Mikähän mahtaa olla kari tapion hengellsiä lauluja sisältävän levyn nimi? Tarviis tietää aika nopeesti
kari tapion levyt
9
1116
Vastaukset
- Kari fani
Tietääkseni Kari Tapiolla ei ole muuta hengellistä levyä kuin tämä VALOON PÄIN.
Kovasti odottelen jos vaikka tulis lisää.- amigo8
Kiitos kari fanille tiedosta
- päka
amigo8 kirjoitti:
Kiitos kari fanille tiedosta
Olen kuullut pari kertaa radiosta hengellisvaikutteisen duon. Ilmeisesti Saija Varjus ja Kari Tapio. Eikä se ole mielestäni Elämään suurempaan. Mikä laulu, mistä saisi ?
- Kari fani
päka kirjoitti:
Olen kuullut pari kertaa radiosta hengellisvaikutteisen duon. Ilmeisesti Saija Varjus ja Kari Tapio. Eikä se ole mielestäni Elämään suurempaan. Mikä laulu, mistä saisi ?
Kuullut kans KORKEIN TARKOITTI SEN KAI NII.....
tai jotenkin noin menee ne sanat tosi kaunis kappale....täytyy kysyy Vainion Ilkalta... - Kari Fanih
Kari fani kirjoitti:
Kuullut kans KORKEIN TARKOITTI SEN KAI NII.....
tai jotenkin noin menee ne sanat tosi kaunis kappale....täytyy kysyy Vainion Ilkalta...Kyseisen kappaleen nimi on HÄIPYY ETÄISYYS.
Kari on laulanut sen Kikan kanssa ja laulu löytyy Kari Tapion levyltä LAULAJA.
Myöhemmin Kari on Julkaissut kappaleen Duettona Paula Koivuniemen kanssa. Tätä kappaletta ei tietääkseni Kari ole kuitenkaan levyttänyt. - ilosimpukka
Kari Fanih kirjoitti:
Kyseisen kappaleen nimi on HÄIPYY ETÄISYYS.
Kari on laulanut sen Kikan kanssa ja laulu löytyy Kari Tapion levyltä LAULAJA.
Myöhemmin Kari on Julkaissut kappaleen Duettona Paula Koivuniemen kanssa. Tätä kappaletta ei tietääkseni Kari ole kuitenkaan levyttänyt.Mul on sekä kikan että paulan kans levyllä.
- texasin keltaruusu
päka kirjoitti:
tuo kappale jota haet on nimeltään "häipyy etäisyys"
Erittäin kaunis duetto,jonka Kari laulaa Kikan kanssa. Löytyy mm. levyltä "LAULAJA" ( 1994) - Ahne
texasin keltaruusu kirjoitti:
tuo kappale jota haet on nimeltään "häipyy etäisyys"
Erittäin kaunis duetto,jonka Kari laulaa Kikan kanssa. Löytyy mm. levyltä "LAULAJA" ( 1994)versio tuosta kipaleesta, ainakin minun mielestäni on Karin Ja Paula Koivuniemen tekemä versio, joka löytyy
Paulan cd:ä Rakastutaan, tjsp. - Hesus
Ei tuossa -Valoon päin- levyssä ole kovinkaan hengellistä kuin kappale "Olen kuullu on kaupungi tuolla", jos sekään nyt niin hengellistä loppujen lopuksi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399