Kyllä pistää vihaksi tuo uusi sefu. Miten tuohon hommaan valitaan?" Kyllä minulla on laaja kokemus, olen kirjoitellut ja tsättäillyt vuosikaudet", hehehe. Täällä on viksuja ihmisiä palsta täynnä, miksei joku täyspäinen ottanut hommaa?
Noitavaistoni on kyllä niin tuota tyyppiä vastaan, jotta taidan kuitata kirjoitteluni tähän. Tyyppi on täysin lahjaton kirjallisilta avuiltaan, ei perkele, äijäkäs ei kyllä tollaisen tyypin armoille jää. Siviilissä jos tulis vastaan, söisin aamupalaksi useita tuollaisia.
Hilimaan olen täällä törmännyt, siitä olen ikuisesti kiitollinen jumalille. Toivottelen hyvät jatkot palstalaisille ja kiitän antoisista keskusteluista. Pitäkää paikka pystyssä ja niin kuin useasti olen todennut, alive and kicking tässä ollaan.
Hyvästi kamut
20
2384
Vastaukset
äijäkäs.....
Ethän sinä meitä tänne voi jättää, Perskuta viet vielä hilimanki mukanas. Kenenkäs jutuille me sitten nauretaan.
Teik it iisi, näin suomalaisittain väännettynä. Sullahan alkaa lomakin kohta....
Lataile akkuja ja pidä nestetasapaino kunnossa...
Tulet lomilta takas levänneenä, paahtuneena ja pöhettyneenä... Ei uusi sefu, enää haittaa...=))))- Mysteriet
Hyvinhän tuo kirjoittaa - ainakin hänen käsialastaan saa selvää... ;D
Katottais nyt ensin, jooko...
Ethän sä mihinkään voi mennä, ethän voikaan...?!
Niin ja sit jos sä menet, lakkaa Hilimakin käymästä täällä - mihin me sitten joudutaan? Ajattele ny!
Missä muulla palstalla susta pidetään sellaista huolta kuin täällä - annetaan lohtua ja kahvia krapulaan - lohdutetaan kun Hilima on mökillä - puhutaan jalkapallosta ja kirjallisuudesta...
Äijäkäs!
Peru!
Heti!
Mitä!
Sanoit!
↨;D Vaikka en sinua tunnekkaan..kuin et myöskään sinä minua,joten en kommentoi sen enempää pikku purkaustasi :)
Zamio- mies maalta
Oikeessahan tuo äijäkäs oli. Täysnollalta vaikutat, sait yhen parhaista kirjoittajista lähtemään, kannattaisko harkita vielä sinun tuota serihvin hommaa...
- naisellinen nainen
Ihanan järkevä seriffi olet. Saat varmaan paljon hyvää täällä aikaiseksi. Olet varmasti komeakin. Haluaisitko vielä tehdä lapsia? Minä voisin tehdä kanssasi lapsia.
- nainen naapuripalstalta
Minäkin olen tuolta iäkkäämpien palstalta käynyt kanssasi hupailemassa, kun nuo omat 60 -ukot vain riitelevät keskenään, eivät naisia yhtään huomioi eivätkä viihdytä.
- Jellona46
...tai viet multa kaiken...lauloi joku joskus.
Älä mene. Älä.
- Animus
Omituisia olioita me kaikki ollaan hei!
Ei kai me muuten täällä... :DD - tosi täyspäinen
Jo tätä on odotettukin. Päästiin yhdestä pöljimmästä kirjoittajasta eroon. Tervemenoa maanvaiva!
- (.)Y(.)
Jos, täyspäisen kuuppa ois lasista,
niin mitä mie näkisin?.. ;)))
Ei kai vaan.. ku...?.. :DDDDDDD
Pienet on siullakin murheet.. *huoks*...
noitavaistojasi tarvitaan tällä palstalla, joten...älähän hötkyile!
Kyllä tämä tästä...:)- the-real-nicki.
äijakäs.
minullekkin riittää tämä..väsyttää..mut luulen,et piristyn, kun olen pois täältä ??
Vaikka kuka välittää, juu, minä välitän.
Mut siitä sefusta...anna sille muutama mahdollisuus..ja tee päätökset sitten...
Sinun laista, kirjoittajaa tarvitsee tämä palsta !!
Elämä on täynnä, niitä kompromissejä..niitä vain ei aina huomaa..eiks niin sefu..ja
Äijäkkäälle ei fittuilla !!!!!
Täällä on muuten kauniimpi aurinko, kuin mistä lähdin, aamu yöstä.. - MysNa
nyt vaan räiskähtelee...
Et nyt noin lopullista tekisi :((
Moni täällä jää sinua kaipaamaan ja niin sinäkin meitä, usko pois ikävä sulle tulee tätä porukkaa!!
Hilimaasi lainatakseni: "antaa kaikkien kukkien kukkia" ja uuden shefun näyttää taitonsa, hyvältä tyypiltähän tuo vaikuttaa!! - Ellen
äkki-jyrkän-päätöksen ;/
Toivottavasti et tule katumaan päätöstäsi :/
Jää Hyvästi
Ellen
SuomiChat40- mirham
tämän sefun poistoihin, on meinaan minuakin ihmettänyt mistä syystä ottaa hyvät keskustelu ketjut pois...ei kuitenkaan kannattais heittää pyyhettä kehään.Tämä palsta köyhtyy jos lahjakkaat verbaalikot kuin sinäkin äijäkäs jäätte pois...
- Ellen
mirham kirjoitti:
tämän sefun poistoihin, on meinaan minuakin ihmettänyt mistä syystä ottaa hyvät keskustelu ketjut pois...ei kuitenkaan kannattais heittää pyyhettä kehään.Tämä palsta köyhtyy jos lahjakkaat verbaalikot kuin sinäkin äijäkäs jäätte pois...
Äijäkäs oli aikas ihana mies :) *hymy*
Toivotaan, että sefu toimii asiallisesti =/ - MysNa
mirham kirjoitti:
tämän sefun poistoihin, on meinaan minuakin ihmettänyt mistä syystä ottaa hyvät keskustelu ketjut pois...ei kuitenkaan kannattais heittää pyyhettä kehään.Tämä palsta köyhtyy jos lahjakkaat verbaalikot kuin sinäkin äijäkäs jäätte pois...
sitten poistanut, multa ainaskin menny ihan ohi ???
Varmasti et lähde minnekkään,ainakaan palstalta;)
Onhan noita juttuja ennenkin poistettu,sehän tekee vaan asiasta mielenkiintoisemman,että mikä
juttu säilyy ja mikä poistuu;))ny..eihän täällä ole mitään maata mullistavia poistoja tehty....ja ihan mukavaltahan tuo sefu tuntuu...:)
Tuut heti takasin,ku olet leppyny...eiks jeh? ;)- tuffe
Ei noin hevillä saa luovuttaa! Missäs sun taisteluhenkesi on? Hanskat käteen ja näppylät ojennukseen! Kuulitkos??
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504