Meillä siis on kaverin polttarit siellä Kuopiossa perjantaina. Ohjelmaa on jo kaikenlaista mutta mihin baariin kannattaa illalla suunnistaa? Paras meininki tähän tilanteeseen? Mitään muita vinkkejä??
Polttarit Kuopiossa
5
1346
Vastaukset
- Hepsu
Itse ainakin suunnistaisin ale pubin kautta amarilloon. Alessa halpaa juomista ja amarillossa mukavaa ja rentoa meininkiä. Kesällä tosin on eniten porukkaa varmaankin sataman baareissa (albatrossi ja wanha satama), joten siellä ainakin on meininkiä. Usein albatrossi on vaan todella täynnä, mistä syystä en itse siellä viihdy.
- en menisi
Amarilloon polttariporukan kanssa - liian hiljaista. Menkää ihmeessä satamaan.
menisin itse eka ehkä satamaan, Albaan tai sit siihen ihan Wanhaan satamaan ja sitte giggliniin
- kivempaa
minun vinkki on se, että välttäkää baariin menemistä niin pitkälle kuin mahdollista. ainakin meidän porukan polttaritunnelma latistui heti kun mentiin täyteen tungettuun baariin. mihinkään ei sopinut istumaan koko porukka, joten porukka hajosi kuka minnekin.
paljon hauskempaa oli se, kun häröiltiin alkuillasta puistojen penkeillä ja nurmikoilla omia juomia ja pussikaljoja kittaillen. snellun puisto, sataman penkit ja vänäri kävivät hyvin tähän tarkoitukseen. baariin voi mennä myöhemminkin illalla. wanha satama ja kauppakadun monet terassit ovat varmasti hyviä paikkoja. albatrossiin tuskin jaksatte jonottaa. - Anonyymi
Onko missä Kuopiossa aikuisille sopivia terasseja kesäillan viettoon .
Mitä nykyisin satamassa on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658