tulee selvyyttä noin viikon sisällä. Tilasin auton mustana. Ekstraa tulee ruskeat Dakota-nahat, urheilupenkit, vakionopeussäädin, urheilualusta, velourimatot. Stereo mallia en vielä päättänyt. Pitää tehdä muutama koekuuntelu ensin. Minulla on vielä elokuu aikaa miettiä sopivaa varustelua, mutta pääosin autoni tulee olemaan tuollainen.
- E90_325i
E92 kirjoitti:
Saan autoni lokakuussa tai viimeistään marraskuussa. Asiaan tulee selvyyttä noin viikon sisällä. Tilasin auton mustana. Ekstraa tulee ruskeat Dakota-nahat, urheilupenkit, vakionopeussäädin, urheilualusta, velourimatot. Stereo mallia en vielä päättänyt. Pitää tehdä muutama koekuuntelu ensin. Minulla on vielä elokuu aikaa miettiä sopivaa varustelua, mutta pääosin autoni tulee olemaan tuollainen.
Onneksi olkoon!
Stereoista voin sanoa sen verran, sikäli kun hilut on samat kuin E90:ssä, että pelkällä hifi-kaiutinpaketilla et juurikaan saa rahoillesi vastinetta. Peruskaiuttimet professional soittimella ovat lähinnä säälittävät. Pro Logic systeemi on sitten kuulemma jo ihan kunnollinen. Valitettavasti en ole itse päässyt kuuntelemaan. - E92
E90_325i kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Stereoista voin sanoa sen verran, sikäli kun hilut on samat kuin E90:ssä, että pelkällä hifi-kaiutinpaketilla et juurikaan saa rahoillesi vastinetta. Peruskaiuttimet professional soittimella ovat lähinnä säälittävät. Pro Logic systeemi on sitten kuulemma jo ihan kunnollinen. Valitettavasti en ole itse päässyt kuuntelemaan.Kiitos infosta. Ajattelin tilata auton hifi-kaiuttimilla ja pro-soittimilla. Pitää harkita uudelleen, jos eivät ole hintansa arvoiset. En ole mikään varsinainen hifisti mutta arvostan hyvää äänentoistoa. Jos peruskaiuttimet ovat samaa tasoa kuin E46:ssa, niin olen mielummin ilman musiikkia. Pitää käydä kuuntelemassa kaikki vaihtoehdot.
- A.P.
BMW Power kirjoitti:
Hyviä kysymyksiä!
E60:ssa on automaatti-ilmastointi vakiona mutta laajennettu versio on lisähintainen.
Ihmettelen myös mikä jarrutoiminto cruisessa on?
Alppimaiden tarpeisiin vai mitä?
E60:n kanssa ei ole Suomen olosuhteissa vielä alamäissä ylinopeutta tullut, sillä käytössä on tarvittaessa moottorijarrutus ja laatikkokin ajattelee...quote
Vakionopeussäädin jarrutoiminnolla jarruttaa jos nopeus meinaa esim. alamäessä nousta yli asetetun. Käyttökelpoinen varuste. Valinnaisena saa vielä aktiivivakionopeussäätimen.
unquote
Eli tuo ensimmäinen on muilla merkeillä myynnissä "nopeuden rajoitin" -lisävarusteena (oisko ollut Renault?), tuo "aktiivi" ilmeisesti sitten suhteuttaa nopeuden edellä olevaan autoon tjms.
Kai tuo 1. on vuoristossa ihan tarpeellinen. - Laatikko.
BMW Power kirjoitti:
Twin-turbo diesel tulee aina automaattina, nyt 580 Nm lienee liikaa väkisinvaihdettavalle.
Eli olettamuksesi on oikea!Eikö manuaalilaatikko saada helpommin kestäämään vääntöä? Ainakin manuaalissa on 100x vähemmän osia?
Automaattilaatikoissa on kuitenkin momentinmuunnin, että saattaa olla valittu automaattilaatikko ratkaisu ihan muun voimansiirron kannalta. Eli ei päästäisi hyödyntämään kaikkea vääntöä?
Ihmeellistä ... - E90_325i
E92 kirjoitti:
Kiitos infosta. Ajattelin tilata auton hifi-kaiuttimilla ja pro-soittimilla. Pitää harkita uudelleen, jos eivät ole hintansa arvoiset. En ole mikään varsinainen hifisti mutta arvostan hyvää äänentoistoa. Jos peruskaiuttimet ovat samaa tasoa kuin E46:ssa, niin olen mielummin ilman musiikkia. Pitää käydä kuuntelemassa kaikki vaihtoehdot.
En tiedä missä päin vaikutat mutta Espoon Laakkosella oli ainakin vielä vähän aikaa sitten esittelyauto missä oli hifikaiuttimet ja pro soitin. Itse tein oman ostopäätökseni tämän perusteella. Sijoitan mieluummin sen rahan johonkin laatukaiuttimiin ja vahvistimiin alkuperäisten tilalle mutta kannattaa tosiaan kuunnella. Itse en paljon eroa huomannut vakiosysteemiin verrattuna ja peruskaiuttimet todellakin ovat tasoa E46 eli surkeat. Toisaalta nyt on helpompi kuunnella miltä kuulostaa kun rivikutonen kiertää reilut 7000...
Tuossa Espoon esittelyautossa oli muuten myös aktiiviohjaus, 18" renkaat, sporttialusta ja -penkit. Siitä saa myös hyvän käsityksen noista varusteista. - E90_325i
A.P. kirjoitti:
quote
Vakionopeussäädin jarrutoiminnolla jarruttaa jos nopeus meinaa esim. alamäessä nousta yli asetetun. Käyttökelpoinen varuste. Valinnaisena saa vielä aktiivivakionopeussäätimen.
unquote
Eli tuo ensimmäinen on muilla merkeillä myynnissä "nopeuden rajoitin" -lisävarusteena (oisko ollut Renault?), tuo "aktiivi" ilmeisesti sitten suhteuttaa nopeuden edellä olevaan autoon tjms.
Kai tuo 1. on vuoristossa ihan tarpeellinen.Näin se menee. Mielestäni kyllä käyttökelpoinen Suomessakin jos haluaa ajaa rajoitusten mukaan kuten laki edellyttää. Pitää myös huolen ettei nopeus lipsahda alamäessä ylinopeuden puolelle. BMW:n vakionopeussäätimessähän on siitä viiksestä tiputtaa nopeutta 10 km/h pykälissä ja kun rajoitus vaihtuu vaikka kahdeksasta kuuteen kymppiin niin naksauttamalla kaksi kertaa viiksestä auto jarruttaa itsestään nopeuden 20 km/h alemmas. Eli ei siis käytä moottorijarrutusta vaan jarruja.
Aktiivisäätimessä on edessä "tutka" mikä säätää etäisyyden edellä ajavaan autoon. Tämän etäisyyden voi itse säätää mieleisekseen. - BMW Power
E90_325i kirjoitti:
En tiedä missä päin vaikutat mutta Espoon Laakkosella oli ainakin vielä vähän aikaa sitten esittelyauto missä oli hifikaiuttimet ja pro soitin. Itse tein oman ostopäätökseni tämän perusteella. Sijoitan mieluummin sen rahan johonkin laatukaiuttimiin ja vahvistimiin alkuperäisten tilalle mutta kannattaa tosiaan kuunnella. Itse en paljon eroa huomannut vakiosysteemiin verrattuna ja peruskaiuttimet todellakin ovat tasoa E46 eli surkeat. Toisaalta nyt on helpompi kuunnella miltä kuulostaa kun rivikutonen kiertää reilut 7000...
Tuossa Espoon esittelyautossa oli muuten myös aktiiviohjaus, 18" renkaat, sporttialusta ja -penkit. Siitä saa myös hyvän käsityksen noista varusteista.Tietämättä itsekään miltä sterot kuulostavat E90 saati sitten E92:ssa niin väitän ainakin että autoissa on sen verran eroa ettei E90 tai E60 kokemus riitä, kyllä ne vaan pitää kuunnella livenä E92:ssa!
Harkitse Comfort pakettia, siinä on niin paljon tarpeellista mm. PDC taakse, BMW Pro radio, autom.ilmastointi, ja vakionopeudensäädin.
Musta ja ruskea on tyylikäs yhdistelmä! Olisiko se beige vaiko tummemman ruskea?
Minulla oli E46 320Ci joka oli met. musta ja beigellä sisustalla, oli muuten todella tyylikäs.
Yhdistelmä vaatii vaan ehdottomasti ruskeat jalopuut.
Nahka on myös toinen minua askarruttava asia. Mulla on nyt E60:ssa elämäni ensimmäiset täysnahka isuimet ja en ole varma mitä erinomaista niissä on. Tyylikkäät ja helppohoitoiset ne kyllä ovat.
Puolinahat ovat kuitenkin 1550 halvemmat ja ehkä jopa paremmat, siis mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302285
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272073Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121549Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131434Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961101
- 171037
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18818Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks119784