Ne yllättivät minut kun ne tulivat takaisin. Siten että ne kävivät minut käsilläni tyttöni kimppuun. Ne olivat jo varoittaneet että kun ne tulisivat seuraavan kerran, ne pistäisivät minut repimään silmät päästäni. Mutta ne eivät sanoneet tekevänsä mitään tyttökaverilleni. Siksi se yllätti.
*jatkakaa*
Daimonit
MarkiisiDeFuckingÅmÅl
1
268
Vastaukset
Tunsin kuinka kynteni upposivat tyttöni olkapäihin painaessani tätä seinää vasten. Näin veren alkavan virrata sormieni alta. Katsoin tyttöäni silmiin. Näin niissä pelkoa. Kyyneleet alkoivat virrata hänen poskiaan pitkin. Halusin lopettaa, mutta tunsin kuinka käteni puristivat kovempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013