Kuis paljo mieliala vaikuttaa?

Siihen, viitsitkö/jaksatko kommentoida tänne.
Tai tehdä avauksia.
Aikapula myös lienee yleinen syy.
Onko muita?

27

1176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animus

Mulla on sellasia ihme kausia et kirjottelen paljon ja sit taas olla möllötellään hiljaksiin.

Ja tietty kun pääsääntöisesti töissä kirjottelen vaikuttaa. Nyt on taas hiljasta ni ehtii ;)

Ehkä huono mieli saa kirjottamaan kärkkäämmin, joskus jopa niin provoja ettei kehtaa kirjautua...

• ..kirjoitat muutenkin, kuin "kopiona"? ;))

• kika2

Mieliala on se merkittävin kannustin kirjoittaako vai jättää kirjoittamatta. Huomaan pahantuulisena tulkkaavani kirjoitukset joskus päin prinkkalaa ja silloin on paree pitää omat kommentit nahoissaan, koska jo seuraavana päivänä huomaa tulkkaavansa paremmalla tuulella ihan eri tavoin.

Ja tietty aikakin. Tänne on kiva tulla, kun etsii muuta ajateltavaa kuin nämä omat arjen kuviot.

• ..mielellä täältä varmaan tosiaan löytää 'virikkeitä', jos niin voi sanoa.
        Vastinetta arjen kuvioille :))

• Mysteriet

Lienee suurin syy... Mielialahan on aina samanlainen ;D - tiedättehän; tasapainoinen, rauhallinen, hyväntuulinen, reipas... *heh*

• kun tuolta profiilistasi just tuli luettua ;=

• se johtuu. Joskus ei vaan yksinkertaisesti jaksa edes tulla lukemaan juttuja.

• Jos 'oikein into päällä' saatan heittää jotain, vaikken ois lukenut ketjua, kun ehkä osittain.
        Myönnetään, aikas typerää :))

• kirjoitteluni on kyllä täysin mielialasta kiinni.

Välillä (tosikko, kun olen) hakkaan näppäimistöä niin, että isäntä jo toppuuttelee;)

• ..tunneihmisiä on enemmänkin täällä...
        Lähes kaikilla näyttää mieliala vaikuttavan, osittain ainakin :)

• (.)Y(.)
      • MysNa

siun kanssais :))
        Mulla ei väsy silmät yhtään, eikä hartiat, eikä takapuoli :///

• tuffe

johan oli päässyt menemään pahasti ristiinkin :))))

• ..kuin että ota silmä (silmät) käteen ;))

• MysNa

tulee kyllä yleensä vain hyväntuulisena. On kyllä käynyt niinkin, että synkkä mieli on piristynyt, kun naureskellut jutuille täällä :)

Aikapula tai joskus kyllästyminenkin pitää poissa pulinoista.

• ..mieleen, onko ihmiset, jotka täällä suht' paljon kirjoittaa, puheliaita myös livessä.
        Esim. sä kommentoit lähes poikkeuksetta jotain, useimmiten kivaa ja positiivista, jos/kun sun avaukseen vastaa.
        Ja muihinkin juttuihin :)
        Ja toki on monia muitakin aktiivisia!

• MysNa
        Sanin kirjoitti:

..mieleen, onko ihmiset, jotka täällä suht' paljon kirjoittaa, puheliaita myös livessä.
        Esim. sä kommentoit lähes poikkeuksetta jotain, useimmiten kivaa ja positiivista, jos/kun sun avaukseen vastaa.
        Ja muihinkin juttuihin :)
        Ja toki on monia muitakin aktiivisia!

Mä olen kyllä puhelias, mutta aina en esim. iltaisin jaksa enää olla kovin sosiaalinen.
        Töissä tapaan paljon erilaisia ihmisiä ja päivä on intensiivisen sosiaalinen…. illalla kaipaa sitten omaa rauhaa eikä jaksa/viitsi lähteä tapaamaan ystäviään tms. - tänne on helppo tulla sellaisena ku on, eikä tarvi puhua mitään :)

Oon joskus ajatellut, että tämä voi olla myös ujommalle tai vähemmän sosiaaliselle ihmiselle
        hyvä paikka tuoda ajatuksiaan esiin…

Kiitos Sani, niinhän sinäkin teet :))))

Yks mikä vaikuttaa vielä aika paljon siihen kirjotanko tänne on henki.
        Sillon, kun tällä häiriköitä ja monenmoista ttuilua, pysyn mieluiten poissa.

Kotikaimalta terkkuja!

• MysNa kirjoitti:

Mä olen kyllä puhelias, mutta aina en esim. iltaisin jaksa enää olla kovin sosiaalinen.
        Töissä tapaan paljon erilaisia ihmisiä ja päivä on intensiivisen sosiaalinen…. illalla kaipaa sitten omaa rauhaa eikä jaksa/viitsi lähteä tapaamaan ystäviään tms. - tänne on helppo tulla sellaisena ku on, eikä tarvi puhua mitään :)

Oon joskus ajatellut, että tämä voi olla myös ujommalle tai vähemmän sosiaaliselle ihmiselle
        hyvä paikka tuoda ajatuksiaan esiin…

Kiitos Sani, niinhän sinäkin teet :))))

Yks mikä vaikuttaa vielä aika paljon siihen kirjotanko tänne on henki.
        Sillon, kun tällä häiriköitä ja monenmoista ttuilua, pysyn mieluiten poissa.

Kotikaimalta terkkuja!

..se nelikirjaiminen sana l... mikä se olikaan, ei vielä jaksa muistaa :)
        Lähestyy hitaasti, mutta varmasti..
        Kiitos kotimatkaterkuista :))

• MysNa
        Sanin kirjoitti:

..se nelikirjaiminen sana l... mikä se olikaan, ei vielä jaksa muistaa :)
        Lähestyy hitaasti, mutta varmasti..
        Kiitos kotimatkaterkuista :))

eiku kotiKAIMA se sulle terkkuja lähetteli ;DD

• MysNa kirjoitti:

eiku kotiKAIMA se sulle terkkuja lähetteli ;DD

kiitos jokatapauksessa ;)
        Enkä mä edes ihmetelly, miten jostain matkalta
        skriivailisit!
        Taidan olla sen loman tarpeessa, enemmän kun uskallan tunnustaakaan ;=
        Sori lukihäiriö! ;))

• MysNa
        Sanin kirjoitti:

kiitos jokatapauksessa ;)
        Enkä mä edes ihmetelly, miten jostain matkalta
        skriivailisit!
        Taidan olla sen loman tarpeessa, enemmän kun uskallan tunnustaakaan ;=
        Sori lukihäiriö! ;))

Hei mä teen niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei olis varaan sanoa mitään.... mutta oli vaan niin hauska juttu, että oli pakko heittää... sori siitä :))

• Sani*
        MysNa kirjoitti:

Hei mä teen niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei olis varaan sanoa mitään.... mutta oli vaan niin hauska juttu, että oli pakko heittää... sori siitä :))

teen molempia :))

Ps.Tuo Sani näkyy nyt olevan rekattu, onkohan se mun kotikaima teillä ollu asialla ;))

• mieliala vaikuttaa paljonkin...Joskus on aivan hirvee into kirjoittaa kauheesti,mut toisinaan tulee päiviä,että olen tympiintynyt niin kaikkeen,et päätän,etten kirjoita palstoille enää koskaan...

• ..ettei koskaan auta sanoa ei koskaan? ;))

• tuffe

eniten. Toisinaan en keksi muuta sanottavaa, kuin "jee, hyvin sanottu".. ja sitten tulee takkiin, ja sitten surettaa :)

Kumma muuten miten henkilökohtaiselta joku ilkeä viesti voi tuntua, vaikkei se kirjoittaja sua tunnekaan. Vai oonkohan vaan erityisen herkkänahkainen :)

Niin siis, en siksi ole kirjoittamatta, että tulisi huonoa palautetta, mutta kyllä palstan henki vaikuttaa jonkin verran siihen.

• hyvin sanottu" ;))
        Onkohan mulla jotkin ihme suojalasit, kun en juur huomaa negatiivisia palautteita.. muillekaan.
        Ja luenkin aika satunnaisesti, niin jää paljo huomaamattakin.
        Ehkä siinä on just sekin, jos jolleen toiselle sanotaan pahasti, ei tunnu missään. Joskus vissiin sanotaan hyvästikin. ;)
        Sitte ns. 'puskasta huutelijat', on ihan oman lukunsa, vaikka arvostelisivat kuinka, ei tunnu missään. Kun se on nii..iin helppoa.
        Ja ainahan voi sisuuntua, ja antaa takaisin, niin että tuntuu, jos on kykyä tuntee :)

• tuffe
        Sanin kirjoitti:

hyvin sanottu" ;))
        Onkohan mulla jotkin ihme suojalasit, kun en juur huomaa negatiivisia palautteita.. muillekaan.
        Ja luenkin aika satunnaisesti, niin jää paljo huomaamattakin.
        Ehkä siinä on just sekin, jos jolleen toiselle sanotaan pahasti, ei tunnu missään. Joskus vissiin sanotaan hyvästikin. ;)
        Sitte ns. 'puskasta huutelijat', on ihan oman lukunsa, vaikka arvostelisivat kuinka, ei tunnu missään. Kun se on nii..iin helppoa.
        Ja ainahan voi sisuuntua, ja antaa takaisin, niin että tuntuu, jos on kykyä tuntee :)

mullekin niitä laseja millä ei näe niitä ilkeilyjä :)) Vai maalaisko vaan näytön ruusunpunaiseksi..

Sulla on kyllä oikea asenne noihin puskiksiin :))

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      41
      2365
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      300
      1951
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1750
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1565
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1404
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1299
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1272
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      992
    10. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      32
      975
    Aihe